Luulen olevani
Hetero []
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []
Mikä on tie?
Kävelytie []
Tie elämään []
Solmio []
Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
Kyllä []
En []
Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
Kyllä, minulla seisahti []
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä []
En []
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin []
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä []
Homoseksuualit []
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse_____________________
Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
Kyllä []
En []
Miten niin "huomannut"? []
Vahingossa []
Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En []
Satunnaisesti []
Hyi! []
Olen troskin kanssa sukua
En []
Ehkä []
Kyllä []
Kahvi vai tee?
Kahvi []
Tee []
Mitä pitäis tehdä? []
Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä []
En []
Menin siviilipalvelukseen! []
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En []
Aika heteroa []
Oletko homo?
Kyllä []
En! []
Riippuu.. []
Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! []
Joskus []
Oletko rakastunut?
Kyllä []
En []
En tällä hetkellä []
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen []
Homo suihinoton []
Homous- testi
12
562
Vastaukset
- kikkelikii
Luulen olevani
Hetero [x]
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []
Mikä on tie?
Kävelytie [x]
Tie elämään []
Solmio []
Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
Kyllä []
En [x]
Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
Kyllä, minulla seisahti []
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä []
En []
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin []
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä []
Homoseksuualit []
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse. Valon taittumisen.
Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
Kyllä []
En [x]
Miten niin "huomannut"? []
Vahingossa []
Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En []
Satunnaisesti []
Hyi! [x]
Olen troskin kanssa sukua
En [x]
Ehkä []
Kyllä []
Kahvi vai tee?
Kahvi []
Tee [x]
Mitä pitäis tehdä? []
Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä [x]
En []
Menin siviilipalvelukseen! []
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En [x]
Aika heteroa []
Oletko homo?
Kyllä []
En! [x]
Riippuu.. []
Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! [x]
Joskus []
Oletko rakastunut?
Kyllä []
En [x]
En tällä hetkellä []
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen []
Homo suihinoton [x] Luulen olevani
Hetero [x]
Mikä on tie?
Kävelytie [x]
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät [x]
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin [x]
Harrastan homo/lesbo parituksia
En [x]
Olen troskin kanssa sukua
En [x]
Kahvi vai tee?
Tee [x]
Käytkö/kävitkö armeijan?
En [x]
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä [x]
Oletko homo?
En! [x]
Katsotko poneja?
EN! [x]
Oletko rakastunut?
En tällä hetkellä [x]- thedevilisreal
Luulen olevani
Hetero [x]
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []
Mikä on tie?
Kävelytie [x]
Tie elämään []
Solmio []
Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
Kyllä []
En []
Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi [x]
Kyllä, minulla seisahti []
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä []
En []
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin []
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä [x]
Homoseksuualit []
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse_____________________
Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
Kyllä []
En []
Miten niin "huomannut"? []
Vahingossa [x]
Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En [x]
Satunnaisesti []
Hyi! []
Olen troskin kanssa sukua
En [x]
Ehkä []
Kyllä []
Kahvi vai tee?
Kahvi [x]
Tee []
Mitä pitäis tehdä? []
Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä [x]
En []
Menin siviilipalvelukseen! []
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En [x]
Aika heteroa []
Oletko homo?
Kyllä []
En! [x]
Riippuu.. []
Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! [x]
Joskus []
Oletko rakastunut?
Kyllä []
En []
En tällä hetkellä [x]
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen [x]
Homo suihinoton [] Luulen olevani
Hetero [x]
Mikä on tie?
Kävelytie [x]
Solmio [x]
Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
En [x]
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin [x]
Olen bongannut kaupunkilta hyvän perseen, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
En [x]
Harrastan homo/lesbo parituksia
Satunnaisesti [x] (enimmäkseen tuplatunnuksellani)
Olen troskin kanssa sukua
Ehkä [x]
Kahvi vai tee?
Tee [x]
Käytkö/kävitkö armeijan?
En [x]
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
En [x]
Oletko homo?
En! [x]
Katsotko poneja?
EN! [x]
Oletko rakastunut?
En [x]
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen [x]- Diagnoosi
Ei vittu jätkä on homo! hahaha
- Siiliö
Jaa jaa. Minä kommenoin tänne, mutta jännä...
Luulen olevani
Hetero [X]
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []
Mikä on tie?
Kävelytie [(Kun ei ollut autotietä, niin X]
Tie elämään []
Solmio []
Oletko katsellut alastomia miehiä? (esim. saunatiloissa) [Pojat]
Kyllä []
En [X]
Vain tarkistaakseen onko minulla pienempi []
Kyllä, minulla seisahti []
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä []
En []
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin [X]
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä []
Homoseksuualit []
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse_____________________
Olen bongannut kaupunkilta hyvän *******, mutta huomannut sen kuuluvan miehelle [Pojat]
Kyllä []
En [X]
Miten niin "huomannut"? []
Vahingossa []
Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En [X]
Satunnaisesti []
Hyi! []
Olen troskin kanssa sukua
En []
Ehkä []
Kyllä []
Mistä mä voin tietää? Mitä se vaikuttaa? Tarkoitatko jotakuta, jonka sukunimi on Trotsk vai Icepickediä? Liikaa muuttujia.
Kahvi vai tee?
Kahvi [X]
Tee []
Mitä pitäis tehdä? []
Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä []
Jotain näiden ^v väliltä.
En []
Menin siviilipalvelukseen! []
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En [X]
Aika heteroa []
Oletko homo?
Kyllä []
En! [X]
Riippuu.. []
Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! []
Joskus [X]
Oletko rakastunut?
Kyllä []
En []
En tällä hetkellä [X]
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa, mennä naisen raiskattavaksi tai antaa homolle suihin? Kumman valitsisit? [Miehet]
Raiskauksen [- rainbovvdash160
Valitettavasti olet homo, mutta ei se mitään voit vielä harrastaa anaaliseksiä karvaisten miesten kanssa.
Voi kuule pikkupoika/-tyttö. Sinä et johda tätä kyselyä. Tiedätkkös miksi? Koska olet niin vajukki, ettei kukaan toivo sinun kommenttejasi. Voisitko nyt lähteä? Kaikilla olisi taas kivempaa.
Luulen olevani
Hetero []
Homo []
Bi []
Transu []
Alieni []
Aseseksuuali []
Aseksuaali [x] (aseet ei viehätä, vaikka joku saattaakin kiväärejä fallosmaisina objekteina pitää)
Mikä on tie?
Kävelytie []
Tie elämään []
Solmio [x] (in english)
Oletko katsellut alastomia naisia? (Esim. saunatiloissa] [Tytöt]
Kyllä [/]
En [\] (Ihan tosi en sillä silmällä ole katsonut, mutta en nyt rupea varpaitanikaan tuijottamaan vain koska alastoman ihmisen näkeminen on kukkahattutätien mielestä paheksuttavaa)
Vain katsellakseni onko minulla pienemmät []
Kyllä, teki mieli []
Mitä sateenkaari tuo mieleesi?
Sateenkaarirunkkarin []
Ihastukseni []
Aarre arkun sateenkaaren pääsä []
Jotain värikästä []
Homoseksuualit [/] (sanana)
Ponin []
Muu, mikä kirjoita itse
Että on se valon taittuminen jännä asia [\] (kun näen sateenkaaren)
Harrastan homo/lesbo parituksia
Kyllä []
En [x] Ei sillä että kauheesti mitään kirjottaisin ja yleensä sitten täysin epäseksuaalista (ja epäromanttista) tuotosta kun kirjoitan.
Satunnaisesti []
Hyi! []
Olen troskin kanssa sukua
En [x] (tietääkseni)
Ehkä []
Kyllä []
Kahvi vai tee?
Kahvi []
Tee []
Mitä pitäis tehdä? [x] (molemmat on pahoja)
Käytkö/kävitkö armeijan?
Kyllä []
En [x] (naarauden pluspuolia vaikka olisin mä sieltä vapautuksen saanut jos olisin uros ollut)
Menin siviilipalvelukseen! []
Oletko koskaan saanut mielihyvää miehen katselusta?
Kyllä []
En [x]
Aika heteroa []
Oletko homo?
Kyllä []
En. [x]
Riippuu.. []
Katsotko poneja?
Kyllä []
EN! [x]
Joskus []
Oletko rakastunut?
Kyllä []
En [x]
En tällä hetkellä []- Anonyymi
Olen homo ja saan mielihyvää miesten katselusta ja esim uimahallien saunassa katselen miehiä ja aina alkaa stöndää eli seisoo. Muutaman kerran oon saanu uimahallin miesten saunassa seksiä ja suihinottoja. Kyseessä oli aikuisten uimahalli. Oon parisuhteessa jossa on neljä miestä(viides ois hakusessa). Pannaan ja sekstataan päivittäin eikä siinä ole mitään peiteltävää tai noloa. Kertokaa tästä mielipiteemme. Yleinen seksi on parasta. AHHH
- Anonyymi
Seisooko sulla ,jos siellä uimahallissa on ns. muu sukupuoli. Sellaisiakin kerrotaan olevan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602