Hei! Paljonko suunnilleen maksaisi Canon EOS 1000D:n sulkimen vaihto huollossa? (takuu ei enää voimassa) Kannattaako noin halpaan (aikanaan 350€) kameraan moisia huoltoja tehdä vai hankkia uusi kamera? Jaitse en osaa, enkä tunne ketään jok osaisi, vaihtaa sen itse, joten huolto olisi ainoa vaihtoehto EOS:n pelastamiseksi.
Sulkimen vaihto huollossa?
Suuri Tosiminä
3
194
Vastaukset
- dfgfd
Jas-tekniikka on oikea sanomaan hinnan, mutta hihasta ravistelemalla sanoisin, että ei kannata.
- Turpo Urpo
Vaihda itse
minäkin vaihdoin D40 seen e baysta saa sulkimen hintaan n 35€
netistä saa ohjeet kameran avaamiseen - Valita oikeeseen os.
Laskutus työnä tuskin kandeis oikeesti ees takuukorjauksena vaikka tekisivätkin.
Ahistele Canon Suomee..outoo on jos normaalikäytös sulin menöö särki jopa hieman
takuunjälestä jos ei oo kuvattu älyttömästi älyttömiä?
Huanoo mainosta Canonille moinen?
Etenki halpa alottelijarimpula market malliostossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5542088Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841986Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar491240