ny kaikki kertoon mitä teen!

help me

Mä oon 12v. Ja mun perheesee kuuluu iskä,äiti,veli Ja Mä. Oon ruvennut miettimää että Pitääkö mun ilmoittaa sossuun tai jonnekki tästä:
-mua ei kuunnella kotona Jos Mä puhun
-mun päälle puhutaan kun Mä Yritän kertoo jotain
-kukaan Ei puolusta mua
-mulle huudetaan kotona niin kovaa että Kaikki Naapurit kuulee.
-iskän juoppo kavereita ravaa meil päivvittäin
-Mä oon aina kaverikiellossa Ja kotiarestissa (Viime kesänä sain olla vaa kolmesti kaverwitten kaa)
-Mua lisätään koulussa sen takia kun en voi olla kenenkään kaa ikinä
-Mun iskä juo kaljaa joka päivä Ja On tosi usein kännis
-mun iskä viettää päiväsä Sen autotallissa Ja yöt Se tulee sisälle (Mua kiusataan aina että "Se sun iskäs asuu autotallis"
-Se käy vähintään kerran kuukaudessa tallinnassa Ja Sen ki takia Mua kiusataan
-aina Kun mun iskä saa raivokohtauksen nii Se rikkoo jotain (esim. Kaapin oven, lautasen, taulun, Ja oven)
-kaks viikkoo sitte se suuttu mulle Ja rikko mun puhelimen Ja tabletin
-Se Ja äiti On ihan vitun ällöttäviä siis mul oli kaveri yötä nii Ne pani alakerrassa Ja ne joka yö Vaan panee Hyi vittu miettikää Miten älöäö ku yritää nukkuu ni kuuluu vaa ah,ah,ah,uuuh.... Hyi vittuuu!!!
-iskä On yrittänyt heittää Mua imurilla, lautasella, kaljatölkillä Ja kaikella muulla
-Se ottaa musta tosi lujaa kiinni Ja viskaa johonki
-pari viikkoo sitte Se nappas mut keittiöstä Ja otti mua kurkusta kiinni Ja viskas monta metriä mut suoraan sohvan reunaa

Mua alko vituttaa iha helvetisti nii soitin mun mummille että Voinko mennä Sen luokse Ja sille kävi nii Oon Nyt siellä. Ja äiti vaa soittelee Koko ajan että me tullaan hakee sut Ens viikolla pois sieltä Ja kaikkee paskaa.. Mummini puolesta voisin muuttaa Hänen luokseen asumaan mutta äidilleni Se ei käy.. ..MITÄ TEEN????

5

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötätuntoinen868

      Voi Sua :'( ihan alkaa itkettää kun kuulee että jollain On noin Kurja nuoruus...

    • 9 + 5

      Puhu nuista asioista koulun terkalle, ni uskon että asioihin aletaan puuttumaan. Hyvää kesää :)

    • Hei "help me",

      kuvailemasi perusteella yhteydenotto asuinpaikkakuntasi sosiaalityöntekijään on erittäin hyvä idea. Jokaisella on oikeus kunnioitukseen, jota et kertomasi perusteella ole vanhemmiltasi saanut. On hienoa, että olet löytänyt mummistasi luotettavan aikuisen, jonka puoleen kääntyä. Yhdessä sosiaalityöntekijän kanssa voisitte etsiä kaikille osapuolille sopivan ratkaisun tilanteeseen. Työntekijöillä on kokemusta tämänkaltaisista tilanteista ja he osaavat varmasti selittää asian vanhemmillesi.

      Jos haluat jutella asiasta luottamuksellisesti ja nimettömänä, voit soittaa MLL:n lasten ja nuorten puhelimeen p. 116 111. Arkisin klo 14-20. La ja su klo 17-20. Voit myös chatata MLL:n päivystäjien kanssa ma-to klo 17-20 http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/chat/

      Paljon rohkeutta tilanteen ratkaisemiseen!

      Jyväskylän Nettisaapas

    • elisazz

      Mulla tuli tippa linssiin tosta... :) Sinuna menisin mummisi kanssa käymässä jossain että voit puhuu tuosta ja luottaisit siihen. Esim kävisit vaikka kuraattorilla.
      Lapsella/nuorella on oikeus elää kunnon elämä, saada ruokaa, vaatteita ja ensiksi huolehtivaiset vanhemmat.
      Anteeksi jos oli tympeä viesti...
      Voimia sulle

    • juhotuho10

      ton perusteella sanoisin et vanhempas on SAIRAITA ja mielenvikasia!
      otan osaa :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe