Haisevat nahkatakkijylpyt

Carita W.

Kävimpä tänään Tallinkin Starilla ostoksilla ennen Tallinnaan tuloa ja voi rähmä ku sattu kassajonossa kolme apaut 40-kymppistä nahkatakkijylppyä mun eteen. Ei niissä jylpyissä muuta ku se härskin hien haju joka ympäröi koko sakin ja itsekin jouduin pitelemään hengitystä muutaman ajan ennenku pääsin siitä hajusta veks.
Eikö nämä kehäkolmosen takaa tulleet jylpyt tajua että ihmisten ilmoilla ei voi haista samalla ku kotioloissa. Voisivat vaikka käydä laivan suihkussa ja vaihtaa pudasta päälle kun tekee mieli osaa viinaa ja tupakkaa niinku nää kolme jylppyä kukin teki.

4

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika....

      No sanoitko niille siitä asiasta? ei taida tämän foorumin kautta viesti noilla koordinaateilla mennä perille.

    • Haisuli 1

      Joopa joo ja itse tietenkin ostit pullotolkulla hajuvesiä, joita roiskit ympäriinsä. Mieluummin haistelen bikerien ihanaa luonnontuoksua kuin keinotekoisia allergisoivia litkuja,niin.

    • lietelantaa

      Caritan mielestä vain kehä III:n takaa tulleet jylpyt (mikä on jylppy) haisevat hielle?

      • Pestyt nahkavermeet

        Jylppy on ilmeisesti suomalainen Harikkakuski. Tallinnassa oli 06-08/06 Harley Davidson super rally Europe, johon osallistui lehtitietojen mukaan yli 10.000 kpl Harrikkaa. Ihmis- ja eteenkään Jylppymäärää ei aineisto käsitellyt. 18 Jylppyä jäi poliisin haaviin jo satamassa ensimmäisenä päivänä puhallettuaan mittariin liian kovat lukemat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe