Alustavat pisterajat julkaistu

Aallon prof.

Arvon hakijat,

Aalto yliopiston kauppakorkeakoulun alustavat pisterajat vuodelle 2014 on julkaistu. Muistakaa, että alustavat pisterajat saattavat vielä muuttua, kun lopulliset tulokset julkistetaan keskiviikkona 2.7.2014.

Alustavat pisterajat Aalto yliopiston kauppakorkeakouluun vuonna 2014:

Yhteispisteet: 64,5p
Valintakoepisteet: 34,5p

Lisää tietoa pisterajoista voitte lukea täältä: http://econ.aalto.fi/fi/for/prospective/results2014/

Ystävällisin terveisin
Aallon prof.

21

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aallon prof.

      Arvon hakijat,

      Alustavat pisterajat ovat myös julkistettu paperisina versioina korkeakoulumme päärakennuksen ulko-ovissa. Pisterajoja olikin klo. 10.00 aikoihin katsomassa useita kymmeniä uteliaita hakijoita.

      Verkkosivutmme ovat kuormittuneet tällä hetkellä suuren katselijamäärän vuoksi, jonka vuoksi varmimmin pisteet saa selville päärakennuksen ovista.

      • Aaltolainen 14´

        Jees näköjää täältä tullaan Aalto!!!!! Huhuh, pelkäsin et nousee 37 pisteeseen... Kiitti rästä tiedosta!!!


    • hjhkj

      No voi vittu... tais paikka jäädä saamatta jo kolmatta kertaa. Puuttuu 0.5 pistettä :/

    • jyyyuu

      Jäin pisteen päähän :/ Noh, Turkuun toivottavasti! :(

      • Ffjd

        Tuo on Trollausta. Älkää oikeasti uskoko tuohon kirjoittajaan. Hän tekee saman tempun joka vuosi. Kannattaisi myös käyttää sitä maalaisjärkeä; pisterajat eivät voi mitenkään nousta noin korkealle. Sama kaveri taisi kirjoitella vuonna 2012 että aallon pisteraja 39. Kaiken lisäksi niitä "alustavia pisterajoja" ei voida mitenkään laskea näin nopeasti (kokeesta 1 päivä.).


    • yyhhh:(

      Tää oli aika odotettavissa. Suurin osa kavereista ei päässy... mulla tasan 34,5 jos oikein laskin. Toivottavasti ei nouse tästä ollenkaa (tai omat pisteet laske)....

    • lollersloo

      Looooool keksikää ny parempia trolleja :Dd ijan ku jotain alustavia pisterajoja muka julkaistais, eihän siinä olis mitään järkee :D heräilkääs ny

    • grgawrgar

      Tää ei pidä paikkansa, toi sama heppu on täällä joka vuosi. Eikö toi sivukin vaikuta jo vähä epäilyttävältä. Pisterajat pyörii samoissa kuin viimevuonna!!

      Pääsykokeen tekijät ilmotti, että pyrkivät välttää korkeita pisterajoja, ei varmasti päästä pisterajoja menemään yli 33. Eli tekivät kokeesta vaikeamman, ainakin minun mielestäni.

    • kysetustä

      Täyttä påskanjauhantaa.

      Tuo sivu ei johda mihinkään. Ajelinpa huvikseni katsomaan pääoville, eikä siellä mitään pisterajoja ollut. Miten siellä olisi voinut edes olla? Pisterajahan määräytyy hakijoiden tulosten perusteella, eikä varmasti eilen vielä mitään kokeita tarkistettu.

    • HESAAN2014

      Soitin Helsingin yliopistoon, ja tehtävän 2 vastaus onkin 1!! Nyt on varma paikka, näin sieltä puhelimesta jo minulle luvattiin. Sain 25 pistettä :) kyllä nyt on hymy korvissa!!
      Oulun pisterajat ovat kuulemma kovassa nousussa. Alustavat pisterajat ovat 32.

      • loloooolol

        Hahahah kontingenssi- ja tilanne teorioiden mukaan paras organisaatiomuoto riippuu ulkopuolisista tekijöistä. 4 on ainoa mikä pitää paikkansa. Lol.


      • Djdjsjsj
        loloooolol kirjoitti:

        Hahahah kontingenssi- ja tilanne teorioiden mukaan paras organisaatiomuoto riippuu ulkopuolisista tekijöistä. 4 on ainoa mikä pitää paikkansa. Lol.

        Juurikin näin. Kirjassa mainitaankin että tehokkain organisoituminen on sellainen joka on sopusoinnussa ympäristön vaatimusten kanssa. Joten 4 on oikea vastaus.


      • äään
        Djdjsjsj kirjoitti:

        Juurikin näin. Kirjassa mainitaankin että tehokkain organisoituminen on sellainen joka on sopusoinnussa ympäristön vaatimusten kanssa. Joten 4 on oikea vastaus.

        Ratkaisuja missään?


    • Aallon proffa

      Lopulliset pisterajat on nyt julkaistu.
      Kokeen liiallisen helppouden vuoksi kokeen pisterajat nousivat matalimmillaan 42,5:een.

      Täten tänä vuonna hakijoita ei hyväksytä kauppakorkeakouluihin eikä kauppatieteellisiin tiedekuntiin.

      • Pettynyth

        Yhyyy miten voi käydä näin!! Sain 41,25 :(( tää on niin väärin.








        Hyvä trolli lol


    • pelottavaa

      Itse kuulin suoraan pääsykoekirjojen kirjoittajilta, että koettahan ei tänä vuonna pidetty ollenkaan, kaikki kokelaat jakoivat yhteisen massapsykoosikokemuksen perustuen uusimpiin tutkimuksiin kannabiksen piikittämisen vaaroista.

    • TKL413

      Huono trollaus!

    • aallon_econ

      Tarkennus:

      Yhteispisteet: 67,5p
      Valintakoepisteet: 37,5p

      Aallon prof.

    • Aallonprovessori

      Pisterajat Aaltoon ovat selvillä.
      Pääsykoekiintiössä 38.33

    • VarmaHuhu

      Kuulin varmalta taholta, Aallon pääkallopaikalta, että tänä vuonna valintakokeen alimman pistemäärän on OPHn tietokonesimulaatiossa nähty nousevan 38,75 -pisteeseen ns. vanhojen hakijoiden kiintiössä. Ja ensikertalaisilla 36,5-pisteeseen.

      • Urpot112

        Hyvä, vaikka ensikertalainen olenkin niin silti noilla kiintiöillä ei ole ns. vittuakaan väliä koska aaltoon pääsi viime vuonnakin sisään 85% ensikertalaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe