Varoitus!

totuus

Idän opit, uskonnot, mantrat, energiat, hoidot, voimat ja vallat avaavat hymyillen tietä ja reittejä antikristuksen hengelle ja pimeyden henkivaltojen tulla asumaan pahaa aavistamattoman ihmisen sydämeen.

10

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo

      Lueppas tiukkapipo raamattusi oikein! Antikristus ja tämän henki tulee Jeesuksen nimessä ja eksyttää valitut jos mahdollista IHMEIN JA MERKEIN. Pelottavaa että kristityt ovat päässeet niin perille "totuudesta" että vaativat ihmisiä olevan niin kuin he.

      Minä uskon että kaikki ihmiset pelastuvat, koska Jeesus Kristus kuoli ja ylösnousi. Jokainen saa uskoa siis tavallaan. Hyvää päivän jatkoa!

      • vaikea juttu

        itse harrastin aluksi hatha joogaa ja myöhemmin astagnaa ja ihanaa oli. aloitimme tunnit lausumalla mantraa ja erityisesti hathassa keskityimme välillä pitkiksikin ajoiksi kultaamaan tai avaamaan milloin minkäkin elimen esim. aivot kateenkorvan yms. en nähnyt henkiä tai vastaavaa. sain rauhallisen olon joogatessa mutta jos lopetin esim viikoksi hermostuin. aloin myöhemmin etsiä omaa uskoani jolloin jotain tapahtui. Näin painajaisia joissa itämainen hassu pääkallo hymyili minulle. evoluutioita helluntalaisille todistaessani näin pään vielä vahvempana. puolestani rukoiltiin ja pää unet loppuivat. uskon että tämä oli joogaan liitoksissa. vaihdoin joogan voimisteluun notkeus pysyy, enkä joudu ajattelemaan; mitä jos.


    • Mamaki

      ... sen paremmin antikristusta kuin pimeyden henkivaltojakaan, vaikka olen jo toistakymmentä vuotta meditoinut ja mantrojakin resitoinut.

      • totuus

        Seuraavan kerran kun saat yhteyden "henkeen", keskeytä sen puhe ja kysy siltä ääneen: "Tunnustatko nyt puhuva henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi?"

        Painota sanaa "lihaan tulleeksi". Toista kysymys tarvittaessa.

        Kerro sitten, mitä tapahtui.


      • meitsi
        totuus kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun saat yhteyden "henkeen", keskeytä sen puhe ja kysy siltä ääneen: "Tunnustatko nyt puhuva henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi?"

        Painota sanaa "lihaan tulleeksi". Toista kysymys tarvittaessa.

        Kerro sitten, mitä tapahtui.

        kieltäminen siitä, että jeesus kristus ei ole "lihaan tullut jumalan poika" sen enempää kuin meitsikään.


      • St. Pauli
        totuus kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun saat yhteyden "henkeen", keskeytä sen puhe ja kysy siltä ääneen: "Tunnustatko nyt puhuva henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi?"

        Painota sanaa "lihaan tulleeksi". Toista kysymys tarvittaessa.

        Kerro sitten, mitä tapahtui.

        Sikäli kuin tiedän meditoivat ihmiset eivät kohtaa minkään sortin henkiä.

        Olisikohan niin että henget jahtaavat piruuttaan vaan kristittyjä, koska näiden kanssa on hauska leikkiä sellaisia KOP KOP KUKA SIELLÄ -leikkejä joissa riidellään siitä onko Jeesus jumalan poika ja jos on, niin tuliko peräti lihaksi asti.

        Noin sivusta kun on seurannut teidän kristittyjen juttuja, niin vaikutatte aika hermoheikkoisilta ja taikauskoisilta ihmisiltä. Ettei vaan mielikuvitus tekisi teille tepposet tuon tuostakin, jos niitä henkiä pyörii nurkissanne aivan kiusaksi asti.


      • Mamaki
        totuus kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun saat yhteyden "henkeen", keskeytä sen puhe ja kysy siltä ääneen: "Tunnustatko nyt puhuva henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi?"

        Painota sanaa "lihaan tulleeksi". Toista kysymys tarvittaessa.

        Kerro sitten, mitä tapahtui.

        ... ymmärrä meditaatiosta mitään. En ole yhteydessä "henkiin". Hyvää syksyn jatkoa kumminkin!


      • gnostikko
        totuus kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun saat yhteyden "henkeen", keskeytä sen puhe ja kysy siltä ääneen: "Tunnustatko nyt puhuva henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi?"

        Painota sanaa "lihaan tulleeksi". Toista kysymys tarvittaessa.

        Kerro sitten, mitä tapahtui.

        Sinäkin olet "henki", lihaksi (fyysiseen kehoon) tullut Jumalan (= Henki) lapsi. Tämä voidaan kirjoittaa myös isoilla kirjaimilla eikä se siitä muuksi muutu eli siis: Minä Olen Jumalan Poika/Tytär ihan samalla tavalla kuin veljemme Jeesus on - paitsi Jeesus tietääkseni taitaa olla edelleen henkenä jossain henkimaailmassa, mutta minä olen lihaksi ja vähän läskiksikin tullut henki.
        Ei ole olemassa "pahoja henkiä", on kylläkin pimeitä energioita, mutta ne ovat oman mielemme luomia, pelkojemme ruokkimia voimia. Saat kokea niitä, jos uskot niihin ja alennut niiden tasolle ja siten vedät niitä puoleesi.


    • Kaisa R

      Tyypillistä uskonkiihkoilijoiden höpötystä. Kirjoittavat jonkin fundasaarnaajan käsityksiä vailla mitään perusteluja

    • Nimetön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe