mistä tytöt kiihottuu?

15v.poitsu

Otsikko kertoo kaiken ;) haluaisin tietää mistä tytöt kiihottuu (liikkeet,erilaiset hyväilytavat) ja kiihottuuko tytöt hevosella ratsastettaessa? :)

26

2789

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v

      Semmonen syvä, riisuva katse saa sukat pyörimään jaloissa c; ja muutenki kaikki sellanen kosketus josta tulee kylmät väreet, huh ;) ei hevosella ratsastaminen kiihota :)

      • juumä

        Se o iha helveti kiihottavaa ku seksi aikan kattoo silmii! Semmosel himoitseval katseel ;) ja vaiks jokku jätkät luulee et isot melat o naiste mielee ni ne vaa sattuu pikemminki. Ja sit ku suutelee ni ottaa hiuksist kii sillai ihanasti ni tuntuu hyvält ja pieni läpsimine o joskus kivaa mut ei semmone iha kauhee hakkaamine


    • Upupupupupuöuööjänis

      Bumppi

    • minätykkään

      Täs on nyt söpöi juttui ja jotku kiihottaviiki: Bokserit vilkkuu, kiusaamine leikillää, takaapäi halaamine, levee hymy ja silmii kattomine, hiusten silittämine, hidas suudelma, perseesee lyömine (eilujaa :D), rutistamine, lässyttämine :3, sylii ottamine jjajaja on niit muitaki :3 mä ainaki tykkään näistä!

    • kiihottunut 17 vuotias

      Rinnoista puristelu ja niiden hellä suutelu,
      takaapäin halaaminen kiihottaa myös,
      Sisäreisien silittely ja hyväily,
      Intohimoinen suutelu suulle ja kaulalle,
      Halatessa pakaroiden hyväily ja hellä purustelu

      Siinä tuli ny jotai ;) :33

      • Sinkku... Jälleen kerran

        Oon 15v tyttö ja mun mielest on ihanaa ku eksä teki nii et tuli siihen mun vieree ja sit se pyys mua menee kontalleen ja sit se sitoi mun silmät nii en nähny mitään jan jälkeen se alko ottaa mun korkkareita pois ja sit lähti mun shortsit ja sen jälkee viel paita sit se repi sen nappi paidan auki ja sieltä pzljastui ihanan lihaksikas mies joka tuli mun taakse otti shortst pois ja tuli mun selän päälle (ei sillee et se makoilee siinä) sitten se tuli ja otti rinsikat auki ja pikkarit lähti alemmas ja alemmas siinä vaihees se oli jo itekki alasti ja sit se puristeli hellästi rinnoista ja näykkäsi hellästi selkää ja niskaa ja kaulaa ja pusutteli poskia ja hiuksia ja vähön peppua mutta me ei pantu tai mitää vielä silloin... Sitten vielä hellä reisien silitys ja peiton alle


    • Siistiä

      Juu, pistäkää lisää vaan tytöt. Minuakin kiinnostaa ;) 16 v poika

    • tythö c:

      Suihinotto kiihottaa ♡ se kun poika nauttii mut yrittää peittää sen nii.... meen iha märäks... ja se ihana punainen terska (:

      • tyttövaan

        Se ku oma jätkä suutelee ja hiplaa jompaa kumpaa reittä samalla ja käy välil iha pillun lähel uh nam;). Kaikist eniten kiihottaa se ku makaan mahallani ja jätkä tulee takaa eka puristelemaa pakaroita ja sitte liukuu päälle makaamaa siirtää hiukset sivuu ja imee ja suutelee kaulaa uuh;)


    • dididididi

      Se että poika halaa takaapäin, suutelee ja pitelee hiuksista sillee ihanasti kiinni :33
      Sitte hyväilee rintoja ja silittelee esim. reisiä ja sitte sillee salamyhkäsesti sivelee navan alta kohti salaisuuksien kammiota ;3

      • Ihaniajuttuja

        Se, et pojan kaa vaik istuttais vierekkäi sohval ja sit se alkais silittää sisäreittä ja alkais siirtää sen käsii housuihin. Takaapäin halaaminen ja silleen, et hieroo samal vähän rintoja :)


      • Ridaaja
        Ihaniajuttuja kirjoitti:

        Se, et pojan kaa vaik istuttais vierekkäi sohval ja sit se alkais silittää sisäreittä ja alkais siirtää sen käsii housuihin. Takaapäin halaaminen ja silleen, et hieroo samal vähän rintoja :)

        Ratsastaminen kiihottaa jos satulassa on edessä "etukaari" joka hinkkaa;)


    • mutafakaaaa

      Todella rumista, karvaisista ja haisevista miehistä jotka kattoo my little ponya.

    • 14tyttö

      mua ainki kiihottaa jos jätkä ottaa syliin (julkisillakin paikoilla) ja sit takaapäin halaaminen ja suutelu huulille ja kaulaan

    • vuosimallia97

      Sisäreisien hipelöinti ja suukottelu, koska se tietää aina suuhoitoo.. ;-)

    • ♡♡♡♡♡

      Märäksi mut saa jos poika nuolee pillua ja varsinkin klitorista ♡

    • hahakakka<3

      no jos jätkä kaataa mun päälle paskaa ja nuolee sen pois, tiiän et oon vähä outo mut oli pakko kertoo XD

    • 6vuottakokemust

      Ei, ratsastus ei kiihota. Ideanahan olisi istua istuinluilla siinä, MUTTA jos nojaa siihen etukaareen niin se kyllä enemmänkin sattuu D:

    • ????????????????????

      Mua kiihottaa jos joku läimii häpyhuulia :D Olenko outo

    • looloolo

      Jos poika halaa takaapäin, tekee fritsui, haluu pussailla paljo, koskettelee tissei&persettä ja sillee

    • Tytöt kiihottuu kun näkee kesäkurpitsan.

    • Huh HTV jjfgv

      Nicee. Lisää vaa. :P

    • sex-puutarhani

      Mä kylvän koka vuosi porkkanoi !! Sit mä kyttään,kun ne kasvaa isoiks !!! Sittemä kiihotun hirveest,kun ne on isoi.....ja alan käyttää niitä vuorotellen pillussani !! Hirveen kiihottavaa se kasvun seuraamine !!!!!

    • unelmani

      No jos poika halaa takaa päin ja suutele sua ja ottaa sylii ja kaikkee tollasta

    • Anonyymi

      Takaata halaaminen
      Korvan näykkiminen
      Koskettelu
      Siltä mahaa ja siirry rintoihin
      Puristele rintoi
      Suutele kaulaa
      Syliin kaappaaminen ja intohimonen suutelu
      Tuhmat puheet
      Yhtäkkii tuut takaat ja alat suutelee
      Ku halaat purista hellästi persettä

    • Anonyymi

      Mää tykkään siitä et mun silmille laitetaan side ja kuuleminen estetään sit poika alkaa riisuun mua ja kosketteleen sit se plugaa anal plugin perseeseen ja vaihaa mun asentoa vähän väliä välil muna suussa tai pillussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe