Meinasin ostaa perheelle puhelimet ja liittymät sekä kotiin 4g laajakaistan mutta onneksi tulin tänne lukemaaan, en ole mistään firmasta lukenut näin surkeaa palautetta kuin täällä Dna-sta. Meillä on nyt saunalahden ja soneran palveluja ja minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia laskujen,toimivuuden tai asiakaspalvelun kanssa. Syy miksi olisin vaihtanut on 4G kuuluvuus, Dna on ainoa mikä täällä toimii mutta odotellaan kunnes joku muu rakentaa verkon, ei tämmöiseen voi lähteä mukaan.
Kiitos internet!
2
161
Vastaukset
- ciopp
Ai onko tämän sivuston jutut faktaa? Olen asiakkaana huomannut että jotkut kirjoittaa täyttä skeidaa. Jos näihin uskoo ei sopivaa operaattoria ole missään. Jos väität että noilla kahdella toimii aina kaikki olet väärässä. Jo seuraava ukonilma tai myrsky voi katkaista yhteydet keneltä vaan. En halua kehua mitään operaattoria mutta kaikista puhutaan sekä hyvää että pahaa. Dna vastaa omilla sivuillaan asiakkaiden kysymyksiin, ja tämä sivusto on mielipiteille ilman vastauksia.
- otin riskin
Kiusaus oli kuitenkin niin suuri että 4g yhteys kotiin tuli hankittua tänään ja päivän käytön jälkeen olen ihan tyytyväinen, katsotaan miten laskutus ja muu alkaa toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362234
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801273Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222