Homous- testi

Luulen olevani
Hetero []
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []

Mikä on tie?
Kävelytie []
Tie elämään []
Solmio []

Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
Kyllä []
En []
Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
Kyllä, minulla seisahti []

Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä []
En []
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []

Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin []
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä []
Homoseksuualit []
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse_____________________

Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
Kyllä []
En []
Miten niin "huomannut"? []
Vahingossa []

Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En []
Satunnaisesti []
Hyi! []

Olen troskin kanssa sukua
En []
Ehkä []
Kyllä []

Kahvi vai tee?
Kahvi []
Tee []
Mitä pitäis tehdä? []

Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä []
En []
Menin siviilipalvelukseen! []

Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En []
Aika heteroa []

Oletko homo?
Kyllä []
En! []
Riippuu.. []

Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! []
Joskus []

Oletko rakastunut?
Kyllä []
En []
En tällä hetkellä []

Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen []
Homo suihinoton []

12

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelikii

      Luulen olevani
      Hetero [x]
      Homo []
      Bi []
      Transu []
      Alieni []
      Aseseksuuali []

      Mikä on tie?
      Kävelytie [x]
      Tie elämään []
      Solmio []

      Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
      Kyllä []
      En [x]
      Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
      Kyllä, minulla seisahti []

      Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
      Kyllä []
      En []
      Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
      Kyllä, teki mieli []

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin []
      Ihastukseni []
      Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
      Jotain värikästä []
      Homoseksuualit []
      Ponin []
      Muu, mikä kirjoita itse. Valon taittumisen.

      Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
      Kyllä []
      En [x]
      Miten niin "huomannut"? []
      Vahingossa []

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      Kyllä []
      En []
      Satunnaisesti []
      Hyi! [x]

      Olen troskin kanssa sukua
      En [x]
      Ehkä []
      Kyllä []

      Kahvi vai tee?
      Kahvi []
      Tee [x]
      Mitä pitäis tehdä? []

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      Kyllä [x]
      En []
      Menin siviilipalvelukseen! []

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      Kyllä []
      En [x]
      Aika heteroa []

      Oletko homo?
      Kyllä []
      En! [x]
      Riippuu.. []

      Katsotko poneja?
      Kyllä []
      EN! [x]
      Joskus []

      Oletko rakastunut?
      Kyllä []
      En [x]
      En tällä hetkellä []

      Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
      Raiskauksen []
      Homo suihinoton [x]

      • Oley 96% hetero, mutta sinussa on vähän homoa.


    • Luulen olevani
      Hetero [x]

      Mikä on tie?
      Kävelytie [x]

      Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
      Vain katsellakseni onko minulla pienemmät [x]

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin [x]

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      En [x]

      Olen troskin kanssa sukua
      En [x]

      Kahvi vai tee?
      Tee [x]

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      En [x]

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      Kyllä [x]

      Oletko homo?
      En! [x]

      Katsotko poneja?
      EN! [x]

      Oletko rakastunut?
      En tällä hetkellä [x]

    • thedevilisreal

      Luulen olevani
      Hetero [x]
      Homo []
      Bi []
      Transu []
      Alieni []
      Aseseksuuali []

      Mikä on tie?
      Kävelytie [x]
      Tie elämään []
      Solmio []

      Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
      Kyllä []
      En []
      Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi [x]
      Kyllä, minulla seisahti []

      Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
      Kyllä []
      En []
      Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
      Kyllä, teki mieli []

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin []
      Ihastukseni []
      Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
      Jotain värikästä [x]
      Homoseksuualit []
      Ponin []
      Muu, mikä kirjoita itse_____________________

      Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
      Kyllä []
      En []
      Miten niin "huomannut"? []
      Vahingossa [x]

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      Kyllä []
      En [x]
      Satunnaisesti []
      Hyi! []

      Olen troskin kanssa sukua
      En [x]
      Ehkä []
      Kyllä []

      Kahvi vai tee?
      Kahvi [x]
      Tee []
      Mitä pitäis tehdä? []

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      Kyllä [x]
      En []
      Menin siviilipalvelukseen! []

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      Kyllä []
      En [x]
      Aika heteroa []

      Oletko homo?
      Kyllä []
      En! [x]
      Riippuu.. []

      Katsotko poneja?
      Kyllä []
      EN! [x]
      Joskus []

      Oletko rakastunut?
      Kyllä []
      En []
      En tällä hetkellä [x]

      Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
      Raiskauksen [x]
      Homo suihinoton []

    • Luulen olevani
      Hetero [x]

      Mikä on tie?
      Kävelytie [x]
      Solmio [x]

      Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
      En [x]

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin [x]

      Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
      En [x]

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      Satunnaisesti [x] (enimmäkseen tuplatunnuksellani)

      Olen troskin kanssa sukua
      Ehkä [x]

      Kahvi vai tee?
      Tee [x]

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      En [x]

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      En [x]

      Oletko homo?
      En! [x]

      Katsotko poneja?
      EN! [x]

      Oletko rakastunut?
      En [x]

      Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
      Raiskauksen [x]

      • Diagnoosi

        Ei vittu jätkä on homo! hahaha


    • Siiliö

      Jaa jaa. Minä kommenoin tänne, mutta jännä...

      Luulen olevani
      Hetero [X]
      Homo []
      Bi []
      Transu []
      Alieni []
      Aseseksuuali []

      Mikä on tie?
      Kävelytie [(Kun ei ollut autotietä, niin X]
      Tie elämään []
      Solmio []

      Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
      Kyllä []
      En [X]
      Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
      Kyllä, minulla seisahti []

      Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
      Kyllä []
      En []
      Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
      Kyllä, teki mieli []

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin [X]
      Ihastukseni []
      Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
      Jotain värikästä []
      Homoseksuualit []
      Ponin []
      Muu, mikä kirjoita itse_____________________

      Olen bongannut kaupunkilta hyvän *******, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
      Kyllä []
      En [X]
      Miten niin "huomannut"? []
      Vahingossa []

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      Kyllä []
      En [X]
      Satunnaisesti []
      Hyi! []

      Olen troskin kanssa sukua
      En []
      Ehkä []
      Kyllä []
      Mistä mä voin tietää? Mitä se vaikuttaa? Tarkoitatko jotakuta, jonka sukunimi on Trotsk vai Icepickediä? Liikaa muuttujia.

      Kahvi vai tee?
      Kahvi [X]
      Tee []
      Mitä pitäis tehdä? []

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      Kyllä []
      Jotain näiden ^v väliltä.
      En []
      Menin siviilipalvelukseen! []

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      Kyllä []
      En [X]
      Aika heteroa []

      Oletko homo?
      Kyllä []
      En! [X]
      Riippuu.. []

      Katsotko poneja?
      Kyllä []
      EN! []
      Joskus [X]

      Oletko rakastunut?
      Kyllä []
      En []
      En tällä hetkellä [X]

      Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
      Raiskauksen [

      • rainbovvdash160

        Valitettavasti olet homo, mutta ei se mitään voit vielä harrastaa anaaliseksiä karvaisten miesten kanssa.


    • Voi kuule pikkupoika/-tyttö. Sinä et johda tätä kyselyä. Tiedätkkös miksi? Koska olet niin vajukki, ettei kukaan toivo sinun kommenttejasi. Voisitko nyt lähteä? Kaikilla olisi taas kivempaa.

    • Luulen olevani
      Hetero []
      Homo []
      Bi []
      Transu []
      Alieni []
      Aseseksuuali []
      Aseksuaali [x] (aseet ei viehätä, vaikka joku saattaakin kiväärejä fallosmaisina objekteina pitää)

      Mikä on tie?
      Kävelytie []
      Tie elämään []
      Solmio [x] (in english)

      Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
      Kyllä [/]
      En [\] (Ihan tosi en sillä silmällä ole katsonut, mutta en nyt rupea varpaitanikaan tuijottamaan vain koska alastoman ihmisen näkeminen on kukkahattutätien mielestä paheksuttavaa)
      Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
      Kyllä, teki mieli []

      Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
      Sateenkaarirunkkarin []
      Ihastukseni []
      Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
      Jotain värikästä []
      Homoseksuualit [/] (sanana)
      Ponin []
      Muu, mikä kirjoita itse
      Että on se valon taittuminen jännä asia [\] (kun näen sateenkaaren)

      Harrastan homo/lesbo parituksia
      Kyllä []
      En [x] Ei sillä että kauheesti mitään kirjottaisin ja yleensä sitten täysin epäseksuaalista (ja epäromanttista) tuotosta kun kirjoitan.
      Satunnaisesti []
      Hyi! []

      Olen troskin kanssa sukua
      En [x] (tietääkseni)
      Ehkä []
      Kyllä []

      Kahvi vai tee?
      Kahvi []
      Tee []
      Mitä pitäis tehdä? [x] (molemmat on pahoja)

      Käytkö/kävitkö armeijan?
      Kyllä []
      En [x] (naarauden pluspuolia vaikka olisin mä sieltä vapautuksen saanut jos olisin uros ollut)
      Menin siviilipalvelukseen! []

      Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
      Kyllä []
      En [x]
      Aika heteroa []

      Oletko homo?
      Kyllä []
      En. [x]
      Riippuu.. []

      Katsotko poneja?
      Kyllä []
      EN! [x]
      Joskus []

      Oletko rakastunut?
      Kyllä []
      En [x]
      En tällä hetkellä []

    • Anonyymi

      Olen homo ja saan mielihyvää miesten katselusta ja esim uimahallien saunassa katselen miehiä ja aina alkaa stöndää eli seisoo. Muutaman kerran oon saanu uimahallin miesten saunassa seksiä ja suihinottoja. Kyseessä oli aikuisten uimahalli. Oon parisuhteessa jossa on neljä miestä(viides ois hakusessa). Pannaan ja sekstataan päivittäin eikä siinä ole mitään peiteltävää tai noloa. Kertokaa tästä mielipiteemme. Yleinen seksi on parasta. AHHH

      • Anonyymi

        Seisooko sulla ,jos siellä uimahallissa on ns. muu sukupuoli. Sellaisiakin kerrotaan olevan .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe