HINTASO

TUHANSIA

Mikä hintataso rodoksella 2014 ruoka,olut,vodka karpalomehu..)))) Autojen vrk hinta ja bensan litra hinta!? Kohta lähtö, tietää jotain paljonko tunkea rahaa lompsaa!
kiitos

30

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonnin keikka

      posa täyteen niin ei tarvi tyhmiä kysellä.

    • ouzo 12

      Vodka karplomehu...oli 70 luvun suomi ravintolan juttu , en jois kirveelläkään enää.
      Hintataso huomattavasti Suomea halvempi.
      söin viime viikolla suomalaisessa "ketjuravintolasa" isännän leikkeen, 18,30 tai jotain, mutta 05,l olut 4.5% "ulkolaista" yli 8e, tuoppi.
      Rodoksella sama annos juomineen varmasti puolta halvempi, ja lämpö, tunnelma ja palvelu aivan eri luokkaa, ilmaisista jälkkäreistä puhumattakaan.

      • huhhuh1

        Ei siellä mitään saa ilmaiseksi, lasku sisältää myös sen kapisen "jälkkärin".


    • King Arthur

      Toukokuussa oltiin Rodoksella ja kun valitsee oikean ruokapaikan saat 5-10 eurolla masun täyteen ja todella maukasta ruokaa.Olut tuopponen on keskimäärin 2,5-3 euroa.Auto vuokrattiin päiväksi,se oli 40 euroa.Bensa on sama kuin Suomessa,noin 1,70 litra. Hyvää lomaa!

    • rodos

      olen menossa 16.8.2014 rodokselle olisin kysynyt ovatko marjatta ja jannis vielä aurikomatkojen hotellissa töissä riviera nimeltään?

      • huhhuh....

        Soita hotellin ja kysy.
        Onko noiden sukunimi siis riviera????


      • Henkka.55

        Jani ja Marjatta ovat paikalla !


    • kumma kysyjä

      Oletko kirjanpitäjä vai muuten tyhmä?
      Kun otaa kätesitä mukaan, selviää iahn taatusti.
      Jos ei rahaa ole, jää kotiin.

      • ikosiexi

        kätesitä, iahn ???????? Kukahan se tyhmä on ;)


      • Sancta simplicitas
        ikosiexi kirjoitti:

        kätesitä, iahn ???????? Kukahan se tyhmä on ;)

        "kätesitä, iahn ???????? Kukahan se tyhmä on ;)"

        Olen aivan ulkopuolinen, eikä asia minulle mitenkään kuulu, mutta mietipä miten korkea älykkyysosamäärä on ihmisellä, jonka mielestä älykkyyden määrä voidaan päätellä huolimattomuudesta johtuvista kirjoitusvirheistä. :o)


      • triadio
        Sancta simplicitas kirjoitti:

        "kätesitä, iahn ???????? Kukahan se tyhmä on ;)"

        Olen aivan ulkopuolinen, eikä asia minulle mitenkään kuulu, mutta mietipä miten korkea älykkyysosamäärä on ihmisellä, jonka mielestä älykkyyden määrä voidaan päätellä huolimattomuudesta johtuvista kirjoitusvirheistä. :o)

        Huolimattomuus ja tyhmyys käy käsi kädessä kohti ulkopuolisuutta.


      • Huoh.
        triadio kirjoitti:

        Huolimattomuus ja tyhmyys käy käsi kädessä kohti ulkopuolisuutta.

        "Triadio". Tule uudelleen vinkumaan kirjoitusvirheistä kun opit kirjoittamaan itse oikein.


      • triadio
        Huoh. kirjoitti:

        "Triadio". Tule uudelleen vinkumaan kirjoitusvirheistä kun opit kirjoittamaan itse oikein.

        Voisitko ystävällisesti kertoa mitä kirjoitusvirheitä tuossa mielestäsi on ????


      • Huoh.
        triadio kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti kertoa mitä kirjoitusvirheitä tuossa mielestäsi on ????

        Sinänsä ei kirjoitusvirhettä, jos ei välitä että "triadio" ei tarkoita mitään. "Trianda", sen sijaan, on numero kolmekymmentä.


      • triadio
        Huoh. kirjoitti:

        Sinänsä ei kirjoitusvirhettä, jos ei välitä että "triadio" ei tarkoita mitään. "Trianda", sen sijaan, on numero kolmekymmentä.

        Eihän nimimerkin tarvitse merkitä mitään, mutta: ena, dio ,tria, tessera, pente .....
        Se ei ole trianda va trianta, Trianda on kylä Rodoksella ;)


      • triadio
        triadio kirjoitti:

        Eihän nimimerkin tarvitse merkitä mitään, mutta: ena, dio ,tria, tessera, pente .....
        Se ei ole trianda va trianta, Trianda on kylä Rodoksella ;)

        Nyt tuli kirjoitusvirhe, piti olla vaan ei va.


    • Joka 25.vuosi Rlle

      Osaako kukaan sanoa hotellia, jossa saa nukuttua, kun metelit eivät kuulu? Tasainen liikennemelu ei haittaa, mutta musiikkimökä kyllä.
      Yöelämää en kaipaa. Uskaltaako kävellä hotelliin pimeällä? Onko missään häiritseviä remontteja? Onko taskuvarkaita nykyään?

      • nyaanonniii

        Valitettavasti sellaista hotellia ei löydy,johon ei meteli kuuluisi. Korvatulpat mukaan.
        Hotelliin en kävelisi pimeällä. Itse juoksen joka kerta.
        Koko paikka on yhtä remonttia. ei tarvitse kotona enään katsoa remonttiohjelmia,mikä on hyvä juttu.
        Taskuvarkaita on nykyään. Kannattaa ommella taskut kiinni.


      • kaugoh
        nyaanonniii kirjoitti:

        Valitettavasti sellaista hotellia ei löydy,johon ei meteli kuuluisi. Korvatulpat mukaan.
        Hotelliin en kävelisi pimeällä. Itse juoksen joka kerta.
        Koko paikka on yhtä remonttia. ei tarvitse kotona enään katsoa remonttiohjelmia,mikä on hyvä juttu.
        Taskuvarkaita on nykyään. Kannattaa ommella taskut kiinni.

        Best western plaza oli rauhallinen hotelli eikä viikon lomalla kuulunut mitään ylimääräistä. Sijainti keskellä kaupunkia, hiukan ellinrannan puolella. Suosittelen lämpimästi.


      • alexgreece
        nyaanonniii kirjoitti:

        Valitettavasti sellaista hotellia ei löydy,johon ei meteli kuuluisi. Korvatulpat mukaan.
        Hotelliin en kävelisi pimeällä. Itse juoksen joka kerta.
        Koko paikka on yhtä remonttia. ei tarvitse kotona enään katsoa remonttiohjelmia,mikä on hyvä juttu.
        Taskuvarkaita on nykyään. Kannattaa ommella taskut kiinni.

        Mitä roskaa, meteliä ainoastaan baarikadulla, tottakai voi kävellä yöllä turvallisesti ja taskuvarkaita ei todellakaan ole!


      • varoitusta...
        alexgreece kirjoitti:

        Mitä roskaa, meteliä ainoastaan baarikadulla, tottakai voi kävellä yöllä turvallisesti ja taskuvarkaita ei todellakaan ole!

        Opas varoitteli viime syksynä taskuvarkaista lentokentällä, iso määrä lompakoita oli pöllitty.
        Huomasin että kentällä oli ailatilassa aika paljon väkeä jotka eivät matkustaneet minnekään.
        Varmaan muuallakin häviää tavaraa jos ei ole huolellinen.


      • varoitusta...
        varoitusta... kirjoitti:

        Opas varoitteli viime syksynä taskuvarkaista lentokentällä, iso määrä lompakoita oli pöllitty.
        Huomasin että kentällä oli ailatilassa aika paljon väkeä jotka eivät matkustaneet minnekään.
        Varmaan muuallakin häviää tavaraa jos ei ole huolellinen.

        corr.... aulatilassa....


      • athineon
        nyaanonniii kirjoitti:

        Valitettavasti sellaista hotellia ei löydy,johon ei meteli kuuluisi. Korvatulpat mukaan.
        Hotelliin en kävelisi pimeällä. Itse juoksen joka kerta.
        Koko paikka on yhtä remonttia. ei tarvitse kotona enään katsoa remonttiohjelmia,mikä on hyvä juttu.
        Taskuvarkaita on nykyään. Kannattaa ommella taskut kiinni.

        Hotelli Athineon oli rauhallinen, on kalliimpi hotelli hieman sivumpana.


      • n30

        Olimme syksyllä 2011 hotelli Constantinissa. Huone oli ylimmässä eli kuudennessa kerroksessa, jonne kuului kyllä liikenteen äänet, mutta muita meluja ei. Ja hotellin aamiainen oli aivan paras mitä missään on koskaan ollut :)
        Itselle jäi käsitys että Rodos on melko turvallinen paikka liikkua myös pimeällä.


    • diesel 138 l shell

      Aika nihkeitä ovat vastaukset hintatasosta...kysyppä äijiltä bensan ja dieselin hintoja,tulee paikat kuin apteekin hinnoilta.
      Mitä muuten jotain kiinnostaa vastata tyyliin,ota rahaa riittävästi mukaan.
      Raha ja euro varsinkin katoavaa eli jos me lähdemme tai kun; 5 hengen porukalla on siinä hinta-laatu suhde ykkösvalintoja!
      Saa suunnitella retkiä,ostoksia ja ruokailuja rauhassa etukäteen-osa matkan huumaa...
      Ei tarvitse kohteessa pihistellä eli kun valinta tehty siellä mennään,maksoi mitä maksoi.
      Asiallisuutta ja yrittäkää nauttia kesästä,matkailusta ja perheen kanssa viettämästä ajasta.

    • oikeamatkaaja

      Jää kotiin, kiitos.
      Rodoksella ei ole karpalomehua.

    • rodosta

      Markettien hintoja: tölkki Rodos Olutta 0.60e, paikallinen valkoviinipullo 0,75l 2.20e, iso toppa sinistä LM:mää 3.90e. vettä 6 x 1,5l 1.50e, puol kiloa jotain toffee namuja 3e. ei siis ihan suomen hintoja.

    • mietin vaan

      Alkaako Kreikan hintataso alentua pikkuhiljaa? EU-tukipaketithan ovat jo alkaneet avittamaan taloutta pysymään balanssissa. Ainakin vuosi sitten hinnat olivat jo hieman laskeneet suomen hintatasoa alemmaksi. Seuraavana kesänä olis tarkoitus matkustaa paikanpäälle, jos silloin hintataso olisi vielä alempana kuin 2013.

      • Verotus kunniaan

        Alkavat myös hiljalleen Kreikassa ymmärtää veronmaksun tärkeyden. Siksi nykyään kuittipakko. Jos ei kuittia tule, olet maksanut pimeästi.


    • rovanirmrn kylit

      vieläkö suomi-työt pitää paria kauppaa lähellä hotel athenaa ja tuulista rantaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe