JÄTKÄT!!!

**enkuli**

kertokaa rehellinen mielipide!!!

oon kohta 18wee.
mitat ois: 173/65/D75.
vihreät silmät, hiukset on olkapäille,vähän revityt ja tummat. harrastan lenkkeilyä, musaa, laskettelua, rullaluistelua jne.

lääkäri määräs silmälasit...oisko piilarit paremmat..?

9

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin

piilarit on pelkureille ja sellaisille joilla on heikko itsetunto.

• Sametti

oi, mä oon pelkuri!
        Mulla on silmälasit, käytän niitä kotona ja silloin, kun en jaksa piilolinssejä jaksa laittaa.

Oih. Olen pelkuri! Minulla on huono itsetunto!

(minkäs teet, kun lasit ei sovi minulle...)

• Kundi

Tosi hyvä, mun mielestä silmälasit näyttää ihan hyvältä muijalla, vaikka piilarit vois olla aika seksikkäät,.. kyllä mä voisin sun kanssa lenkille lähteä ja musiikkia kuunnella. :)

• Hemoglobiini.

Itselläni ei ole laseja. Lukulasit voisivat olla tarpeen. Joillekkin lasit sopivat todella hyvin. Valitset vain tyylisesi laisit, ei mitään kirsisalo karismalaseja jos ne eivä sinulle sovi, vaan semmoiset mitkä ovat päässäsi luonnolliset.

Ja jos itse joskus joudun käyttää laseja eihän niitä kokoajan tarvitse käyttää, vaan esim koulussa tunneilla, tai kotona tv:n yms ääressä, riippuen tietysti taittovirheen laadusta.

• Peduiini

Tahtoo nähdä sun 75D rinnat!!!! (Jos on totta)

• terpsan

miun oli pakko tulla lukemaan vaik oliki tarkotettu jätkille x) Ihmettelen vaa et miten nuo sun mittas liittyy koko piilarikyselyyn..:P
      Mutta oma mielipiteeni on että olipa piilarit tai ei nii se ei kauheesti ulkonäköä hetkauta=) Mun mielestä silmälasit tekee jotkut aikuisemman ja järkevimmän näkösiks x)

• =)))

"mun rinnat on kuppikokoo D, oisko piilarit paremmat"

• teppoooo
        =))) kirjoitti:

"mun rinnat on kuppikokoo D, oisko piilarit paremmat"

helppohan se on tänne tulla sanoo mulla on d-kuppi...ou jee!!!!siis vähäX ihQuuu!!!
        Joo mut hei laita ens kerral kuvas tänne nii ehkä sit joku täysjärkinen vois uskoo..no mut
        kuinka moni uskoo et mul on tyylikäs 24-pack täs kaulan alla ,nostan penkist 120kg....ite oon 185/85 kg...
        nii ja sit mul on toi hauiksen ympärys sellane about metri...
        nii ja sit itse asiaan sopiiks mulle sellaset ihQ piilarit vai hä??????

• peke87

joo ota piilarit, koska silmälasit sopii tosi harvoin muijille(tai yleensäkään kenellekään)

sitten kun oot 40vee ja joka tapauksessa ruma niin sillä ei enää ole väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe