Terve.
Olen 21v. nuorimies, jolla armeija käytynä ja historian appro työn alla.. Lukion ka n.7,5 ja kirjotukset tyyliin matikka M, enkku, B, reaali M, ruotsi C ja äikkä M. Ajattelin myös olla kouluavustajana tänä talvena, jotta sais lisäpisteitä pääsykokeisiin sit keväällä.
Onko SIIS aivan utopistinen haave päästä JKL:n OKL:n luokanopettajakoulutukseen näillä taustoilla??
Kuinka suuri % päässeistä on miehiä?
Asiallisia ja kehittäviä vastauksia, kiitos.
haaveena JKL:n OKL!
2
340
Vastaukset
- loota
sieltä jyväskylän okl:n sivuilta saat laskettua saatko tarpeeksi pisteitä kasaan valintakoekutsuun... Tai tietenkin ne rajat vaihtelee vuosittain, mutta jyväskylään vaaditaan n. 7,5 pistettä.
- kukka
Jyväskylän OKL on vaikeimpia paikkoja päästä sisälle.Kylmä totuushan on, mikä selviää esim. yliopiston valintaopasta selailemalla, että ilman E:n papereita on turha yrittää edes hakea. Ainakin sulla pitäisi olla kaikaista VÄHINTÄÄN magna ja sitten vielä niitä työharjoittelupisteitä. Sinuna tekisin seuraavasti: Tekisin sen työharjoittelun, korottaisin YO-arvosanoja ja hakisin Joensuun OKL:n, sieltähän voi sitten kahden vuoden opiskeltuaan vaihtaa Jyväskylään.Itse opiskelen opettajaksi Jyväskylässä ja miehiä on n. joka kymmenes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944