apua... :'(

13 wee :)

Mulla on kiva perhe. Rakastan äitiäni yli kaiken ja olen hyvässä suhteessa äitini kanssa. Pikkuveljeni on mukava mutta uhmaiässä niin XD. Pikkusiskoni on kamalan söpö. Ainoa tahra rakastavaisessa perheessämme on isäpuoleni.

Isäpuoleni ja minä olemme huonoissa väleissä. Hän selvästi luulee omistavansa talomme ja pahoinpitelee minua ja sisaruksiani. Hänellä on eriskummallisia sääntöjä jotka saavat minut hermoromahduksen partaalle. Tässä muutama esimerkki:

Kun hänelle puhuu täytyy katsoa silmiin. Tänään jouduin hieman riitaan hänen kanssaan ja hän tuli karjumaan mulle tapahtuneesta ja keslen karjumisen löi minua ja sanoi että on epäkohteliasta katsoa silmiin. Hän veti minua korvasta ja pakotti katsomaan maahan jos puhun jonkun kanssa. Siitä lähtien en kotona ole uskaltanut katsoa ketään silmiin puhuessani jonkun kanssa...

Isäpuoleni syyttää minua siitä että emme ole hyvissä väleissä ja sanoo että olisimme paremmissa väleissä jos tulisin aina juttelemaan hänelle! Miten ***** mun pitäis uskaltaa? Ehkä kuitenkin pelkään!

Nykyään aina kun hän on jossain huoneessa siirryn toiseen huoneeseen. Yleensä kaikki muut katsovat esim Tv: tä kun oon omassa huoneessani. Uskallan olla oma itseni vain kun hän ei ole kotona. Lisäksi hän on käyttänyt minua (silei jännästi tiiät mitä meinaan) hyväksi, ja se vaivaa minua paljon :(

Mitä teen?

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 wee :)

      Isäpuoleni kidutuskonstit:
      ihon vääntäminen kahdella sormella niin että tulee mustelma
      korvasta / hiuksista veto
      Lyöminen (erittäin kovaa) päähän y.m.s.
      j.n.e

    • Onhan tämä trollie?

      Kerro ensin äidillesi ja sitten sosiaaliviranomaisille.

      • 13 wee :)

        Mutta kun en uskalla... entäs jos se saa tietää ja suuttuu ?


    • 13 wee :)

      No niin... taas. Olin aamulla siivoamassa aamupalan jälkiä ja pikkuveljeni ja pikkusiskoni menivät minun huoneeseeni leikkimään. Ilman lupaa kyllä, mutta annoin asian olla. Siivottuani keittiön pöydän menin huoneeseeni katsomaan mitä he siellä tekevät.
      Tultuani sisälle pikkuveljeni sanoi " Katso mitä sun vesipullossa on" avasin pullon ja katsoin. pikkuveljeni oli pudottanut sinne jonkinlaisen pikkuesineen. Katsoin pikkuveljeäni hieman toruvasti (siis vain hieman) ja sanoin " ei tuo ole kivaa kun se oli mun juomavesi" aivan normaalilla äänellä sen sanoin.
      Isäpuoli oli ovella ja näki sen ja rupes huutamaan että" mitä ihmettä teet? mitä mä oon sulle sanonu kohteliaasta puhumisesta muille?"(lyö mua ohimoon samalla melkein täyttä) " Niin mitä oon sanonu??" (tyrkkää mut mun sängylle ja se vesipullo jola oli mun kädessä oli auki ja vettä roiskui mun päälle ja mun petivaatteille ja upouudelle postissa tulleelle lemmikkilehdelle.)

      oikein itketti kun niin paljon sattui. Olen puhunut asiasta äidille ja se on hänen mielestään erittäin epäteilua, mutta hän on jo yrittänyt puhua isäpuolelle eikä auttanut...

    • 13 wee :)

      No nyt tänään se on ruvennu syrjimään mua. Mulla on tosi kurja olo, ja se pakottaa mua siivoamaan sen jälkiä yms kamalaa. se syrjii mua ja mulla on olo että haluun karata kotoa...

      mitä teen? Miten ilmoitetaan sosiaaliviranomaisille? Ilman että se saa tietää ja pieksee mut kuoliaaksi?

      • myös 13w

        mee puhumaan terkkarille tai kuraattorille.sun isäpuoles pitäis saada vastuuseen tosta.mut ennenku meet puhumaa kellekkää nii voisit puhuu sun isäpuoles kanssa ja sano et susta tuntuu pahalta kun se tekee noin.jossei se puhumine auta nii mee puhumaa jollekki


      • myös 13w
        myös 13w kirjoitti:

        mee puhumaan terkkarille tai kuraattorille.sun isäpuoles pitäis saada vastuuseen tosta.mut ennenku meet puhumaa kellekkää nii voisit puhuu sun isäpuoles kanssa ja sano et susta tuntuu pahalta kun se tekee noin.jossei se puhumine auta nii mee puhumaa jollekki

        siis jos se puhumine ei auta ni mee puhuu esim.terkkarille


      • tyttö14

        Hei toi on ihan kauheet oikeesti!!!:(
        Voi ku tää olis vaa joku trolli..mut jos ei oo ni kuinka kovaa se on sua lyöny tai siis jos aikuinen mies lyö _täysillä_ päähän ni voisit varmaa kyl kuolla siihe..tai siis en mä oo ihan varma mut toivottqvasti sul ei oo mitää vammoi tullu..
        Jos noi sun jutut on totta ni sun ois varmaa parempi asuu muual..:(.Jos vaik meet juttelee jollekki terkkarille tai muulle luotettaval aikuisel ja sit ne vois niinku laittaa sut jonnekki muualle asuu..tai jotku vois mennä puhuu sun äitille et erois siit miehest..
        Mut toihan on niin ku vastoin lakia ja sun isä kuuluis putkaa eikä se sais olla mikää huoltaja...tai en mä iha tarkallee tiiä mut juttele vaik jollekki sukulaiselles mut suna en menis juttelee sille sun isä puolelles..mut voimii


    • Tas näitä...

      13-vuotias ei kirjoita noin. Piste.

      • Kauheaa!

        Siis säkö sen tiiät? Ei hyvääpäivää jos osataan jo kertoa minkäikäiset kirjoittaa minkäkinlaista tekstiä! Kerro nyt samantien minkä ikäinen itse olen tämän tekstin perusteella! >:/
        Mutta aloittajalle: etsi netistä jostain se sossuilmoitusjuttu ja laita oma osoittees ja mitä sulle on tehty. :)


      • Tuutti ja sen takia

        Voi kolmetoista vuotias kirjoityaa noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe