Kyselisin suosituksia ammattihierojien suhteen Sotkamosta. Alkaa selkä reistailla sen verran, että voisi olla tarpeen.
Missä olette käyneet ja saaneet hyvää palvelua? Minkälaisissa hinnoissa?
Pätevä hieroja?
11
4551
Vastaukset
- Piriformissyndrooma
Täällä ei voi mainostaa mutta pistäyppä Nordean yläkerrassa ja kysy EM:ltä olisiko aikoja
- Buuklööv.
Jos haluut mustelmille ni tänne.
- kokeilluton
Keskustan lihashuoltamoa ei voi suositella, käy Nordean yläkerrassa..
- R-kanki kake
Onkos se lihashuoltamon jamppa tämä jatkuvalla solarium kuurilla, ja tyttöjen tukalla varustettu keikari? mies mainostaa itseään "ravinto asiantuntiaksi" vaikkakin koulutus asiaan taitaa puuttua? Hieronta taidotkin, on mitä on. Mene
Impulle, saat rahoillesi vastinetta.
- Potilas Saarinen
Kajaaniin ajattaa jos tahtoo ammattitaitoista!
- etelän työmies
Kyllä Seija oli hyvä silloin kauan sitten.
- Hierontaäijjä
Yleensä nuo hyvät hierojat tahtoo kuolla itse hierontatoimituksessa, esim.: Matti Saari, Pekka-Eric Auvinen.
Anders Behring-Breivik taisi olla tässä asiassa poikkeus, joten kannattaa ehkä konsultoida häntä esim. kirjeitse. - jj lehto
Keskustanlihashuoltamo on paras.
- makkosenmäen matami
Tästä ketjusta tuli monta asiaa mieleen. olen asunut paluumuuttajana sotkamossa kohta 5vuotta ja ei voi kuin ihmetellä tätä kateuden määrää täällä. ilmeisesti se sotkamossa oikein korostuu koska osa ihmisistä menestyy ja osa ei.
osasta palveluista minulla on omaa kokemusta, osasta kuultua
lihashuoltamoa haukutaan täällä. hieroja tuolla tekee välillä 12tuntista työpäivää ja vkonloput siihen päälle. voiko huonolla hierojalla olla nuin paljon asiakkaita ? ja ajatkin menee muutaman vkon päähän ja sittenkin on jotain aikaista aamua vaan tarjolla. jymyn poijjaat ja tytöt ja painonnostajatkin tuolla taitaa ravata
makkosenmäeltä ja nordeasta saa kyllä nopeastikin aikoja
putkityö suhonen on perseestä ja kallis kuulema. miten sillä voi sitten olla sitten niin älyttömästi töitä koko ajan ?
värisilmässä ei voida käydä koska ei siellä ennenkään käyty. vaikka uudet omistajat ollu jo vuoden.
messin terassilla ei voida käydä koska omistaja on voittanut veikkauksessa ja sillä on rahaa ja sille ollaan kateellisia
ihanassa ei voida käydä ostoksilla koska netistä saa halvemmalla
parturi uusi tukka on hidas ja huono. silti sinne on pisimmät parturijonot sotkamossa
juha tanskanen on leuhkavouhka. on tehnyt paljon hyvää sotkamovuokatille.
jymya haukutaan. taitaa olla harvoja urheiluseuroja suomessa joka ei tee tappiota. no kateuttahan se herättää ku toinen menestyy
katinkulta on snobien paikka. mistähän sotkamo ois tunnettu ilman jymyä, juha tanskasta tai katinkultaa ?
murusessa ei voida käydä kahvilla ku on kallista
kunnanvaltuusto on perseestä. itsehän me sinne ollaan nuo jänismiehet ja muut valittu.
jne...
kunnan punttisalia ja herkkuseppiä sentäs jopa kehutaan julkisesti.
ai niin. ja naapurilla jos menee hyvin ja sillä on vaikka uusi auto niin kyllä haukutaan selän takana.
mutta jos sillä naapurilla huonosti menee niin tarjotaan auttavaa kättä ja mielessä naureskellaan että onneksi itsellä ei mene nuin huonosti
kaikki täällä perustuu enemmän tai vähemmän kateuteen. harmillista. muistakaa että ei se ole teiltä pois jos naapurilla menee hyvin,- niisaatana
oikein puhuttu, vielä päälle se että kaikki haluais nussia sitä yhtä myyjää mut uskalla yrittää
- Kysyvä
Olisiko nyt asiallisia ehdotuksia? Olen tulossa Sotkamoon ja olisi aikaa käydä hierojalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127