Nyt huomio rakennusäijät! Suositelkaas oikeasti hyvää ja turvallista työpuukkoa, joka kestää työssä joka päivä katkematta sormille tai tylsymättä heti kuin mikäkin halparoska.
Alkaa nimittäin jurppia työpaikan jakama romu, jolla vain teloo itsensä tai repii hermonsa kun ei se perkele leikkaa edes pahvia kunnolla!
Rakennusjannut huomio! mistä hyvä työpuukko?
2
340
Vastaukset
- Ex-timpuri
Timpurina minulla oli sellainen käytäntö, että ostin näitä Mora-puukkoja tarjouksesta. Minulla oli naularepussa niitä kaksi kappaletta. Toinen oli terävä, jota tarvitsi etenkin timpurinkynän teroittamiseen. Toista tylsempää käytin taltan asemasta; siis löin vasaralla hamaraan. kun piti jotain pienempää lohkomista tehdä. Sitten kun se tylsempi meni poikki tai muuten pilalle, siirsin terävämmän sen paikalle, ja otin uuden terävän käyttöön.
Tätä tylsempää versiota minä sitten lainasin niille lukemattomille kavereille, jotka tulivat puukkoa lainaan kysymään ja yleensä unohtivat palauttaa...
Ainakaan nykyajan timpurin töihin ei kannata mitään laatupuukkoa hankkia. Ne ovat paremminkin puusepäntöiden tarpeisiin. - cocacolaolli
Kyllä punakahvaisessa morassa on aika voittamaton hinta-laatusuhde. Erittäin teräviä ja nopeita terottaa uudelleen. Siis leikkuu/vuoluhommiin. Jos jämympää tarvii niin ainakin hultaforssilla on paksuteräisempi versio peruspuukosta. Ja talttapuukko tietenkin kestää sit vähän enemmän runtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745