https://www.mustaporssi.fi/canon-eos-m-ef-m-18-55mm-f-3.5-5.6-is-stm-peiliton-jarjestelmakamera/130506/dp?tc=50fec93fc83ebcbd349d8d4475d2aef6
tällainen mp ssä. Onko uudempi malli? Oli ainakin keveämpi kuin aiemmin katsomani.
siellä oli myös Sonyn nex 3
kumpaa suosittelette nex vai tämä Canon?
jos joku muu vastaava voi laittaa ehdolle
onko uusi malli
4
169
Vastaukset
- Samppa NX
Samsung NX 1000 tai muu NX malli voittaa Canonit ja Sonyt kevyesti.
- ???
Voittaa miten? Voittaa missä?
Suosittelen tutustumaan http://www.dpreview.com/ sivustoon, niin on sen jälkeen vähän viisaampi.
- Peilin heiluttaja
Uusi malli? Canon julkisti peilittömän EOS M -kameransa heinäkuussa 2012 eli 2 vuotta sitten. Kyseessä on Canonin ensimmäinen yritelmä tässä kameraluokassa, ja mallia on yleisesti pidetty vähemmän onnistuneena. Erityisesti automaattitarkennuksen hitaus tulee esiin monissa testiselostuksissa.
Omaa kokemusta minulla ei tästä kamerasta (eikä muistakaan peilittömistä minijärkkäreistä) valitettavasti ole. Etsimen puute ja kosketusnäyttöön perustuva valikko-ohjaus eivät saa minua kiinnostumaan ainakaan Canon EOS M:stä. - Canonisti minäkin
Poistuva malli, joka on mm. pudonnut jo USA:n markkinoilta kokonaan pois. M oli Canonille täydellinen epäonnistuminen, eikä seuraajasta ole tietoa. Siihen ei ole yhtään hyvää natiivia objeketiivia. Huhuja maailmalla liikkuu, että Canon olisi ostamassa jonkun pienemmän valmistajan, jolla on peilittömien osaamista.
Jos oikeasti aiot opetella kuvaamaan, tarvitset kameraan etsimen. Etsin voi olla elektroninen, itse suosin vielä optista.
Rungon lisäksi tarvitset ainakin yhden toimivan objektiivin. Kamerarunkojen mukana pakkomyytävät sutut voi heittää roskikseen. Joskus hyvällä tuurilla löytää kittejä, joissa on mukana käyttökelpoinen normaali prime.
Jos haluat peilittömän, pienikokoisen kameran, micro 4/3 (Oly ja Pana) ja Fuji ovat vahvoilla. Muuten Canon, Nikon jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841966Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220