Kateus

jämsä

Miksi te jämsäläiset olette kateellista sakkia? Miksi?

20

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viduntahvo

      Vidduakos se sulle kuuluu.

    • ?????

      Sehän on vaan hyvä asia Säälin saa pyytämättä mutta kateus pitää aina ansaita

      • Justiinsa juu

        Tuo oli hyvin sanottu. Meniköhän nyt trollin pasmat sekaisin.


    • Jämiksen kova luu

      Ei oo parempaakaan tekemistä. On kiva kytätä naapurin tekemisiä. Juoruuminen on nannaa.

    • kellotapulin henki

      Tääällä eletään asenteissa vieläkin täysin kellotapulin aikoja! Rupusakkia Jämsässä on tietysti nuoriso sekä vanhukset! Tätä asennevammaa ei edes peitellä!

      • M-N 1891

        Missä voi liittyä punakaartiin?


    • Hyvää poutaa pitelee

      Missä voi liittyä punakaartiin?

      En tiedä, eikä kiinnostakaan, mutta
      SUOJELUSKUNTA
      pitäisi uudelleen perustaa,
      jotta saataisiin
      punikit kuriin

      • Pystykorva

        Sehän on perustettu jo vuosia sitten. Maastopuvut päällä pasteerailevat kylällä ja syövät sonnisoppaa Köntin kämpällä.


      • Nakaani 1895
        Pystykorva kirjoitti:

        Sehän on perustettu jo vuosia sitten. Maastopuvut päällä pasteerailevat kylällä ja syövät sonnisoppaa Köntin kämpällä.

        Vanha harmaapartainen röllipeikko johtaa tätä säälittävää sekundalahtarien joukkiota. Rupusakissa on huomattava määrä yksinäisiä vanhojapoikia, joille ei ole siunaantunut (eikä siunaannu) kavereita mistään normaalien ihmisten yhteisöstä.


    • Maanmittaaja

      Täällä on ahneita lahtarisuvun akkoja kampittamassa Himoksen kehitystä, vaikka omat laiturit on värkätty kaupungin puistoon kuin omalle tontille ikään.

      • punikki

        Ne eukot elää vielä siinä toivossa, että kaupungin puistopuolen piiat ja rengit pitäisi kartanon puistonkin hienossa kunnossa ilmaisella työllä kartanolta joen rantaan. Kohta ovat vaatimassa, että Lahti - Jyväskylä linjan matkustajalaivat poikkeavat vielä Jämsässä purkamaan paremman väen matkustajat suoraan lahtarien omalle laiturille joen vastarannalle tulevan Tuulikki 4:n laituria vastapäätä. Mommilassakin vuonna 1918 palvelusväen piti ottaa lakki päästä pois ja kumartaa herraskartanon parvekkeelle päin, kun kävelivät kartanon ohi. Onneksi siellä sentään laitettiin Kartanon väki LOPULLISEEN ojennukseen, kun aikansa työväkeä höykkyyttivät. Sitä tahtoo tässä elämässä saada, mitä tilaa...


    • Hist. tutkija

      Tosi on. Kyllä Mommilan kartanon työvoima joutui ottamaan hatun päästään pois ja kumartamaan kartanon kuistille päin ohi kulkiessaan, vaikkei siellä "työnantajaa" olisi ollutkaan.

      • turbo korolla

        Mutta taksielinkeino vapaaksi. Minä vaadin.


    • Kateus kunniaan

      Pienillä tehdaspaikkakunnilla kateus kuuluu elämän syvimpään olemukseen... Se luo elämään suuresti tyydyttävää sisältöä.

      Mikä on sen mukavampaa kuin lillua katkerana kateudensapekaassaja ahdistuneessa olotilassa ja nauttia olostaan täysin rinnoin. Ei voi olla mitään parempaa olemassa.

      Voiko elämäänsä edes mitenkään paremmin elää kuin kadehtimalla muita aamusta iltaan? Ja jos vielä kykenee unissaankin kadehtimaan niin kyllähäs siinä on selvän voittajan ainekset kasassa.

      • nähnyt

        Minä nautin siitä kun on tullut hankittua vähän kaikenlaisia mukavia juttuja, et saa niillä jämsäläisen kateelliseksi. Mikään ei ole sen parempaa kun nähdä jämsäläisten kateelliset naamat.


    • Parempi Jämpsälinen

      Minä en ole kade kenellekkään!

    • Duunari raksalta

      Te ootte kateita mulle vaikka olen juoppo, miksi?

    • voice4ever

      Ne on niin luusereita että harmittaa kun joku pärjäilee

    • voice4ever

      ne on luusereita. harmittaa vietävästi kun joku pärjäilee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe