Onpas monimutkasta sanoa sopimus irti
Miten irtisanon sähköpostin
6
123
Vastaukset
- ei ME toopeja olla!
Hei, mä vaan wanha tavis käyttäjä, mutta tarviiko sitä irtisanoa...
Kun sitä ei käytä, kun ei käy boxillaan, olisiko kolmeen kuukauteen, posti raukeaa ihan itsekseen.
Näin mä toimin aikoinaan, kun mulla oli vähän aikaa hotmail.com käytössäni ja jättäydyin siitä pois.
Tietysti, olisi tosi hyvä, jos voisi ihan itse aktiivisesti lopettaa S24-boxin tässä ja nyt. Se tarttis saada ns. tapettua, eiks vaan!
Itse harkitsen samaa... Ajattelin pistää saapuvien ohjauksen uuteen postiini ja samalla sitten vähitellen ilmoittelen kaikelle 'maailmalle' uuden s-postini. Näin saapuvat vähitellen alkaisivat siirtyä uuteen osoitteeseeni. - Mitä turhia!
Mitä suotta moista miettiä. Jätä koko poksi sillensä. Älä mene siihen enää koskaan. Se poistuu ihan itsestään.
- Llfldlemdl
Joku vois kertoa miten sähköpostin sais poistettua ihan nyt heti.
- Miksi pitäisi?
Llfldlemdl kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu. - Lololoooooooood
Miksi pitäisi? kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu.Älä sinä mieti miksi joku haluaa poistaa sen. Täällä kysytään miten, ei miksi.
Osaako joku vastata miten sen voi poistaa. - näinnoinnäin
Llfldlemdl kirjoitti:
Kirjaudu sisään ja valitse oma profiilivalikkosi nikkisi nimestä, sieltä sitten Omat tiedot, asetukset ja siinä lukee käyttäjätilin poistaminen, paina siitä ja vahvista. Sen jälkeen sinulla ei enää ole sähköpostia eikä tunnusta tänne. Helppoa ja yksinkertaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064