Tulipa mieleen sellanen kun yleensä sanotaa et undui ja neitsikoit ei sais pitää samas häkis.. mut onko se tosi juttu et ne voi keskenään risteytyä? Tossa yhdessä eläinkaupassa sanottiin että voi, mut tietenkin niin että undu on uros.
Miten muuten on?
8
295
Vastaukset
- -T-
Eivät voi risteytyä. Ovat eri lajia ja kuitenkin aika kaukaista sukua keskenään. Täysin sama asia kuin väitettäisiin ettei kissaa ja koiraa voi pitää samassa talossa koska ne risteytyvät.
Pariutua toki voivat jos omanlajista kumppania ei ole.- hemuska
No ilmeisesti se eläinkaupan mies sitten puhui aivan palturia.. Enkä sitten tarkottanut ettei undua ja neitsikkaa vois pitää sen takia samas häkis että jos vaikka risteytyvät, itse ainakin olen aina ajatellu et siksi kun ovat kuitenkin eri lajia ja eri kokosiakin...
- helena
hemuska kirjoitti:
No ilmeisesti se eläinkaupan mies sitten puhui aivan palturia.. Enkä sitten tarkottanut ettei undua ja neitsikkaa vois pitää sen takia samas häkis että jos vaikka risteytyvät, itse ainakin olen aina ajatellu et siksi kun ovat kuitenkin eri lajia ja eri kokosiakin...
...neitokakadupari ja neljä undulaattia (2 tyttöä, 2 poikaa) samassa suuressa häkissä eivätkä ne millään lailla ole osoittaneet, etteivät tule keskenään toimeen - en ole moisesta eläinkauppiaan väitteestä ennen kuullutkaan! Kahdessa eläinkaupassa ainakin vastattiin että käy kun asiaa kyselin ennen lintujen yhdistämistä.
- LuNa
helena kirjoitti:
...neitokakadupari ja neljä undulaattia (2 tyttöä, 2 poikaa) samassa suuressa häkissä eivätkä ne millään lailla ole osoittaneet, etteivät tule keskenään toimeen - en ole moisesta eläinkauppiaan väitteestä ennen kuullutkaan! Kahdessa eläinkaupassa ainakin vastattiin että käy kun asiaa kyselin ennen lintujen yhdistämistä.
ai että koiraa ja kissaa ei voi pitää samassa talossa??? tiedän kymmeniä ihmisiä jolla on näin , että koiria ja kissoja asuu samassa talossa..
- LuNa
LuNa kirjoitti:
ai että koiraa ja kissaa ei voi pitää samassa talossa??? tiedän kymmeniä ihmisiä jolla on näin , että koiria ja kissoja asuu samassa talossa..
anteeksi kauheasti kun tajusin näin väsyneenä lukemani aivan väärin! -t- :lle anteeksipyynnöt.. yritän tästä lähtien olla entistä tarkempi - väsyneenäkin..
- LuNa
LuNa kirjoitti:
anteeksi kauheasti kun tajusin näin väsyneenä lukemani aivan väärin! -t- :lle anteeksipyynnöt.. yritän tästä lähtien olla entistä tarkempi - väsyneenäkin..
- minäpätä's
Minä ostin vasta undulaatin eläinkaupasta.Hänen kanssaan samassa häkissä oli neitokakadu.Myyjä sanoi,että he tulivat hyvin toimeen.Kun ostin undun,niin sillä mun undulla tuli ikävä sitä neitsikkaa.Se oisi halunnut ystävänsä mukaan.Joten jos on vain hyvänkokoinen häkki,niin ne voi kyl tulla hyvin toimeen.
- Anteeksi
Luin vahingossa ilmoituksen väärin.Minä erehdyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773