Kaverini oli jossain luostarin kupeessa ja otti 35 eskolla pikkuletit puolitukkaan ja toinen otti kokokuontaloon samassa paikassa 50 eskolla. Joku rastaliike ihan vanhassa kaupungissa. Joku pikkuliike. Kuka voi kertoa Bob Marleyyn jotenkin sivuavasta puolikampaamosta jotain... Ei ole parturi tai kampaamo vaan joku rihkama liike...
Pikkuletit Agia napa keskustan vanhassa kaupungissa 35 eskollako
pikkuletit halvalla
1
380
Vastaukset
- Marley asessories
Joo, niillä on kaksi liikettä Marley asessories Nissi Avenuella ja toinen vanhassa kaupungissa aika ylhäällä. Nutturan saa 15 eurolla. Kestää ihan hyvin vaikka jo suomessa viikon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807