Onpas monimutkasta sanoa sopimus irti
Miten irtisanon sähköpostin
6
139
Vastaukset
- ei ME toopeja olla!
Hei, mä vaan wanha tavis käyttäjä, mutta tarviiko sitä irtisanoa...
Kun sitä ei käytä, kun ei käy boxillaan, olisiko kolmeen kuukauteen, posti raukeaa ihan itsekseen.
Näin mä toimin aikoinaan, kun mulla oli vähän aikaa hotmail.com käytössäni ja jättäydyin siitä pois.
Tietysti, olisi tosi hyvä, jos voisi ihan itse aktiivisesti lopettaa S24-boxin tässä ja nyt. Se tarttis saada ns. tapettua, eiks vaan!
Itse harkitsen samaa... Ajattelin pistää saapuvien ohjauksen uuteen postiini ja samalla sitten vähitellen ilmoittelen kaikelle 'maailmalle' uuden s-postini. Näin saapuvat vähitellen alkaisivat siirtyä uuteen osoitteeseeni. - Mitä turhia!
Mitä suotta moista miettiä. Jätä koko poksi sillensä. Älä mene siihen enää koskaan. Se poistuu ihan itsestään.
- Llfldlemdl
Joku vois kertoa miten sähköpostin sais poistettua ihan nyt heti.
- Miksi pitäisi?
Llfldlemdl kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu. - Lololoooooooood
Miksi pitäisi? kirjoitti:
Kerro nyt, miksi se pitäisi poistaa?
Kun sen unohtaa, se on silloin käytännössä poistettu.Älä sinä mieti miksi joku haluaa poistaa sen. Täällä kysytään miten, ei miksi.
Osaako joku vastata miten sen voi poistaa. - näinnoinnäin
Llfldlemdl kirjoitti:
Kirjaudu sisään ja valitse oma profiilivalikkosi nikkisi nimestä, sieltä sitten Omat tiedot, asetukset ja siinä lukee käyttäjätilin poistaminen, paina siitä ja vahvista. Sen jälkeen sinulla ei enää ole sähköpostia eikä tunnusta tänne. Helppoa ja yksinkertaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23545080Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole11625913SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude31815601Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110762Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229677Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump368721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla608396Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2376792Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2166453Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri536049