Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hameet pojilla?

MewMew

Elieli, miltä se näyttää jos poika viilettää kaupungilla pitkässä mustassa samettihameessa? Ja paitana on jokin musta kauluspaita, tai jokin tiukempi, pitkä- ja leveähihainen paita? Entäpä jos paidan päällä on vielä olkaimeton korsettitoppi? Hiukset on musta-siniset ja yltävät tuonne olkapäiden alapuolelle. Huulissa on mustaa huulipunaa ja silmissä mustat rajaukset ja violettia luomiväriä.

Mitä te ajattelette?

38

3609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustikka

      juuri noin! : ) tosin mun makuun se korsetti saattaa olla hieman liikaa. : ) mutta hameet pojille! ja pitkät hiukset!

    • ers

      ei ei ei eii...nho mut jos yrittää olla niinku joku black metal-tyttö ja vastaantulija ei huomaa, että onkin poika(vartalo hoikka, ym, ja meikit), ni sitten ei mua haittaa...mut en kyl ite rupeis tommoseen. En tiiä, mitä alan ihmiset sulle sanois....?

    • kyllä

      Pojat voi mielestäni hyvin käyttää hameita ja korkkareita ja muita tyttöjen vaatteita ja koruja ja meikata

      Tytöt saa käyttää poikien vaatteita joten pojillakin on oltava oikeus käyttää tyttöjen vaatteita.Tasa-arvo on oltava pojillakin

      En ymmärrä mitä pahaa ja väärää voi olla jos poika
      käyttää hameita ja muita tyttöjen vaatteita ja meikkaa.

    • andré

      että mää luulen sitä jätkää likaks ja alan vien sen hiuksista kiskoen nussittavaks et sellaselta se näyttää jo
      kyllä likkojen pitää näyttää likoilta ja jätkien jätkiltä ihan kun meillä Venäjällä

      • Anonyymi

        Vaattekappaleista ja jostain aineesta nyt vähä noloo


    • blondie

      niin eli rehellisesti sanottuna pitäisin
      tätä homona. valitan, tiedän, että nuo aikasemmat
      jutut tasa-arvosta ovat totta.
      ei mulla mitään sitä vastaankaan olisi,
      mutta jotenkin saisi minulta silti homon leiman.
      pitkät hiukset ja meikkaaminen, ne kyllä menevät,
      mutta tuo hame ei kyllä minuun enää menisi...

      • tiedän

        tunnen joitakin hametta käyttäviä poikia jotka on heteroja eli pitää tytöistä


      • MewMew

        Ajattelin vain kysyä että kuinka monella homomiehellä olet muuten nähnyt hameen..? Nämä kun eivät yleensä niitä pidä..


    • kolmijalka

      riippu nyt kumpaa tarkotat, sellasta pitkää mekkoa vai jotai polvii saakka ylettyvää hametta.
      mekot on siistei ja niitä suunitellaan miehillekkin (painotettu ehkä enemmän gooteille jms.). jos jotain mustaa mekkoa käyttävän tyypin näkisin tulevan vastaa, aattelisin varmaa et viitsisisinpä minäki käyttää.
      hameita kyl en oikee ymmärrä, ellei kysymyksessä ole kiltti, skotit rulaa!
      mut noi korsetit ja muut menee kyl musta liian pitkälle, mekko voi vielä olla hieno mut ei nyt sentää korsettia

      • ............

        vittu mie ainakii repeisin, jos tulis kaupungilla vastaa poika, jolla on hame


      • MewMew

        Hame on ihan vain tavallinen pitkä samettihame, ei sen kummempi mekko.


    • jase

      voi v**tu mikä homo! tai: tuolla hihhulilla ei hyvin mene, mokomaki transu paska!!!

      • MewMew

        Kuinkas monella homomiehellä olet muuten hameen nähnyt? Vai oletko poikaparka homoa miestä ikinä edes nähnyt muualta kuin telkkarista?
        Homomiehet eivät tuppaa yleensä hameita pitämään, vaikka muuten saattavat naisellisesti pukeutua, ja harva edes pukeutuu naisellisesti.


    • nähty

      Stadissa olen nähnyt paljon gootti-miehiä pitkissä hameissa, mielestäni on hienoa, että jollakulla on munaa pukeutua aatteen mukaisesti.

      • MewMew

        Tai sillä lailla kuin itse haluaa/tykkää. Täälläkin muuta leimaa minua jo homoksi, mutta siitä vaan. Itse tiedän varmaan parhaiten? Kiitos kuitenkin rohkaisevistakin vastauksista :)


    • ssdg

      ..transeksuali,jos ei ois hametta eikä korsettia niin vois ajatella ihan normiks,mut hame on JO VäHÄN likaa pójilla,jos pojilla ois hameita niin tytöt vois ruveta yhtä hyvin kasvattaan partaa..

      • oikeammin

        Poika joka käyttää hametta ja meikkaa voi olla transsuuntautunut ei transseksuaali

        Eli asiaan ei liity mitään seksuaalista

        Hameen käyttö vain tuntuu sopivalta omalle identiteetille


      • mies_

        Sun mukaan kaikki skotlantilaiset miehet ovat sitten transesuaaleja. Ja ortodoksit papit myös.

        Tyhmä saa olla muttei Idiootti!


      • santtu-santeri

        Eli kaksilahkeisiin pukeutuvat tytöt ovat tällä logiikalla...? Juma! Nyt lähti tyttöystävältä kyllä farkut! Perkele, ja parrankin saa ajaa! Ei sillä taida sellaista olla, mutta varmasti sen kasvattaisi jos farkkuja pitäisi! Suatana.

        Pojat pitäkööt hameita, jos omaan tyyliin sopii. Kuka on oikeasti niin olmi, että rupeaa nauramaan tai sormella osoittelemaan, mikäli näkee moisen vaatekappaleen miehen päällä? Mitä korsetteihin tulee, niitä ei minusta tarvitsisi kenenkään pitää. Ne näyttävät hölmöiltä kenen tahansa päällä. No, rox rox.


      • kyllä
        oikeammin kirjoitti:

        Poika joka käyttää hametta ja meikkaa voi olla transsuuntautunut ei transseksuaali

        Eli asiaan ei liity mitään seksuaalista

        Hameen käyttö vain tuntuu sopivalta omalle identiteetille

        Jos poika viihtyy hameessa ja meikkaa itseään niin sehän on aivan luonnollista ja hänelle oikea identiteetti

        Ei hän mieti onko hän transu tai joku muu

        Hän vain on sitä mitä haluaa olla

        Jokaisen on oltava sitä mitä on


    • Shidou

      Minun mielestäni jokainen saa käyttää mitä haluaa. Ei hameessa muuten ole mitään ihmeellistä, mutta ainakaan minulle ei sellainen sovi, vaikka olenkin vähän neitimäinen herra. Tässä ei ole kysymys tasa-arvosta, vaan siitä, mikä sopii kellekkin ja mitä tahtoo.

      Jos joku seksuaalisesti erillainen mies haluaa ilmaista seksuaalisuuttaan, mikäs siinä, käyttäköön vaan hametta, mutta suosittelen miettimään pari kertaa, sopiiko se hänen pärstäkertoimeensa.

      • andré

        tiedätteks muute miks skottimiehet pitää hametta? ku lampaat ei tykkää vetoketjun äänestä :)


      • girli
        andré kirjoitti:

        tiedätteks muute miks skottimiehet pitää hametta? ku lampaat ei tykkää vetoketjun äänestä :)

        Ettei skottilaisilla ole alushousuja !!!


    • niin..

      otsikosta näkee mielipiteeni.

    • yrjö

      hyyij!!! ei semmosia...
      ihan ällötys ku ajattelenki :/


      mutta tietenkin omat mielipiteet kaikikka, joku ehkä tykkääkin, minä en

    • LaMaraya

      Huomasin taas miten griittisesti ihmiset suhtautuvat hiukan erilaisiin ihmisiin, vaikka onhan tuo tullut jo todettua useamman kerran...

      Mutta sinulle MewMew, Anna mennä...! Ei kannata välittää näistä massan mukana kulkevista, ole oma itsesi ja pukeudu juuri niin kuin itsestä tuntuu... Mutta asiassa piilee kuitenkin pieni vaara.. Kannattaa seuransa valita näihin 'tilanteisiin' huolella, nykymaailmassa kun ei tiedä mitä saa aikaa, jos uskaltaa olla erilainen... olen sen itse joutunut oppimaan kantapään kautta...

      Mutta, itselläni on muutama kaveri (miespuolisia) jotka pitävät hameita, meikkavat, jne ja ovat saaneet siitä positiivista kommenttia... Ja muuten, yksikään heistä ei muuten ole homo...:) *wirn*

      Eli rohkeutta sinulle ilmaista itseäsi, se on kyllä sen arvoista!!

      • MewMew

        Mä olen saanut jo aikaan ihan kivasti asioita olemalla mitä olen.. En silti kuitenkaan aio lopettaa. Ärsyttää vaan kun löytyy lähipiiristä niinkin paljon takinkääntäjiä kuin mitä löytyi..


      • ei ihme
        MewMew kirjoitti:

        Mä olen saanut jo aikaan ihan kivasti asioita olemalla mitä olen.. En silti kuitenkaan aio lopettaa. Ärsyttää vaan kun löytyy lähipiiristä niinkin paljon takinkääntäjiä kuin mitä löytyi..

        kyllä mäkin vähän ihmettelisin jos mun paras kaveri tulisi yhtäkkiä meille hame päällä, enkä ainakaan vähään aikaan viittis sen kaa ulkona kulkea.


      • MewMew
        ei ihme kirjoitti:

        kyllä mäkin vähän ihmettelisin jos mun paras kaveri tulisi yhtäkkiä meille hame päällä, enkä ainakaan vähään aikaan viittis sen kaa ulkona kulkea.

        Tuotapa juuri tarkoitin.. Varmaankin tosi paras kaveri.


      • Sandman
        MewMew kirjoitti:

        Mä olen saanut jo aikaan ihan kivasti asioita olemalla mitä olen.. En silti kuitenkaan aio lopettaa. Ärsyttää vaan kun löytyy lähipiiristä niinkin paljon takinkääntäjiä kuin mitä löytyi..

        Kerroppa mistä sen hameen oot hommannu? Jos on sellanen ku kuvittelisin... Ittelläni hankintalistalla...


      • MewMew
        Sandman kirjoitti:

        Kerroppa mistä sen hameen oot hommannu? Jos on sellanen ku kuvittelisin... Ittelläni hankintalistalla...

        Ihan itse olen sen tehnyt, eli samanlaista ei löydy mistään :)


    • Sabriina-teininoita

      Että hän on pimahtanut lopullisesti!!!
      Ainakin persoonallisuutta löytyisi mutta en kyllä hitossa pitäis sellasesta pojasta!!!
      :)

      • Sabriina-teininoita

        Se oli MUN mielipide...Eli elä ota pulttia!;)
        Kyllä siitä jutusta joku IHAN 100% TYKKÄÄ!!!
        Hymyä huuleen...
        ;)SMILE YOU ARE...(;


    • ...

      Mulla tulee heti mieleen, että se on vähän ho**

      Sori, ei voi mitää :)

      • MewMew

        Sinultakin minun on aivan pakko kysyä että monellako homomiehellä olet nähnyt hameen? ;)


    • sneer

      No ajattelisin, et siinä vasta jätkä, joka ainakin uskaltaa olla just semmonen ku on! Ehkä kattoisin hetken perään ja sit vaa jatkaisin elämääni, ilman mitää suurempia traumoja...

    • unilumi

      Tykkäisin kyllä kovastikin. Joku pitkä hame pojalla olisi tosi kiva. Tai hippipojalla 70-luvun kukkamekko. En pahastuisi ollenkaan vaikka poikaystäväni joku päivä tulisi hame päällä kylään. Kyllähän toi meikkaakin useammin kuin minä itte (ei se silti transu ole, ei mua tosin haittaisi vaikka olisikin). Katukuvassakin olisi kiva nähdä vähän erilaisemmin pukeutuneita ihmisiä kuin iänikuisia sinisiä farkkuja (voiko olla tylsempää vaatetta!) - kunhan ei nyt ihan puolinakuna julkisilla paikoilla juoksennella, kaikki on jees :)

      Niin, ja minäkään en ole nähnyt koskaan yhdelläkään homopojalla hametta, ja aika monta kertaa gay-bileissä/homobaarissa oon kyllä käynyt.

    • Raindrop

      Ajattelen, että kerrankin tähän tappavaan tylsään kaupunkiin on ilmestynyt joku mielenkiintoinen tyyppi.

      Tosin jos pitää pitkiä hiuksia, niin niiden pitää sitten sopia naamaan ja olla hyvin hoidettu, sama tietty naisillakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe