En tiiä kirjotanko tän oikeeseen osioon, mut rahaan kuitenki liittyy joten whatever.
Mun pitäis saaha kerättyä _88€_ rahaa ennen kun loma loppuu, eli ennen 11.8
Niin ja mitenköhän hitossa teen sen? Viikkorahaa saan vaivaset 5€ ja kotitöistä hieman päälle, mut eihän sitä ylimäärästäkään heru kun reilut 50 senttiä...
Jollain ideoita miten saan NOPEASTI kerättyä rahat kasaan, muutakun se että ruikutan vanhemmilta joka ei tule onnistumaan. Nähty juttu..
////Niin ja kesätöitä on turha ehdottaa, sellaseen en pääse, koska oon liian nuori
APUA NYT JA VITUN NOPEESTI!
Rahapula
4
195
Vastaukset
- Myy pillua?
myy persettä?
- Tyttönen vaan
Kerää pulloja?
- Acbd
Kysy naapureilta voitko leikata heidän nurmikon, kitkeä rikkaruohot yms. Pientä puuhaa. Myy kirpparilla turhia esineitä.
mihin sä tarttet noi paljo rahaa?
Anime o ilmasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201