Onko kukaan lukenut ditä? Oikein hauskaa luettavaa..ei mitään pelättävää..
Musta raamattu
55
737
Vastaukset
Hyvät naiset ja herrat - tässä on joku joka ei tiedä vähääkään siitä mitä puhuu.Ei mitään pelättävää, paitsi ne demonit jotka hyväksyt elämääsi, niitä kannattaa varoa. Myös niitä saa-tanan kahleita jotka se kirja luo ympärillesi. Muuten ei ole pelättävää.
- gargoyle
Tiedän nähtävästi enemmän kuin ainä miatä puhun. Musta raamattu ei ole sen maagisempi kuin raamattukaan. Oletko itse perehtynyt koko opukseen? Voin taata sinulle että mustan raamatun kautta ei demonit tai henkiolennot pääse kenenkään kimppuun. Olen itse lukenut kaiken ja tutkinut yliluonnosta heti kun opin lukemaan.
Toinen hyvä ja hauska kirja on suomalaisten kirjoittama mustakirja jonka kirjoittaja on aaprami Pöyrynen.
Olen pelännyt spiritismiä ja kyllähän se lasi liikkui mutta kaikille on luonnollinen selitys.
Olen myös peilin kautta kutsunut henkiolentoja jne. gargoyle kirjoitti:
Tiedän nähtävästi enemmän kuin ainä miatä puhun. Musta raamattu ei ole sen maagisempi kuin raamattukaan. Oletko itse perehtynyt koko opukseen? Voin taata sinulle että mustan raamatun kautta ei demonit tai henkiolennot pääse kenenkään kimppuun. Olen itse lukenut kaiken ja tutkinut yliluonnosta heti kun opin lukemaan.
Toinen hyvä ja hauska kirja on suomalaisten kirjoittama mustakirja jonka kirjoittaja on aaprami Pöyrynen.
Olen pelännyt spiritismiä ja kyllähän se lasi liikkui mutta kaikille on luonnollinen selitys.
Olen myös peilin kautta kutsunut henkiolentoja jne.Gargoyle,
Mikäli olet opiskellut kyseistä aihetta niin paljon, kuin väität, ihmettelen suuresti että mitenkä sinä olet onnistunut jättää lukematta ne tärkeimmat varoitukset tästä aiheesta? Minä opiskelen alaa, eikä sekään ole turvallista. Tarvitsin Jumalan kutsua sitä varten. Ja silti kodissani tapahtuu niitä ja näitä.
Mutta, ok - annan mahdollisuuden sinulle vastata kysymykseen. Jos kerta olet niin oppinut - kerro minulle, mitä tiedät saatanasta?
Voin kertoa myös omasta tietokannasta.gargoyle kirjoitti:
Olen myös peilin kautta kutsunut henkiolentoja jne.Ei ole mikään ihmekään, että olette niin harhateillä, koska musta raamattu pohjautuu saatanan lähteisiin, tai on ainakin lähtöisin siitä. Tässä teille raamatunkohta siitä, joka kertoo saatanasta totuuksia, jotka teidän on hyvä tietää, ennen kuin jatkatte sen lukemista:
(Evankeliumi Johanneksen mukaan 8:44 [Jeesuksella syttyi riitaa eräiden kanssa]: "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.")
Saatana on olento, joka pyrkii saattamaan ihmiset harhaan. Ja koska teillä on sellainen käsitys, että: "Oikein hauskaa luettavaa..ei mitään pelättävää.." Olette astuneet saatanan ansaan - uskomaan tämän valheita.
Raamatun ja mustan raamatun ero on se, että puhutaan Jumalan sanasta, ja saatanan sanasta, joka pyrkii viemään lukijan kauas Jumalasta ja siitä totuudesta kuka Hän on. Sillä Jumala haluaa omansa luokseen, rakastaa näitä, niin kuin oma isä. Saatana ei tunne sääliä, tai rakkautta. Paholaisella on vain yhdet aikeet: (Ensimmäinen Pietarin kirje 5:8 - "Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.") Mitenkä voisitte luottaa sanaan, joka on tuollaisesta olennosta lähtöisin?
Enkä paheksu teitä. Ette vain tiedä minkä kanssa olette tekemisissä, ja sen lisäksi levitätte sanaa, että "Kannattaa luke".
Tuo on vaarallista.- Gargoyle
pastorin_poika kirjoitti:
Ei ole mikään ihmekään, että olette niin harhateillä, koska musta raamattu pohjautuu saatanan lähteisiin, tai on ainakin lähtöisin siitä. Tässä teille raamatunkohta siitä, joka kertoo saatanasta totuuksia, jotka teidän on hyvä tietää, ennen kuin jatkatte sen lukemista:
(Evankeliumi Johanneksen mukaan 8:44 [Jeesuksella syttyi riitaa eräiden kanssa]: "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.")
Saatana on olento, joka pyrkii saattamaan ihmiset harhaan. Ja koska teillä on sellainen käsitys, että: "Oikein hauskaa luettavaa..ei mitään pelättävää.." Olette astuneet saatanan ansaan - uskomaan tämän valheita.
Raamatun ja mustan raamatun ero on se, että puhutaan Jumalan sanasta, ja saatanan sanasta, joka pyrkii viemään lukijan kauas Jumalasta ja siitä totuudesta kuka Hän on. Sillä Jumala haluaa omansa luokseen, rakastaa näitä, niin kuin oma isä. Saatana ei tunne sääliä, tai rakkautta. Paholaisella on vain yhdet aikeet: (Ensimmäinen Pietarin kirje 5:8 - "Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.") Mitenkä voisitte luottaa sanaan, joka on tuollaisesta olennosta lähtöisin?
Enkä paheksu teitä. Ette vain tiedä minkä kanssa olette tekemisissä, ja sen lisäksi levitätte sanaa, että "Kannattaa luke".
Tuo on vaarallista.Jotkut väittää että Musta raamattu on Mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja. Onko se valetta vai miksi Mooseksen kirja muuten olisi sinusta saatanasta lähtöisin?
Gargoyle kirjoitti:
Jotkut väittää että Musta raamattu on Mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja. Onko se valetta vai miksi Mooseksen kirja muuten olisi sinusta saatanasta lähtöisin?
Pötyä. :)
Gargoyle kirjoitti:
Jotkut väittää että Musta raamattu on Mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja. Onko se valetta vai miksi Mooseksen kirja muuten olisi sinusta saatanasta lähtöisin?
Mikäli tuo pitää jollain tasolka paikkaansa - Moises ei olisi ainakaan vastuussa siitä, että siutä olisi tehty jotakin raamatun vastaista. Ja jos sutä sallitaan vain korkeimmille papeille luettavaksi, mitenkä siitä on voitu julkaista musta raamattu kaikkien luettavaksi? Eikö tuossa ole aika ammottava aukko?
- gargoyle
Mikäli tuo pitää jollain tasolka paikkaansa - Moises ei olisi ainakaan vastuussa siitä, että siutä olisi tehty jotakin raamatun vastaista. Ja jos sutä sallitaan vain korkeimmille papeille luettavaksi, mitenkä siitä on voitu julkaista musta raamattu kaikkien luettavaksi? Eikö tuossa ole aika ammottava aukko?
Eihän siinä mitään ole mitään aukkoa, alunperin sitä ei hyväksytty alkuperäiseen raamattuun kun sitä koottiin koska se olisi muka ollut ristiriidassa muiden raamatun tekstien kanssa. Kuka tahansa voi painaa kirjoja kunhan on tarpeeksi rahaa..
Miksi muuten ihmiset päättivät mitä nykuajan raamattuun tuli ja mitä ei? Entäs juuri ne osiot jotka ovat jätetty pois ja ehkä hävinneet iäksi? gargoyle kirjoitti:
Eihän siinä mitään ole mitään aukkoa, alunperin sitä ei hyväksytty alkuperäiseen raamattuun kun sitä koottiin koska se olisi muka ollut ristiriidassa muiden raamatun tekstien kanssa. Kuka tahansa voi painaa kirjoja kunhan on tarpeeksi rahaa..
Miksi muuten ihmiset päättivät mitä nykuajan raamattuun tuli ja mitä ei? Entäs juuri ne osiot jotka ovat jätetty pois ja ehkä hävinneet iäksi?Jaa. Raamattuun liittyy yllättävän paljon mokia, jotka ovat pelkästään siitä lähtöisin, koska ihmiset ovat tehneet itse niitä virheitä. Historiassa sinänsä ei ole virheitä.
Mutta sinä et ole vastannut muihin kysymyksiini :D- halloota vaan
Pötyä. :)
Musta raamattu = vanha testamentti. Jos olisi pastorin poika, tietäisit sen jo ihan itsekin.
- Gargoyle
Mitä raamatussa sanotaan ei ole mitään väliä koska se perustuu vain taikauskoisten ihmisten kirjoituksiin, joilla ei ollut käsitystä maailmankaikkeudesta.
Raamattu on niin naurettava teos että ihme että kukaan siihen nykyään uskoo, no uskovaisethan keksivät myös pseudotieteen nimeltä kreationismi...jolla ei ole mitään tekemistä oikean tieteen kanssa.
Saatanan tai demoneiden olemassaolosta ei nyt vaan ole mitään todisteita, vaikka spiritismissä lasi liikkuu ei se tarkoita että henkiolento sitä liikuttaa.
Olen itsekkin kuullut joskus mielenkiintoisia asioita kuten: Noin kello kahdentoista aikaan yöllä kun olin vanhempieni luona kuulin kun isäni ja äitini liikkuivat oven ulkopuolella ja juttelivat ihan normaalisti pari minuuttia, äkkiä tuli hiljaisuus oveni takana. Aukaisin oven ja siellä ei ollut ketään ja he eivät olleet yöllä liikkuneet edes oveni takana. Isäni kuoli n. viikkoa myöhemmin aivoveren vuoteen ja äiti puoli vuotta myöhemmin. En silti usko että kyseessä olisi mitään yliluonnollista.
Kerran myös yöllä omassa asunnossa(asun toisessa kerroksessa) mies tuijotti minua keittiön ikkunan takana, eli kukaan ei oikeasti voinut olla siellä.
kahdeksantoista vuotiaana kun olin harrastamassa seksiä tyttöystäväni kanssa hän väitti että joku olisi häntä riuhtonut kädestä ja seuraavana yönä hän huuti unissaan että "miksi joku on sitonut köyden käteeni!".
Ynnä muuta sellaista, mutta en silti usko sen enempää vieläkään raamatun jumalan tai saatanan olemassaoloon sillä kaiken voi myös selittää puhtaalla järjellä.Mitenkä sinä et usko että tuohon liittyy mitään yliluonnollista? Mitenkä tavallista sinusta on kuulla, kun joku puhuu huoneesi ulkopuolella, vaikkei siellä olekaan ketään? Jos sanot, ettei siihen liittynyt mitään paranormaalia, sanotko että olet mieleltäsi jotenkin sairas? Minä en yhdistäisi noita kahta tekijää sattumaan, että isäsi kuoli sen jälkeen. (Josta olen hyvin pahoillani, btw.)
Äijä, mitä enemmän kerrot noita juttuja, sen enemmän ihmettelen, että mitenkä hitossa et voi olla uskomatta paranormaaliin? Oletko ikinä puhunut noista kenellekään?
- Gargoyle
En ole mieleltäni sairas vaikka vuosia sitten avioeron takia kärsin masennuksesta mutta nämä tapahtuivat täysin eri aikaan. tietysti olen puhunut perheelleni ja kavereilleni, siskoni on vielä taikauskoinen ja uskoo kaikkeen yliluonnolliseen.
Valtaosa joka myöntää nähneensä jotakin paranormaalia, saa mielenvikaisen kohtelun. Siitä uusi artikkelinikin kertoo: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/06/hallusinaatiot-vs-paranormaalit-ilmot
Mikäli puhut totta, nuo ovat todella poikkeavia juttuja. Tunnen harvan itseni lisäksi joka on kokenut jotakin noin konkreettista.
Kun olet nähnyt tai kuullut jotakin luonnotonta, onko koskaan ollut seuranasi toinen osapuoli? Muu kuin tyttöystäväsi?- gargoyle
Valtaosa joka myöntää nähneensä jotakin paranormaalia, saa mielenvikaisen kohtelun. Siitä uusi artikkelinikin kertoo: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/06/hallusinaatiot-vs-paranormaalit-ilmot
Mikäli puhut totta, nuo ovat todella poikkeavia juttuja. Tunnen harvan itseni lisäksi joka on kokenut jotakin noin konkreettista.
Kun olet nähnyt tai kuullut jotakin luonnotonta, onko koskaan ollut seuranasi toinen osapuoli? Muu kuin tyttöystäväsi?Jokainen minun perheessä on kokenut muka jotain "yliluonnollista". Äitini kertomukset olivat lapsena jännittäviä
Hän pelasi siskojensa ja veljiensä kanssa spiritismiä ja kaikki mitä hän kysyi kuulema toteutui, kuten lapsien lukumääärä ja aviomiehen etunimi. Loppuyön kuulema hän kuuli kun piru piti ääntä hänen komerossaan ja kuiskali.
Siskoni kanssa lapsena kun mummo nukkui pois kuulimme koko yön kun hänen kiikkunsa kiikkui pimeässä mutta aina kun laittoi valot päälle ja meni katsomaan siellä ei ollut mitään.
Minä silti uskon että kaikkeen on ihan luonnollinen selitys. gargoyle kirjoitti:
Jokainen minun perheessä on kokenut muka jotain "yliluonnollista". Äitini kertomukset olivat lapsena jännittäviä
Hän pelasi siskojensa ja veljiensä kanssa spiritismiä ja kaikki mitä hän kysyi kuulema toteutui, kuten lapsien lukumääärä ja aviomiehen etunimi. Loppuyön kuulema hän kuuli kun piru piti ääntä hänen komerossaan ja kuiskali.
Siskoni kanssa lapsena kun mummo nukkui pois kuulimme koko yön kun hänen kiikkunsa kiikkui pimeässä mutta aina kun laittoi valot päälle ja meni katsomaan siellä ei ollut mitään.
Minä silti uskon että kaikkeen on ihan luonnollinen selitys.Ook. Tietäjä henki on ilmoittanut tarkan lukeman kaikesta.. mikä on myös käynyt toteen.. etkä usko.. Joo, en ymmärrä :D Kun me ei edes puhuta Jumalasta tai kristinuskosta. Suurin osa uskoisi vaikkei siltikään Jumalaan. Mikset siis usko edes paranormaaliin koska nuo ovat kaikkea muuta kuin normmalia. Olisiko se sinulta liikaa myönnetty, koska nämä tietyssä määrin kertoisi jotakin Jumalan olemassaolosta, vai?
- Puusydän
Tietoa mustasta raamatusta kaikille innokkaille.
http://www.mustaraamattu.net/ - Gargoyle
Ole itse ollut jopa seurakunnalla töissä kolme vuotta suntiona jokunen vuosi sitten.
- Gargoyle
Aijaa? Sepä yllätys. Mistä syystä olit töissä seurakunnassa? Olitko mikserinä.. vai?
Siellä tarvittiin suntiota ja minulla ei ollut muutakaan tekemistä. Olisivat halunneet minut jäämään ja oppisopimukseen kun minusta pidettiin. tein kyllä myös suntion ohella haudankaivajan töitä..
Gargoyle kirjoitti:
Siellä tarvittiin suntiota ja minulla ei ollut muutakaan tekemistä. Olisivat halunneet minut jäämään ja oppisopimukseen kun minusta pidettiin. tein kyllä myös suntion ohella haudankaivajan töitä..
Aight. Muttet missään vaiheessa ole ollut uskossa? Koska tietyssä määrin, jos minulta kysytään, voisin uskoa että nuo paranormaalit ilmiöt johtuvat siitä, koska herra sallii ne. Miksi? Koska epäilen että se on herran tapa kutsua sinua luokseen. Tutkimattomat ovat herran tiet.
- HulluMikäHullu
HEI PASTORI HYVÄ!
Musta Raamattu on kulkenut myös nimellä 6 ja 7. Mooseksen kirja.
Eli se voi hyvinkin olla osa Raamattua.
http://www.mustaraamattu.net/
Asioihin kannattaa perehtyä.Selvä homma, "HulluMikäHullu". Mikäli sillä on jotakin perää, että musta raamattu liittyy jotenkin Mooseksen kirjaan - sopii minulle. Ei liikuta. Mutta jos siitä tehdään jotakin saatanallista, satanistien tai muiden epäuskovien juttu - se ei ollut Jumalan tarkoitus tapahtua. Se ei mene Hänen suunnitelmiensa mukaisesti. "HulluMikäHullu" hyvä.
- HulluMikäHullu
Selvä homma, "HulluMikäHullu". Mikäli sillä on jotakin perää, että musta raamattu liittyy jotenkin Mooseksen kirjaan - sopii minulle. Ei liikuta. Mutta jos siitä tehdään jotakin saatanallista, satanistien tai muiden epäuskovien juttu - se ei ollut Jumalan tarkoitus tapahtua. Se ei mene Hänen suunnitelmiensa mukaisesti. "HulluMikäHullu" hyvä.
Mitä tahansa voi käyttää väärin. Eihän veistäkään alunperin tarkoitettu murha-aseeksi, mutta on silläkin tapettu ihmisiä. Kiellämmekö kaikki veitset siis?
Ei mikään pätevä vertauskuva, mutta uskon, että jos mennään kieltämään veitset, lössi innostuisi siitä niin paljon - uhmakkaalla mielellä - että porukka menisi "puukottamaan" eri esineillä.
- ghfgfhgh
Onhan väärinpäin oleva ristikin Pietarin risti..
- HulluMikäHullu
Siis pontti oli se, että hyviäkin asioita saatetaan käyttää pahaan.
Ja satanistit eivät käytä Mustaa Raamattua. Se on enemmänkin tällainen magia-homma...Ok. No, mikään mikä liittyy magiaan ei ole Jumalan mielenmukaisia juttuja. Magiakin liittyy aika paljon saatanallisiin juttuihin. Noituus jne. Ja noidat pelkästään ovat saatananpalvojia.
- HulluMikäHullu
Ok. No, mikään mikä liittyy magiaan ei ole Jumalan mielenmukaisia juttuja. Magiakin liittyy aika paljon saatanallisiin juttuihin. Noituus jne. Ja noidat pelkästään ovat saatananpalvojia.
Katsoitko tuon linkin? Siis, siellähän on Mooseksen kirjoja ja muutakin juttua Israelilaisesta. Eikä siellä sitä paitsi ole mitään sellaisia taikoja, uskonnon kirjassa sanottiin yksi esimerkki tyyliin: Syylä lähtee, kun juo kymmenen päivän aasinmaitoa
Noidat olivat perillä luonnon yrteistä sun muusta, he olivat kuin lääkäreitä, jotka osasivat löytää lääkkeitä luonnon kasveista. Eivät sellaisia elokuva noitia. Eivätkä kaikki noidat edes olleet näitä luonnonlääkäreitäkään, vaan viattomia ihmisiä, jotka eivät vain olleet kaikkien mieleen. HulluMikäHullu kirjoitti:
Katsoitko tuon linkin? Siis, siellähän on Mooseksen kirjoja ja muutakin juttua Israelilaisesta. Eikä siellä sitä paitsi ole mitään sellaisia taikoja, uskonnon kirjassa sanottiin yksi esimerkki tyyliin: Syylä lähtee, kun juo kymmenen päivän aasinmaitoa
Noidat olivat perillä luonnon yrteistä sun muusta, he olivat kuin lääkäreitä, jotka osasivat löytää lääkkeitä luonnon kasveista. Eivät sellaisia elokuva noitia. Eivätkä kaikki noidat edes olleet näitä luonnonlääkäreitäkään, vaan viattomia ihmisiä, jotka eivät vain olleet kaikkien mieleen.Mitenkä syylä ja aasinmaito liittyy magiaan? Liittyykö se siis noituuteen?
- HulluMikäHullu
Mitenkä syylä ja aasinmaito liittyy magiaan? Liittyykö se siis noituuteen?
Siis muka loitsu, jolla saisi syylän pois. Eli liittyy, mutta ei saatananpalvontaan...
HulluMikäHullu kirjoitti:
Siis muka loitsu, jolla saisi syylän pois. Eli liittyy, mutta ei saatananpalvontaan...
Loitsut ovat jokatapauksessa epähengellisiä juttuja, eli pahuuteen viittaavia termejä. Joten, ainakin lähempänä saatananpalvontaa kuin Jumalan palvontaa. Mikä ei ole jumalasta, se on yleensä pahasta.
- HulluMikäHullu
Loitsut ovat jokatapauksessa epähengellisiä juttuja, eli pahuuteen viittaavia termejä. Joten, ainakin lähempänä saatananpalvontaa kuin Jumalan palvontaa. Mikä ei ole jumalasta, se on yleensä pahasta.
Mistä sinä tiedät, että loitsut eivät ole Jumalasta?
Vaatteiden käyttämistäkään ei katsottu hyvällä (vrt. 1. Mooseksen kirja, Aatami ja Eeva piilossa pusikossa, koska olivat alasti) Etkö sinä siis käytä vaatteitakaan...
Ja ovatko 6 ja 7. Mooseksen kirja jotain saatanallisia? HulluMikäHullu kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että loitsut eivät ole Jumalasta?
Vaatteiden käyttämistäkään ei katsottu hyvällä (vrt. 1. Mooseksen kirja, Aatami ja Eeva piilossa pusikossa, koska olivat alasti) Etkö sinä siis käytä vaatteitakaan...
Ja ovatko 6 ja 7. Mooseksen kirja jotain saatanallisia?Äijä, puhut niin outoja. Raamatussa sanotaan, että lakia on noudatettava. Maallista lakia. Ja mikäli kuljet ulkona alasti, saat syytteen paljastelusta.
En tiedä - yritätkö puhua minut pussiin, tai jotakin muuta outoa, koska loitsut eivät liity Jumalan luonnollisiin annettuihin kykyihin. Ihmisen ei kuulu omaa mitään luonnotonta magiaa. Ihminen täyttää tarkoituksensa sillä, että elää, puhuu, laulaa, kävelee, juoksee, nauraa, rakastaa.. Magia on saatanallisia juttuja. Pyhän Hengen armolahjat ovat eri asia. Ne ovat tietyssä määrin yliluonnollisia, mutta ne ovatkin Jumalalta annettu palvelustehtävää varten.- HulluMikäHullu
Äijä, puhut niin outoja. Raamatussa sanotaan, että lakia on noudatettava. Maallista lakia. Ja mikäli kuljet ulkona alasti, saat syytteen paljastelusta.
En tiedä - yritätkö puhua minut pussiin, tai jotakin muuta outoa, koska loitsut eivät liity Jumalan luonnollisiin annettuihin kykyihin. Ihmisen ei kuulu omaa mitään luonnotonta magiaa. Ihminen täyttää tarkoituksensa sillä, että elää, puhuu, laulaa, kävelee, juoksee, nauraa, rakastaa.. Magia on saatanallisia juttuja. Pyhän Hengen armolahjat ovat eri asia. Ne ovat tietyssä määrin yliluonnollisia, mutta ne ovatkin Jumalalta annettu palvelustehtävää varten.Tarkoitin sitä, ettei vaatteiden käyttökään ole jumalallista, mutta siltikin me käytämme vaatteita. Emme ole jumalia, eikä meidän tarvitse yrittää olla sellaisia.
Miksi saatana antaisi ihmiselle yliluonnollisia kykyjä, joilla voi tehdä hyvää? Jeesus sai yliluonnolliset kykynsä Jumalalta... Ja riippuuhan se siitäkin, mihin oletettuja maagisia kykyjä käyttää.
Kuten jo joku kirjoittikin, noidat olivat ns, luomulääkäreitä. Eli ei mitään loitsuja, tai jos niitä olikin, ne olivat vain jotain runon pätkiä. Parantava vaikutus tuli todennäköisesti kasveista. Eli ei mitään maagista.
- Farryl
Jotkuthan väittävät että Taru sormusten herra, Harry Potter ja Dungeons ja Dragons liittyvät saatananpalvontaan...
Lotrit eivät niinkään. Siitä on itse asiassa sanottu että siinä on hengellisiä vertauskuvia.
Harry Potter on eri asia. Siitä sanotaan, että siinä käytetään noituutta ikäänkuin hyvänä asiana, vaikka noituus itsessään on saatananpalvontaa.
Dungeons and Dragons - en ole kuullut siitä mitään pahaa.
Eikä minua varsinaisesti kiinnosta, että mikä leffa on pahuudesta ja mikä ei, koska se ei kamalasti vaikuta minuun. Koska niin sanotaan bändeistäkin, ja minä henkilökohtaisesti rakastan musiikkia ja kuuntelen sitä taiteen kannalta. Joskus uskovatkin voivat vetää todella överiksi jotkut asiat.
- Farryl
W.A.S.P= We Are Satans People ja AC/DC Antichrist Demonchild:) Noituuttakin on monenlaista aina New-Age, Wicca uskonnoista ties mihin..Keski-ajan noidat oli pääasiassa luonnonparantajia joita ei ymmärretty ja he kidutuksessa myöntivät mitä kirkko käski.
- efveeev
Ja kristiuskoa.
Moi, Pizza. Tämäkö se oli se keskustelu? Joka tapauksessa Musta Raamattu ei ole saatananpalvontakirja, peace.
- ohittamalla paras
Mielisairaanhoitajilta tai samojen paikkojen tohtööreiltä kannattaa kysellä. Musta raamattu yksi nopeimpia konsteja päästä hoitokuntoon. Eli olipa teksti mitä tahansa, eli vaikka esim. vaikka kuinka naurattaisi, niin aika surkeaa se nauru, jota nauraa pakkopaidassa.
- Hahahahhaha Buahahah
Miksi kukaan joutuisi pakkopaitaan mustan raamatun takia?
- kyselehän sitä
Kysymys voi hyvin jäädä vastausta vaille. Silti kuitenkin pakkopaitaa alkaa tuupata suurella todennäköisyydellä, jos sen kirjan kanssa alkaa pelailla.
- ijuyhgjhj
Eip ole vieläkään pakkopaitaa..vaikka olen lukenut mustaa raamattua ja kussut oikean päälle..
- parempaa sinulle
Jumalan reaktio voi olla esim. se, että Hän ottaa suojansa pois sinulta. Moni ei tule ajatelleeksi, että Jumala suojaa kaikkia ihmisiä johonkin rajaan asti. Jotta ihminen saisi mahdollisuuden. Jos jumala ottaa suojansa pois, niin vastapuolen vaikutus voi olla sellainen, että mahdollisuuksia ei juuri jää. Vastapuoli kun tulee perimään omiansa, niin hankala vedota Jumalaan, jonka on mennyt kieltämään.
- ugjhgfhgfhg
parempaa sinulle kirjoitti:
Jumalan reaktio voi olla esim. se, että Hän ottaa suojansa pois sinulta. Moni ei tule ajatelleeksi, että Jumala suojaa kaikkia ihmisiä johonkin rajaan asti. Jotta ihminen saisi mahdollisuuden. Jos jumala ottaa suojansa pois, niin vastapuolen vaikutus voi olla sellainen, että mahdollisuuksia ei juuri jää. Vastapuoli kun tulee perimään omiansa, niin hankala vedota Jumalaan, jonka on mennyt kieltämään.
Olemattomaan ei tarvitse vedota..
- klryvnrehcolrehv
ugjhgfhgfhg kirjoitti:
Olemattomaan ei tarvitse vedota..
Hokemisiasi!
klryvnrehcolrehv kirjoitti:
Hokemisiasi!
Osaisitte edes väitellä. Kommunikointi pitäisi olla rakentavaa keskustelua. Näkökulmia. Edes jotakin. Teiltä saa vain "Ei ole totta, ei ole olemassa, olette thymiä." Se ei kerro ainoastaan teistä mitään hyvää.
- Anonyymi
Lucifer on valon tuoja. Hän antoi ihmisille järjen. Hän tekee ihmisille myös huonoja juttuja mutta jos Minäkin tulee kärsimystä se hymyilee kun olen päässyt kärsimyksistä pois. Raamatussa lukee Hän oli Jumalan parhaimpia enkeleitä.
- Anonyymi
Jos on ihminen ihan ateisti. Minkä takia käyttää tätä foorumia?
- Anonyymi
No just sen takii
- Anonyymi
Pastorin Poika on varmaan Hellutanainan.
- Anonyymi
New Age. Huono nimi. Teosofia
Ruusu-Risti. Siellä on kunnon viisautta. Ruusu-Risti.fi ja teosofi.seura.fi nää on jo ollut jo 1800-luvulla. Jos vaan haluatte, käykää nyt niissä nettiosoitteessa. - Anonyymi
No voi. Herranjumala
- Anonyymi
Teosofia tarkoittaa jumalanviisautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089