Onpas monimutkasta sanoa sopimus irti
Miten irtisanon sähköpostin
6
149
Vastaukset
- ei ME toopeja olla!
Hei, mä vaan wanha tavis käyttäjä, mutta tarviiko sitä irtisanoa...
Kun sitä ei käytä, kun ei käy boxillaan, olisiko kolmeen kuukauteen, posti raukeaa ihan itsekseen.
Näin mä toimin aikoinaan, kun mulla oli vähän aikaa hotmail.com käytössäni ja jättäydyin siitä pois.
Tietysti, olisi tosi hyvä, jos voisi ihan itse aktiivisesti lopettaa S24-boxin tässä ja nyt. Se tarttis saada ns. tapettua, eiks vaan!
Itse harkitsen samaa... Ajattelin pistää saapuvien ohjauksen uuteen postiini ja samalla sitten vähitellen ilmoittelen kaikelle 'maailmalle' uuden s-postini. Näin saapuvat vähitellen alkaisivat siirtyä uuteen osoitteeseeni. - Mitä turhia!
Mitä suotta moista miettiä. Jätä koko poksi sillensä. Älä mene siihen enää koskaan. Se poistuu ihan itsestään.
- Llfldlemdl
Joku vois kertoa miten sähköpostin sais poistettua ihan nyt heti.
- Miksi pitäisi?
Llfldlemdl kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu. - Lololoooooooood
Miksi pitäisi? kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu.Älä sinä mieti miksi joku haluaa poistaa sen. Täällä kysytään miten, ei miksi.
Osaako joku vastata miten sen voi poistaa. - näinnoinnäin
Llfldlemdl kirjoitti:
Kirjaudu sisään ja valitse oma profiilivalikkosi nikkisi nimestä, sieltä sitten Omat tiedot, asetukset ja siinä lukee käyttäjätilin poistaminen, paina siitä ja vahvista. Sen jälkeen sinulla ei enää ole sähköpostia eikä tunnusta tänne. Helppoa ja yksinkertaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959