laminaatti

miksi2

Miksi pitääolla ammatti mies laminaattia asentamassa?(lapsikin sen osaa sanoo myyjä)

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmmmmmmmktr

      nii

    • Kuvat kertovat
      • näitä samoja

        virheitä löytyy ns ammattilaisten tekemissäkin lattioissa. Asennus ja asennusohjeet ovat selkeitä. Lue asennusohjeet ja kysy myyjältä, jos on epäselvää. Markettien myyjiltä ei taida kannattaa kysellä neuvoja, mutta tee kaupat sellaisen liikkeen kanssa, jolla on kulttuuria ja kokemusta laminaateista.


      • Lami lami

        Eikohan toi sama kumpi tollai tekee SIINÄ ISO PÄHKINÄ SULLE.


    • Kerro jos keksit.

      Siihen asti minä asentelen itse omat laminaattini. On meinaan kokemuksia myös ammattilaisten asentelemista laminaateista ja parketeista. Itse kun tekee niin ainakin tietää ketä syyttää jos ongelmia tulee (ei ole vielä tullut).

    • kröhöm

      Minkä ihmeen takia ylipäätänsä asentaa jotain v..tun muovia lattiaan....
      ai niin, suomalaiset on pihejä... Ei oo varaa hankkia kunnon lattiaa kun kaikki rahat on jo mennyt viinaan tai sit sossu ei suostu maksamaan parempaa!

      Mitä eroa on muuten mersulla ja ladalla?

    • w4t 4wt 43t ds f

      "Ammattilaisella" työkalut.

      Tosin, eipä niitä paljon lattian ekemisessä tarvita. Mutta kaikilla ei kuitenkaan ole itsellä, joten työkalujen ostamisen, tai vuokraamisen sijaan sitten palkkaavat jonkun tekemään homman puolestaan. Toisekseen, joillan nyt yksinkertaisesti on ns. "peukalo keskellä käteä", että eivät oikein hallitse suorittavien töitten tekemistä. Eikä kaikilla ole aikaa tai jaksuutakaan ähertää remonteissa, eikä kiinnostusta.

      Itse homma helpoimmasta päästä remontteja, että jos jotain on tehnyt ja omistaa mitan, sahan, puukon, vasaran ja ehkä muutamia muitakin työkaluja, laminaatin tai parketin pystyy kyllä asentamaan itse.

      • tarkka

        Itse asiassa Itse.Asuntohuonelaki on kyllä sinulta nyt jäänyt lukematta.


      • f f f
        tarkka kirjoitti:

        Itse asiassa Itse.Asuntohuonelaki on kyllä sinulta nyt jäänyt lukematta.

        On varmaan kun sellaista ei edes ole.
        "Hakusi - Asuntohuonelaki - ei vastaa yhtään sivua."


      • osake
        f f f kirjoitti:

        On varmaan kun sellaista ei edes ole.
        "Hakusi - Asuntohuonelaki - ei vastaa yhtään sivua."

        Kyllä sellainen joku löytyy jos asut taloyhtiössä(osake)Nimen omaan mitä saa asentaa itse ja mitä ei mökinröttelöistä sen enempää.


      • tarkempi
        tarkka kirjoitti:

        Itse asiassa Itse.Asuntohuonelaki on kyllä sinulta nyt jäänyt lukematta.

        Asunto-osakelakiin kannattaisi tutustua. Asuntohuonelaki on varmaan jokin sarjakuva?


    • Nirsknarskis

      Ennen Mittaa ja Sahaa on hyvä olla pitkä Linjari. Tasoituslasta. Palju. Timanttirälläkkä. Sitten on vasta Mitan ja Sahan vuoro.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe