Niin, tarviiko palomuuria päivittää? entä tarviiko/kannattaako asetuksia muutella ja jos tarvii mikä on hyvä asetus ohje? KIITOKSIA VASTAUKSISTA EDELLISIIN KYSYMYKSIIN!!!!! Vastaukset avarsivat ajatusmaailmaa kovasti!!!!
TARVIIKO PALOMUURIA PÄIVITTÄÄ
4
518
Vastaukset
- automaattisesti
ainakin F-Secure
- HurLum
Jos sulla on xp, niin käytätkö windowsin omaa palomuuria?
- FILOSOOFI
Käyttis on ME!!!
- HurLum
FILOSOOFI kirjoitti:
Käyttis on ME!!!
Ajattelin, että jos sulla olis xp, niin sen uuden päivityksen kanssa windowsin oma palomuuri tuli tehokkaammaksi. Mutta yleensä neuvotaan että se pitäisi ottaa pois päältä, jos koneessa on joku toinenkin palomuuri. Oon seurannut keskusteluja siitä aiheesta, mutta ei oo tullut oikein selvyyttä, kun kaikki asiantuntijat puolustavat vastakkaisia kantojaan yhtä vakuuttavasti ja erilaisin todistein. Eli tässä xp:ssä se taitaa olla makuasia ( ainakin ton F-securen kanssa ). Itsellä on pelkkä F-securen palomuuri käytössä, koska luulen niiden törmäilevän toisiinsa ja siten hidastavan konetta, ainakin kyselyjä tuli aluksi enemmän silloin kun mulla oli kummatkin palomuurit toiminnassa (vaikka olin jo kysyttävät sovellukset hyväksynyt F-securella).
Virusturva tietenkin pitää olla myös kunnossa.
F-securesta sain upgrade-version n. 3 viikkoa sitten ja sitä ei ainakaan tarvitse sörkkiä vaikka mieli tekisikin, mutta parempi kai odottaa, että ymmärrys lisääntyisi.
Muuten uskon ainakin näiden yleisempien palomuurien päivittyvän automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323