Hei
Olen pitkään miettinyt, miten löytää takaisin Italiaan lähtenyt isä, tai saada edes tietoa missäpäin asuu nykyään, onko edes hengissä yms..
Itse olen siis biologinen tytär.
Onko jollain tietoa vaikka jostain ilmaisista palveluista joilla tämmöinen onnistuisi, tai vaikka maksullisistakin?
En välttämättä halua ottaa yhteyttä, tietää vain että missäpäin menee nykyään. Nimi tiedossa, syntymävuosi juuri ja juuri.
Miten löytää kadonnut ihminen? (isä)
wespeakitaliana
1
180
Vastaukset
- elsi2
neuvoja:
Käy kotipaikkasi väestörekisterissä( saattavat periä maksun) Ja ota mukaan nuo tiedot mitä sinulla jo on. Kerrot. että haluat saada tietoa sun isästä. Varaudu saatat joutua menemään moneaan paikkaan esim. jos Isäsi kuului Kirkkoon niin Kirkkoherran Virastoon. Voi jossain tapauksessa olla niin,että isäsi ei enään asu Italiassa ja saattaa olla myös Italiassa mennyt uudelleen naimisiin. Joten sinulla saattaa olla veli ja sisarpuolia
Rohkeasti etsimään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409