sähköpostin toimimattomuus

ärsyytynyt

on se ihme, miten sähköpostia ei saada toimimaan kunnolla. vaikka sen sata kertaa kirjautuu sinne, heittää suomi24-etusivulle, on kylläkin kirjautunut suomi24een, mutta ei pääse sähköpostiin. Ja kun laittaa sähköpostia asiakaspalveluun, saa viestin, että pitäisi toimia. NIIN PITÄISI, mutta kun ei toimi. Muutenkin koko kohkastu sähköpostiuudistus meni kyllä metsään ihan kympillä.

10

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABC2

      Miksi viestien lajittelu lähettäjän mukaan aakkosjärjestyksessä ei toimi?
      Onko Suomi24:llä jokin sivu, jossa vastataan palautteisiin?

      • eitoimiiii

        toimii-ei toimi-toimii-ei toimi
        tää on suomi24 posti


    • Yllättävän paljon on ongelmia sähköpostissa nykyään. Uudistuksen jälkeen on myös mobiililaitteilla käyttö turhauttavaa. Tänään ei ole pääsyt lainkaan sähköpostiin ja viime viikolla oli päivittäin ongelmia.

    • kypsä

      tää suomi 24 sähköposti on aina ollu perseestä ja on edelleen.... kauhee homma vaan ottaa joku uusi käyttöön ja kaikkialle ilmoittaa uusi osoite, vitutksen määrä on tässä taas tänäänkin ihan huiussaan kun pitäis päästä meileihin mutta ei pääse

    • .....

      Eikö ylläpito tohdi tai kehtaa kertoa, että mistä kiikastaa?!?

      • paskaatäynnä

        meni treffit naisen kans ohi kun en pääse postiin.
        miten suoli24 korvaa sen?
        paska koko posti nykyään.
        ei voi osoitekirjaan laittaa kenenkään osoitteita
        paska mikä paska


    • veikko2

      http://www.suomi24.fi/palaute/lomake Tuolta kautta voi laittaa ylläpidolle palautetta. Olen laittanut itse kaksi kertaa ja molempiin on vastattu, tosin melkein viikon viiveellä. Itse luulen että näiden keskusteluketjujen aloittaminen on sellainen keino, millä ei saavuteta yhtään mitään, ylläpito tuskin lukee näitä.
      Mitä tähän uuteen postiin tulee, niin itse laitoin omastamielestä asiallisen palautteen tuon lomakkeen kautta, missä erittelin kaikki itseäni häiritsevät ongelmat tässä uudessa postissa. No kun vastaus tuli, niin siinä kerrottiin että nyt asiat on paljon paremmin kun aiemmin ja kaikki uudistukset on tehty käyttäjien toivomuksesta. Aikamoista paskapuhetta, mutta milläpä tuota todistaa. Mutta itse asiaan, laittakaa palautteet tuon virallisen lomakkeen kautta, niin olisi edes teoreettinen mahdollisuus että tämä postikin joskus saattaisi toimia

    • kysyn vaan!!!

      Mikä mättää, kun postille ei pääse????
      Alkuvaikeuksien kuuluisi jo olla takana!!!!

      • perkkelenposti

        mihin postiin tulee se vastaus
        eikai suomi 24
        eihän sinne pääse
        alkuvaikeuksien vuoksi
        ollut 10v alkuvaikeuksia


    • EIpä avaudu posti ... Suomi24:lla on ilmeisesti liikaa asiakkaita kun heistä halutaan näin kuumeisesti eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe