miten voi mennä free play simsissä naimisiin?

Haltsu

Miten voi mennä free play simsissä naimisiin? Kun oon yrittäny, mulla on siinä palkissa married, mut en pääse enää eteenpäin.

13

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh siis...

no sillonhän sun simi on jo naimisissa jos siinä kerta lukee et married... :D

• Haltsu

Ööh, niin joo:D mut miten sen lapsen saa synnytettyä? Pitääks mun vaan odottaa kauan?

• ööh siis...
        Haltsu kirjoitti:

Ööh, niin joo:D mut miten sen lapsen saa synnytettyä? Pitääks mun vaan odottaa kauan?

Avioparin pitää ostaa kehto ostovalikosta, asettaa kehto taloon ja sitte täppästä kehtoa -> menee muistaakseni päivä et vauva on "valmis".

• Haltsu
        ööh siis... kirjoitti:

Avioparin pitää ostaa kehto ostovalikosta, asettaa kehto taloon ja sitte täppästä kehtoa -> menee muistaakseni päivä et vauva on "valmis".

Okei, kiitti:)

• Miten naimisiin?
        Haltsu kirjoitti:

Okei, kiitti:)

Miten sait siihen married? Miten sait naimisiin?

• lumia 530
        ööh siis... kirjoitti:

Mun simi-vauva on ollut kehdossa "valmistumassa" jo viikon ja niitä tunteja siinä oli jotain yli 7000 :o ja suunnilleen sama tuntimäärä on yhden talon valmistumiseen. Mitä vttua eikö niitä voi nopeuttaa?

• Haltsu

Mistä kehto ostetaa?

• ööh siis...

menet ostovalikkoon ja sielt valkkaat "infants" osion. Ei siinä muutenkaan ole paljoa tavaraa mitä vois ostaa eli siel ne kehdot on.

• Mite nopeesti naimis

Miten saadaan simit naimisii? Ku mun simssit on nyt best friend ja se palkki ei mee millään eteenpäin niin onko joku keino saada nopeesti eteenpäin? Ja mikä tulee seuraavaksi? Siihen best friendin kohal?`

Eli miten naimisiin? Ja nopeasti?

• Anonyymi

Mikä palkki

• Haltsu

Sun pitää vaan puhua ja tehä kaikkee nii sit sen palkin pitäis täyttyä.

• Viha

Mulla se palkki ei nouse..

• Saana_Natalie

Jos haluat esim. flirttailla simille jota rakastat sulla täytyy muistaakseni olla ainakin level 7, eli ennen tätä et pysty aloittaa vielä seurustelua tai muuta siihen liittyvää. (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5040
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3482
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3335
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2521
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2503
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      25
      2109
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2059
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1799
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1689
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1668
    Aihe