..Sain tuollaisen puhelimen ruotsista sukulaiselta,mutta kun laitan sim-kortin sisään se ilmoittaa että aseta oikea kortti?Jos ymmärsin oikein niin siellä tuollainen itse puhelin ei maksaisi juuri mitään kun ottaa tietyn liittymän.Onko siis puhelimessa jokin esto että muut kortit eivät kelpaa puhelimeen..entä miten sen eston saa purettua?jossain liikkeessä?mitä maksaa?kiitos etukäteen jos pystytte auttamaan..
Ericsson T100 ruotsista..ongelma
heli
2
350
Vastaukset
- ------
Luultavasti operaattorilukitusta ei saa purettua kuin sen liikkeen kautta mistä puhelin on ostettu, jos se ylipäätään on mahdollista. Pyydä että sukulaiset käy kysymässä. Suomen huollot ei voi purkaa noita lukituksia.
- Centrix
Kyllä purku onnistuu ihan helposti....
Puhelin on operaattorilukittu ja tarvitset SonyEricssonin huoltokaapelin ja softat niin kyllä se aukee :)
Itse otin juuri operaattorilukon pois yhdestä t100:sta n. pari tuntii sitten.
Jos kiinnostaa niin pistä meiliä tulee niin katsotaan jos vaikka voin auttaa :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612