yhel meidänluokkalaisella pojalla alko vaan seisoo kun se oli tekee yhtä kemianjuttuu!!! Vähän mä ja mun kamu naurettiin!! xD Mut toivottavasti se ei älynny et me naurettiin sille..:)
Alkaaks pojat teillä usein seisomaan koulussa, ja jos alkaa nii miks, ajattelettekste jotai 'sellasta' vai nouseeks teil tosta vaan pystyyn?? Jos se vaan alkaa seistä niin tunnettekk te sitä???
Kiitti jo valmiiks kaikille jotka vastaa ja toivottavasti mahdollisimman moni vastaa!!! :)
jätkät!!!
8
1978
Vastaukset
- Poika15v
Mulla ainaskin seisoo monesti koulussa ilman että mitään ajattelee, ei se niin kummosta ehkäpä vähän häiritsevää ku joutuu korjaa hepin asentoa tai muuten tulee housuista läpi :p
- juuso
Kyl mul ainakin rupee usein seisooan ihan itsestään. Monesti vaan tulee sellainen p*rkeleen kehä et ensin alkaa seisoo ja sit rupee vaik kelaileen jotain muijaa ja mitä haluis tehdä sille ja sit seisokki vaan jatkuu ja jatkuu. Olis aika vähän noloo jos joku huomais sen. Onneks koulussa ollaan yleensä pulpetissa. Ja löysät housut jeesaa kans =).
- ruoho
no kyllä alkaa kuules jöpöttämään koulussakin. jos on koulussa tylsä aihe niin meen omiin ajatuksiin ja sieltä sitte löytyy nainen jota ajattelen ja kyllä on pystyssä.! mulla on sellanen taito että mä osaan liikuttaa tota ilman käsiä tai mitää apuneuvoja, ylös alas sivuillle :P
- gimma...
olisi voinut kenties voinut mennyt kyseisen
pojan kanssa ehkä koulun vessaan ja r********
seisokin pois tai toinen olisi ollut,että olisin
ottanut pojan m**** suuhun..
eikö silloin gimma ongelmasi olisikin ratkennut??- gimma
No oishan se ollu mahtava homma mut en tiiä kyseisen pojan suhtautumista asiaan!!! :):):) ois se voinu suostua!!
- mikro
No jos mä vilkuilen teitä tiukkoja farkkubeboja niin rupeehan mulla seisomaan. Kuvittelen kuinka panen teitä vuorotellen kun toiset tirskuu vieressä että " mikä tuo suonekas jättikäärme on, joka menee annin sisään" ja " miksi anni vikisee kuin hiiri?" Saatanan kullin härnääjät.
- Yes, I'm the one
Kyllähän sitä aika helposti ruppee seisomaan. Aattelee joitakin seksikkäitä mimmejä tai näkee vain tiukoissa vaatteissa niin johan se Ville voi helposti pompata pystyyn. Onneksi on oppinut hieman hallitsemaan ettei nouse liian usein sojottamaan. Joskus, mutta harvemmin tulee stondis ajattelematta mitään, yleensä pitää aina ajatella jotakin sellaista ennen sitä. Yleensä sen tuntee kun alkaa seistä.
- seisoo usein
mut huomaatteko et kellä seisoo ja jos huomaatte ni mistä siitä et jätkä yrittää peitellä vai kyyläättekö muniin kokoaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281