Miksi netti varauksissa matka pitää maksaa Heti Kuitenkin matkan ajankohta olisi 4kk Eteenpäin Elikkä köyhällä ei ole varaa lähteä koskaan
Onko muita maksu vaihtoehtoja?????
Lähtisin kuitenkin kesällä ja A-hytissä ruuat ym herkut
Risteily pietariin
31
459
Vastaukset
- 15465454ewr
Koska matkan järjestää PIKKUFIRMA...
Harva edes tietää noiden hintatasoa, aikataulua, laivoista mitään yms yms.
Eli jos reittiä opereoisi isompia varustamo (TallinkSilja tai Vikingline) se voisi toimiakin...
Sama juttu FinnLinesin kanssa, jo nettisivut antaa kuvan "et ole tervetullut tänne, jos et kuulu vakioporukkaan"- Aika iso varustamo
Esim. Tallink Silja vaatii maksun 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Ihan sama vaikka tänään varaisi ja aikoisi matkustaa elokuussa; maksaa pitää silti viimeistään kahden viikon kuluttua tästä päivästä. Ja koko matkan hinta.
- erferfwerf
Aika iso varustamo kirjoitti:
Esim. Tallink Silja vaatii maksun 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Ihan sama vaikka tänään varaisi ja aikoisi matkustaa elokuussa; maksaa pitää silti viimeistään kahden viikon kuluttua tästä päivästä. Ja koko matkan hinta.
Empä ole ikinä törmännyt tommoseen ongelmaan... johtuu kai siitä että en ole ikinä varannut matkaa yli kahta viikkoa etu käten... johtuen kenties siitä, että mulla ei risteily ole todellakaan vuoden kohokohta
Varaus tehty siis aina 30min-3päivää ennen lähtöä - Joskus on pakko
erferfwerf kirjoitti:
Empä ole ikinä törmännyt tommoseen ongelmaan... johtuu kai siitä että en ole ikinä varannut matkaa yli kahta viikkoa etu käten... johtuen kenties siitä, että mulla ei risteily ole todellakaan vuoden kohokohta
Varaus tehty siis aina 30min-3päivää ennen lähtöäMinä olen kerran varannut kahdeksan kuukautta ennen lähtöpäivää. Kyse oli Silja Serenade Executive Suitesta. Niitä on laivalla tasan yksi (samoin kuin Silja Symphonylla on vain yksi Executive Suite) ja jos sellaisen tietyksi päiväksi haluaa niin on oltava ajoissa liikkeellä.
Muuten, samalla varasimme kaksi Commodore-hyttiä ja vaikka matkaan oli siis kahdeksan kuukautta, niin alunperin suunnitellulle päivälle ei ollut enää parvekkeellisia Commodore-hyttejä vapaana yhtä ainoaa.
Ei se meillekään mikään vuoden kokokohta tuo risteily ollut; olipahan vaan kiva tapa juhlistaa pientä merkkipäivää ystävien kanssa.
- kiitti1
Kiitos näin olen myös ajatellut Kuitenkin kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Olis kuitenkin kiva käydä myös pietarissa muut on jo moneen kertaan nähty - Ei tarvitse
Varausta ei tarvitse maksaa kuin 1 kk ennen. Noin sanoo SUomen laki.
Firma saa tietenkin esittää toiveita.- Köyhä
Katsoin saman Kotimaan matkatoimistosta Niin maksaa tarvitsee Heti Soittamalla saa maksuaikaa pariviikkoa .Eikun säästämään ennen kuin joku irvailua tekevä sanoo että säästä ennen kuin tuhlaat Matkaan tekevän mieli
- Ei ole totta
Roskaa. Ei ole olemassa mitään tuollaista lakia.
Kuten kirjoitin yllä, esim. Tallink Silja vaatii että koko matka maksetaan 14 vuorokauden sisällä varauksen tekemisestä.
Heidän sivuilla todetaan selvästi: "Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Mikäli matka ei ole maksettu eräpäivään mennessä, Tallink Silja Oy:llä on oikeus peruuttaa varaus."
Väität että tuo on Suomen lain vastaista. Siitä vaan tekemään rikosilmoitus ja nopeasti! - Saat valita
Ei ole totta kirjoitti:
Kuten kirjoitin yllä, esim. Tallink Silja vaatii että koko matka maksetaan 14 vuorokauden sisällä varauksen tekemisestä.
Heidän sivuilla todetaan selvästi: "Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Mikäli matka ei ole maksettu eräpäivään mennessä, Tallink Silja Oy:llä on oikeus peruuttaa varaus."
Väität että tuo on Suomen lain vastaista. Siitä vaan tekemään rikosilmoitus ja nopeasti!Edelleen Tallinkin tekstiä: "tai viimeistään yksi kuukausi ennen matkan ajankohtaa".
Saat siis valita ihan itse. - Saat valita
Saat valita kirjoitti:
Edelleen Tallinkin tekstiä: "tai viimeistään yksi kuukausi ennen matkan ajankohtaa".
Saat siis valita ihan itse.Tässä suora kopio:
"Maksu-, muutos- ja peruutusehdot yksittäismatkustajille
Mainitut hinnat ovat voimassa ostettaessa ja maksettaessa matkaliput Suomessa. Jos liput varataan muualla kuin Suomessa, on voimassa kunkin maan oma
hinnasto.
Tallink Silja Oy perii palvelumaksun 8 EUR/varaus, mikäli liput maksetaan lähtöselvityksessä.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinta-, aikataulu- ja laivamuutoksiin.
Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä. ..."
Muistin siis kahdella päivällä väärin. - joopa joo
Saat valita kirjoitti:
Tässä suora kopio:
Mainitut hinnat ovat voimassa ostettaessa ja maksettaessa matkaliput Suomessa. Jos liput varataan muualla kuin Suomessa, on voimassa kunkin maan oma
hinnasto.
Tallink Silja Oy perii palvelumaksun 8 EUR/varaus, mikäli liput maksetaan lähtöselvityksessä.
Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä. ..."
Muistin siis kahdella päivällä väärin.Kommenttisi onkin hyvä avaajan kysymystä huomioitaessa,
Tallink silja ei edes liikennöi pietariin et silleen ...
No eipä ollut ensi kerta kun vaihtuu aihe lennossa S24:n keskusteluissa - Saat valita
joopa joo kirjoitti:
Kommenttisi onkin hyvä avaajan kysymystä huomioitaessa,
Tallink silja ei edes liikennöi pietariin et silleen ...
No eipä ollut ensi kerta kun vaihtuu aihe lennossa S24:n keskusteluissaSamat kuluttajasuojasäädökset.
Et silleen. - Et saa valita
Saat valita kirjoitti:
Tässä suora kopio:
hinnasto.
Muistin siis kahdella päivällä väärin.Ymmärrät tekstin väärin. Ja muistelit tekstiä väärin ja muutit täysin olennaisen sanan (väitit että siinä sanotaan "tai" kun oikea sana on "kuitenkin". Tämä muuttaa merkityksen täysin).
On siis AINA ja kaikissa tapauksissa maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Mutta jos varaa matkan niin että matkan alkuun on alle 42 päivää (28 päivää plus 14 päivää) niin silloin ei saa maksuaikaa edes tuota 14 päivää, vaan maksuaikaa on vähemmän, koska matka on maksettava viimeistään 28 päivää ennen lähtöä.
Eli jos varaan tänään Tallink Siljalta matkan jonka lähtöpäivä on 8. heinäkuuta, minun on maksettava koko matka viimeistään huomenna 10. kesäkuuta.
Jos varaan tänään Tallink Siljalta matkan jonka lähtöpäivä on 10. joulukuuta 2014, niin minun pitää maksaa koko matka viimeistään 23. kesäkuuta.
En saa mitenkään valita maksanko 23. kesäkuuta vai maksanko kuukautta ennen lähtöä. Tai toki saan jättää maksamatta, mutta sitten on turha itkeä kun sitä varausta ei enää olekaan vaan Tallink Silja on perunut sen. - Noin se vaan on
Et saa valita kirjoitti:
Ymmärrät tekstin väärin. Ja muistelit tekstiä väärin ja muutit täysin olennaisen sanan (väitit että siinä sanotaan "tai" kun oikea sana on "kuitenkin". Tämä muuttaa merkityksen täysin).
On siis AINA ja kaikissa tapauksissa maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Mutta jos varaa matkan niin että matkan alkuun on alle 42 päivää (28 päivää plus 14 päivää) niin silloin ei saa maksuaikaa edes tuota 14 päivää, vaan maksuaikaa on vähemmän, koska matka on maksettava viimeistään 28 päivää ennen lähtöä.
Eli jos varaan tänään Tallink Siljalta matkan jonka lähtöpäivä on 8. heinäkuuta, minun on maksettava koko matka viimeistään huomenna 10. kesäkuuta.
Jos varaan tänään Tallink Siljalta matkan jonka lähtöpäivä on 10. joulukuuta 2014, niin minun pitää maksaa koko matka viimeistään 23. kesäkuuta.
En saa mitenkään valita maksanko 23. kesäkuuta vai maksanko kuukautta ennen lähtöä. Tai toki saan jättää maksamatta, mutta sitten on turha itkeä kun sitä varausta ei enää olekaan vaan Tallink Silja on perunut sen.Ei suinkaan. Täydellisen väärä tulkinta. Odottelet ajan kulumista ja maksu "kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä". Kaiken lisäksi tuo on viimeisenä listalla eli siinä on takaraja. Miksi se muuten siinä olisi?
Mutta voithan tarkistaa asian kuluttajasuoja-asiamiehen kannanotoista. Eli matkan maksaminen (koko summa, ei varausmaksu) neljä kuukautta etukäteisesti on ehdottomasti kuluttajasuojan vastaista. - Et saa valita
Noin se vaan on kirjoitti:
Ei suinkaan. Täydellisen väärä tulkinta. Odottelet ajan kulumista ja maksu "kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä". Kaiken lisäksi tuo on viimeisenä listalla eli siinä on takaraja. Miksi se muuten siinä olisi?
Mutta voithan tarkistaa asian kuluttajasuoja-asiamiehen kannanotoista. Eli matkan maksaminen (koko summa, ei varausmaksu) neljä kuukautta etukäteisesti on ehdottomasti kuluttajasuojan vastaista.Sinun tulkintasi tässä on täydellisen väärä. Ja rohkenen epäillä että yksi Suomen suurimmista matkailualan yrityksistä eli Tallink Silja rikkoisi noin räikeästi Suomen lakia. Joten mitään tuollaista lakia ei ole olemassakaan. Kuluttajansuojalaki EI määrää että asiakkaalla on oikeus maksaa matka vasta kuukausi ennen lähtöä. Jos olet eri mieltä, sinulla varmaankin on linkki noihin kuluttaja-asiamiehen kannanottoihin?
Lue nyt nämä varausehdot vielä uudelleen:
"Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä. Kun varaus tehdään myöhemmin kuin 28 päivää ennen lähtöä, on matka maksettava heti."
Miten tuon voi millään lukutaidolla ymmärtää niin, että matkan voi maksaa 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, TAI 28 päivää ennen lähtöä?? Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Piste. Tuo on täysin yksiselitteistä.
Lisätietona on sitten, että jos varaus tehdään esim. 32 päivää ennen lähtöä, niin maksuaikaa on silloin vain neljä päivää, eikä 14 päivää.
Se 28 päivää on mainittu siinä viimeisenä sen takia, että se on ehdoton takaraja tapauksissa, joissa matka varataan lähempänä lähtöä.
Mutta jos varaa todella hyvissä ajoin, niin silloin todellakin maksaa koko matkan hinnan useita kuukausia aiemmin. Asiassa ei ole mitään laitonta.
Ja joillakin matkoilla tuo maksuaika on vielä lyhyempi:
"Erikoislähdöt (esim. Joulun ja uuden vuoden matkat). Matka tulee maksaa viimeistään 7 vrk varauspäivästä."
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/maksu-muutos-ja-peruutusehdot-yksittaismatkustajille - Toimi sinä noin!
Et saa valita kirjoitti:
Sinun tulkintasi tässä on täydellisen väärä. Ja rohkenen epäillä että yksi Suomen suurimmista matkailualan yrityksistä eli Tallink Silja rikkoisi noin räikeästi Suomen lakia. Joten mitään tuollaista lakia ei ole olemassakaan. Kuluttajansuojalaki EI määrää että asiakkaalla on oikeus maksaa matka vasta kuukausi ennen lähtöä. Jos olet eri mieltä, sinulla varmaankin on linkki noihin kuluttaja-asiamiehen kannanottoihin?
Lue nyt nämä varausehdot vielä uudelleen:
"Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, kuitenkin viimeistään 28 päivää ennen lähtöä. Kun varaus tehdään myöhemmin kuin 28 päivää ennen lähtöä, on matka maksettava heti."
Miten tuon voi millään lukutaidolla ymmärtää niin, että matkan voi maksaa 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä, TAI 28 päivää ennen lähtöä?? Matka on maksettava 14 päivän sisällä varauksen tekemisestä. Piste. Tuo on täysin yksiselitteistä.
Lisätietona on sitten, että jos varaus tehdään esim. 32 päivää ennen lähtöä, niin maksuaikaa on silloin vain neljä päivää, eikä 14 päivää.
Se 28 päivää on mainittu siinä viimeisenä sen takia, että se on ehdoton takaraja tapauksissa, joissa matka varataan lähempänä lähtöä.
Mutta jos varaa todella hyvissä ajoin, niin silloin todellakin maksaa koko matkan hinnan useita kuukausia aiemmin. Asiassa ei ole mitään laitonta.
Ja joillakin matkoilla tuo maksuaika on vielä lyhyempi:
"Erikoislähdöt (esim. Joulun ja uuden vuoden matkat). Matka tulee maksaa viimeistään 7 vrk varauspäivästä."
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/maksu-muutos-ja-peruutusehdot-yksittaismatkustajilleToimi sinä noin. Minä olen toiminut aina selostamallani tavalla ja hyvin on mennyt.
Mutta kaikkihan on aina ostajasta kiinni!
Erikoislähdöt ovat asia erikseen. Vanhan Kauppakaaren mukaisesti kyse on erityisesineestä ja vastuu kaupasta silloin siirtyy ostajalle, kun kauppa on tehty. Lajiesineestä siirtyminen on toisin. - Et saa valita
Toimi sinä noin! kirjoitti:
Toimi sinä noin. Minä olen toiminut aina selostamallani tavalla ja hyvin on mennyt.
Mutta kaikkihan on aina ostajasta kiinni!
Erikoislähdöt ovat asia erikseen. Vanhan Kauppakaaren mukaisesti kyse on erityisesineestä ja vastuu kaupasta silloin siirtyy ostajalle, kun kauppa on tehty. Lajiesineestä siirtyminen on toisin."Minä olen toiminut aina selostamallani tavalla ja hyvin on mennyt."
Olet siis varannut Tallink Siljalta matkan esim. neljä kuukautta ennen lähtöä, mutta olet maksanut sen vasta kuukautta ennen lähtöä? Niinkö? Ja tämä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana (Tallink Siljat maksusäännöt muuttuivat noin vuosi sitten; aiemmin sai heilläkin maksaa suurimman osan matkasta vasta lähellä matkapäivää)?
Mukavaa että yhtiö on sinun kohdallasi suostunut joustamaan yleisestä käytännöstään. Ota kuitenkin huomioon että heillä ei ole mitään velvollisuutta sitä tehdä (kuten sanottu, ei mikään laki sano että asiakkaalla oli oikeus maksaa vasta kuukautta ennen) joten jossain vaiheessa voikin käydä niin että odottamasi matka jääkin haaveeksi, kun sinulle selviää että varaus on kylmästi peruttu firman toimesta.
Jos itse oletkin valmis ottamaan tuollaisen riskin, niin on aika edesvastuutonta väittää täällä muille ihmisille: "Varausta ei tarvitse maksaa kuin 1 kk ennen. Noin sanoo Suomen laki" kun kyseessä on 100 % virheellinen väite. - Just noin
Et saa valita kirjoitti:
"Minä olen toiminut aina selostamallani tavalla ja hyvin on mennyt."
Olet siis varannut Tallink Siljalta matkan esim. neljä kuukautta ennen lähtöä, mutta olet maksanut sen vasta kuukautta ennen lähtöä? Niinkö? Ja tämä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana (Tallink Siljat maksusäännöt muuttuivat noin vuosi sitten; aiemmin sai heilläkin maksaa suurimman osan matkasta vasta lähellä matkapäivää)?
Mukavaa että yhtiö on sinun kohdallasi suostunut joustamaan yleisestä käytännöstään. Ota kuitenkin huomioon että heillä ei ole mitään velvollisuutta sitä tehdä (kuten sanottu, ei mikään laki sano että asiakkaalla oli oikeus maksaa vasta kuukautta ennen) joten jossain vaiheessa voikin käydä niin että odottamasi matka jääkin haaveeksi, kun sinulle selviää että varaus on kylmästi peruttu firman toimesta.
Jos itse oletkin valmis ottamaan tuollaisen riskin, niin on aika edesvastuutonta väittää täällä muille ihmisille: "Varausta ei tarvitse maksaa kuin 1 kk ennen. Noin sanoo Suomen laki" kun kyseessä on 100 % virheellinen väite.Selvennys: varaus viime vuonna marraskuun alussa. Matka maaliskuun puolivälissä Symphonyllä. Maksu helmikuun puolivälissä.
Tietenkin kaikki sujui nappiin! Jo sähköpostin lähetysosoite takaa joustavan sujumisen. - joopa joo
Saat valita kirjoitti:
Samat kuluttajasuojasäädökset.
Et silleen.tai sitten ei, ei ole kyse suomalaisesta yhtiöstä ...
- Et saa valita
Just noin kirjoitti:
Selvennys: varaus viime vuonna marraskuun alussa. Matka maaliskuun puolivälissä Symphonyllä. Maksu helmikuun puolivälissä.
Tietenkin kaikki sujui nappiin! Jo sähköpostin lähetysosoite takaa joustavan sujumisen."Jo sähköpostin lähetysosoite takaa joustavan sujumisen."
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Noinhan se
Et saa valita kirjoitti:
"Jo sähköpostin lähetysosoite takaa joustavan sujumisen."
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSekä postinumero arvostetulta alueelta. Muutoinkin ollaan johtavissa tehtävissä.Kunhan muistetaan, miten sukunimi on äännettävä.
- Pokka pitää
Noinhan se kirjoitti:
Sekä postinumero arvostetulta alueelta. Muutoinkin ollaan johtavissa tehtävissä.Kunhan muistetaan, miten sukunimi on äännettävä.
Pokka pitää
- köyhä
Ei ole totta kirjoitti:
Väität että tuo on Suomen lain vastaista. Siitä vaan tekemään rikosilmoitus ja nopeasti!Nyt olikin kysymyksessä netti varaus Silloin pitää maksaa HETI.. Tarkista vaikka itse - Myös kotimaan matkatoimistojen kohdalla sama juttu...
Olen kokeillut sama juttu erä pv Heti - Netissä!
köyhä kirjoitti:
Nyt olikin kysymyksessä netti varaus Silloin pitää maksaa HETI.. Tarkista vaikka itse - Myös kotimaan matkatoimistojen kohdalla sama juttu...
Olen kokeillut sama juttu erä pv HetiMites luulet minun tehneen varauksen?
- Saat valita
Saat valita kirjoitti:
Edelleen Tallinkin tekstiä: "tai viimeistään yksi kuukausi ennen matkan ajankohtaa".
Saat siis valita ihan itse.Yhtään Tallink Siljan laivaa ei mene Pietariin .Viro on nykyään erimaa kuin Venäjä
- Väärää tietoa
Saat valita kirjoitti:
Yhtään Tallink Siljan laivaa ei mene Pietariin .Viro on nykyään erimaa kuin Venäjä
Unohdat charter-ajot.
- Matkalle Pietariin
Netissä! kirjoitti:
Mites luulet minun tehneen varauksen?
ET ainakaan netissä Sillä se pitää maksaa heti Mikäli olen väärässä anna vinkki miten toimin Tilaisin matkani elokuun alkuun.Oikesti älkää häiriköt tällä kertaa vaivautuko Kiitos
- et silleen
Et saa valita kirjoitti:
Ymmärrät tekstin väärin. Ja muistelit tekstiä väärin ja muutit täysin olennaisen sanan (väitit että siinä sanotaan "tai" kun oikea sana on "kuitenkin". Tämä muuttaa merkityksen täysin).
En saa mitenkään valita maksanko 23. kesäkuuta vai maksanko kuukautta ennen lähtöä. Tai toki saan jättää maksamatta, mutta sitten on turha itkeä kun sitä varausta ei enää olekaan vaan Tallink Silja on perunut sen.Tallink Silja ei tee eikä mene yhtään Laivaa Pietariin nyt oli kyse Pietarin-risteilystä
- jfafedfffff
Voithan maksaa varauksen Visalla...
Tai jos et halua tuossa online varausvaiheessa hoitaa maksua, niin voit tehdä varauksen sähköpostitse tai soittamalla heidän asiakaspalveluunsa. Näin saat maksuaikaa pidemmälle ja hoidat maksun tilisiirrolla lähempänä matkustusajankohtaa.
Pari kertaa tullut käytyä ja voin suositella, on hyvin erilainen mutta mukava kokemus tuo risteily. - tässähän tämä on
Ennakkovaraajan etu
Ennakkovaraajan etu on sekä M/S Princess Marialla että M/S Princess Anastasialla 15 % alennus normaalista hyttihinnasta kaikilla risteily- ja reittimatkoilla.
Ennakkovaraajan etuun oikeuttava matka tulee varata viimeistään 21 vrk ennen lähtöä. Matkavaraus maksetaan kokonaisuudessaan varaushetkellä.
Matkaa ei voi peruttaa kuluitta.
Esim mikäli matkani olisi syyskuussa se pitää maksaa Heti netti varauksessa Tätä kysyin ja näin on ehdot Myös kotimaan matkatoimistoilla - Anonyymi
Maksaa yhtä paljon neljän kuukauden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1496459- 322312
- 1872089
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101333Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.821263- 731067
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,25987Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke10838