miten voi mennä free play simsissä naimisiin?

Haltsu

Miten voi mennä free play simsissä naimisiin? Kun oon yrittäny, mulla on siinä palkissa married, mut en pääse enää eteenpäin.

13

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh siis...

no sillonhän sun simi on jo naimisissa jos siinä kerta lukee et married... :D

• Haltsu

Ööh, niin joo:D mut miten sen lapsen saa synnytettyä? Pitääks mun vaan odottaa kauan?

• ööh siis...
        Haltsu kirjoitti:

Ööh, niin joo:D mut miten sen lapsen saa synnytettyä? Pitääks mun vaan odottaa kauan?

Avioparin pitää ostaa kehto ostovalikosta, asettaa kehto taloon ja sitte täppästä kehtoa -> menee muistaakseni päivä et vauva on "valmis".

• Haltsu
        ööh siis... kirjoitti:

Avioparin pitää ostaa kehto ostovalikosta, asettaa kehto taloon ja sitte täppästä kehtoa -> menee muistaakseni päivä et vauva on "valmis".

Okei, kiitti:)

• Miten naimisiin?
        Haltsu kirjoitti:

Okei, kiitti:)

Miten sait siihen married? Miten sait naimisiin?

• lumia 530
        ööh siis... kirjoitti:

Mun simi-vauva on ollut kehdossa "valmistumassa" jo viikon ja niitä tunteja siinä oli jotain yli 7000 :o ja suunnilleen sama tuntimäärä on yhden talon valmistumiseen. Mitä vttua eikö niitä voi nopeuttaa?

• Haltsu

Mistä kehto ostetaa?

• ööh siis...

menet ostovalikkoon ja sielt valkkaat "infants" osion. Ei siinä muutenkaan ole paljoa tavaraa mitä vois ostaa eli siel ne kehdot on.

• Mite nopeesti naimis

Miten saadaan simit naimisii? Ku mun simssit on nyt best friend ja se palkki ei mee millään eteenpäin niin onko joku keino saada nopeesti eteenpäin? Ja mikä tulee seuraavaksi? Siihen best friendin kohal?`

Eli miten naimisiin? Ja nopeasti?

• Anonyymi

Mikä palkki

• Haltsu

Sun pitää vaan puhua ja tehä kaikkee nii sit sen palkin pitäis täyttyä.

• Viha

Mulla se palkki ei nouse..

• Saana_Natalie

Jos haluat esim. flirttailla simille jota rakastat sulla täytyy muistaakseni olla ainakin level 7, eli ennen tätä et pysty aloittaa vielä seurustelua tai muuta siihen liittyvää. (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      521
      5142
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2406
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      745
      2117
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1325
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      66
      1166
    6. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1106
    7. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1103
    8. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      928
    9. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      72
      867
    Aihe