Hei te jotka olette käyneet Brasilian Natalissa. Onko siellä turvallista kulkea iltaisin ja onko pelättävä varkaita eli voika kantaa esim. käsilaukkua, lompakkoa mukana tms... Vai koskeeko tuo varovaisuus vain Riioa? Siis onko kokemusta uhkaavista tilanteista Natalissa? Olen vain kuullut että Brasiliassa täytyy olla varovainen, ettei tule ryöstetyksi jne, pitääkö paikkansa.
Natal
3
882
Vastaukset
- susa10
Olin vuosi sitten joulukuussa viikon Riossa ja toisen Natalissa. Rio oli huikean hieno paikka kaikkine nähtävyyksineen, vaikka ilma olikin melko sateinen. Natal taas pieni ja aurinkoinen rantalomakohde. Kummassakaan ei tullut vastaan uhkaavia tilanteita, vaikka paljon liikuimmekin kaksistaan tyttökaverini kanssa.
-girl-- juu u
Olin Natalissa kaksiviikkoa ja ainakin itselle paikasta jäi turvallinen kuva. Taksit ovat halpoja, joten pimeällä ei tarvitse kävellä, jos sitä pelkää.
- heikkohermoinen papu
Heip!
Palasin juuri Natalin/Ponta Negran matkalta.
Lämmintä oli, suorastaan kuumaa ja rannat ihania, puhumattakaan ihmisistä. Tosin parin päivän oleskelun jälkeen alkoi selvitä asioiden toinen puoli, mistä ei matkanjärjestäjä tullut maininneeksi...
Natalin keskustassa sijaitsevan hotellin edessä ryöstettin pari suomalaista keskellä päivää, joten kameran ja repun kanniskelu mukana loppui siihen. Sama päti myös rannalla ja hotellin(kalustamattomilla) parvekkeilla, sinne oli kielletty viemästä minkäänlaisia tavaroita, vaatteetkin kelpasivat varkaille.
Eli turvaton meininki, etten sanoisi. Rantakuvat jäivät siis ottamati, mutta jokaisessa kohteessa lienee omat plussansa ja miinuksensa, toivoisi vain, että niistä kerrottaisiin matkaa varatessa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843