Miten olisi hyvä suojata kaasupullo aurigolta.
Terassille paistaa aurinko aamupäivästä iltapäivään asti, joten suoja pitäisi saada.
Varjoa kun ei ole.
Onko noista suoja-laatikoista apua?
Mietin,että ylikuumeneeko auringossa ja voiko se räjähtää?
Kaasupullon suojaus auringolta
13
9614
Vastaukset
- Uusavuton
No vie se pullo muualle tyhmä !
- Anonyymi
Kaverihan kertoi että varjoa ei ole😡
Onko nimittely välttämätöntä🤔 - Anonyymi
???
- mie.Sss
Kyllä se kestää auringonpaistetta jos on ehjä pullo ja oikein täytetty. Koittaisin sille kuitenkin jotain varjoa tai suojaa laittaa.
http://www.finnflame.fi/nestekaasu2.php - doolmiopaeva
jos kaasupullot ei kestä aurinkoa niin joha bitumikatojen tekijöiden pullot räjähtelisi jokapäivä!
- hoi sie
Miust ihan asiallinen kysymys. Jos sen grillin haluu pitää terassilla eikä piilottaa johonkin pöpelikköön. "uusavuton" ei tainnut tajuta jutun ydintä?
- ukkonen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014053018355517_uu.shtml
Kuulin että tämä pullo oli käyty viipurissa täyttämässä.. - eiposaha
nestekaasun lämpötila on joku -200 astetta, tuskin posahtaa pikku helteestä.
- hgfhjg
Nestekaasun lämpötila ei ole pullossa -200 astetta. Nestekaasun lämpötila normaalissa ilmanpaineessa on jotakin tuollaista, tai siis lämpötilan täytyisi olla noin kylmä jotta voisi pysyä nestemmäisenä, mutta pullossa asia hoidetaan paineella. Pullon ja paineessa olevan nestekaasun lämpötila on sama, kuin ympäröivän ilman lämpötila.
- huunous
Pullon ulkolämpötila ei sais nousta yli 40 astetta celsiusta...
- Anonyymi
Ota valkoinen lakana, sakset ja ompelukone(kuulostaa epäilyttävältä) Ompele huppu, mene terssille ja huuda white power! Tai älä sittenkään, laita kaasupullolle se huppu ja avaa kylmä olut.
- Anonyymi
Kaikkea täällä Lappeenranta-palstalla kysyntäänkin!!
- Anonyymi
Meillä ainakin auringon paahteessa kaasupullo ei toimi ennenkuin jäähdytän pullon. Kiedoin pullon ympäri jääkylmällä vedellä kastellun pyyhkeen ja taas kohta alkaa tuottamaan kaasua🤩👍☀️☀️☀️Sitä en tiedä saako tuolla lailla tehdä, vai onko vaarana kaasupullon halkeaminen....🙈Nyt taidan alkaa väsäämään itse puusta auringon kuumuudelta suojan pullolle🪛🛠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838