Onpas täällä pasmat sekaisin. Olen tässä kirjoitellut parina päivänä muutamia viestejä tänne.Muutamassa viestissä ei ole oikeastaan muuta tehty kuin arvuuteltu kuka nikillä kirjoittaa. Mikä tämmöinen sätti on jossa pyritään sättimään toinen toisiaan? Mitä mörköjä ollaan näkevinämme? Itse asia muuuttuu toisarvoiseksi jos keskitytään ainoastaan henkilöön.Mikä sitten on tämmöisen sätin anti. Eihän se tälläisenaan anna yhtikäs mitään. Eiköhön vaan ole parasta ruveta kirjoittelemaan hyviä Topic:kija. Kas silloin kaikilla on mukavampaa." Eikö vaan "
Topic, Topic.............
20
1689
Vastaukset
- Reetta
Näin se on että herättyäni oli miltei katastrofaalinen tilanne. Ei ollut tipahtanut
aamun aviisia postiluukustani. Kahvikin maistui puulle vaikka vahvaa oli. Luuri käteen ja ilmoitus puuttuvasta jakelusta. Jo vain 10min kuluttua putosi kaivattu aviisi luukusta!
Näin sitä kangistuu tiettyihin kaavoihin huomaamattaan. Nyt polkasen kaasua ja lähden aamutorille saamaan happea aivoihin jospa vielä
ajatus trimmautuisi.- Eemelin isä
Kylläpä se on juuri niin kuin Reetta kerroit. Polku se on syntynyt tänne Eemelin isänkin huusholliin. Pilkko pimessäkin osaa kulkea. Auta armias, jos ruttineihin tulee muutoksia.Hermothan siinä silloin menee.Varmaan olet jo torilla. Jos huomaisit katsoa mustia torvisieni ja niiden hintoja niin kerro. Täällä ne maksaa 8.50 E 30g kuivattuna.
Ovatpahan kohta kullan hinnasssa.
Muuten Reetta kunnon kahvi ei saakkaan olla mitään löröö! - Sini-vuokko
Eemelin isä kirjoitti:
Kylläpä se on juuri niin kuin Reetta kerroit. Polku se on syntynyt tänne Eemelin isänkin huusholliin. Pilkko pimessäkin osaa kulkea. Auta armias, jos ruttineihin tulee muutoksia.Hermothan siinä silloin menee.Varmaan olet jo torilla. Jos huomaisit katsoa mustia torvisieni ja niiden hintoja niin kerro. Täällä ne maksaa 8.50 E 30g kuivattuna.
Ovatpahan kohta kullan hinnasssa.
Muuten Reetta kunnon kahvi ei saakkaan olla mitään löröö!Tässä olen lähdössä minäkin torille ja juon aamukahvini toriparkissa,siellä on hyvät kahvit ja tuore leipä.Eemelin isältä kysyisin,miksi sinä lasket tilastoja,täällä niitä on laskenut aina eräs toinenkin,minä olen paremmin se lukutoukka täällä ja olen kyllä seurannut näitä kirjoituksi,mutta harvemmin vastaillut.Nyt taas sattui silmiin tämä laskeskelu,kun tuli eteen taas,niin päätin kysäistä,etkä pidä lukemani mukaan nikin arvuuttelusta,niin ei ole pitänyt tämä toinenkaan,onkohan jotain yhteistä teillä,
älä käsitä väärin,en arvuuttele,ihmettelen vain Sini-vuokko kirjoitti:
Tässä olen lähdössä minäkin torille ja juon aamukahvini toriparkissa,siellä on hyvät kahvit ja tuore leipä.Eemelin isältä kysyisin,miksi sinä lasket tilastoja,täällä niitä on laskenut aina eräs toinenkin,minä olen paremmin se lukutoukka täällä ja olen kyllä seurannut näitä kirjoituksi,mutta harvemmin vastaillut.Nyt taas sattui silmiin tämä laskeskelu,kun tuli eteen taas,niin päätin kysäistä,etkä pidä lukemani mukaan nikin arvuuttelusta,niin ei ole pitänyt tämä toinenkaan,onkohan jotain yhteistä teillä,
älä käsitä väärin,en arvuuttele,ihmettelen vainsytytyksellä minäkin,näin käy,kun uskoo kaikkeen.
- Eemelin isä
Sini-vuokko kirjoitti:
Tässä olen lähdössä minäkin torille ja juon aamukahvini toriparkissa,siellä on hyvät kahvit ja tuore leipä.Eemelin isältä kysyisin,miksi sinä lasket tilastoja,täällä niitä on laskenut aina eräs toinenkin,minä olen paremmin se lukutoukka täällä ja olen kyllä seurannut näitä kirjoituksi,mutta harvemmin vastaillut.Nyt taas sattui silmiin tämä laskeskelu,kun tuli eteen taas,niin päätin kysäistä,etkä pidä lukemani mukaan nikin arvuuttelusta,niin ei ole pitänyt tämä toinenkaan,onkohan jotain yhteistä teillä,
älä käsitä väärin,en arvuuttele,ihmettelen vainSinun Sini-vuokko pitäisi lukea oikeastaan kaikki Eemelin isälle kohdennetut tekstit. Sitten sen ymmärtäisit. Alkaen ketjusta "Inho"
vuoropuhelusta Ingalil-Eemelin isä.Tässäkin topicissa Eemelin isää kehoitetaan hankkimaan kannukset(piikki) jotta tulisi tänne hyväksytyksi. Itse asiasta halusin myös itse katsoa kirjoitanko ainoastaan itselleni.Ei minulle ole pakkomiellettä kirjoitaa tänne. Kurkatessani entiseen sätiini huomasin sen näivettymisen. Taitaisivatkin kaivata pientä ravistelua. Eemelin isällä tosin on tapana jumiutua niin liveä kuin sätissäkin vuoropuheluihin mukavien ihmisten pariin.
Kysy lisää jos jäi jotain epä selväksi. Vastaan kaikkiin Eemelin isälle tulleisiin viesteihin.Ainakin toistaiseksi. - Eemelin isä
SkillaN kirjoitti:
sytytyksellä minäkin,näin käy,kun uskoo kaikkeen.
Nyt ei kyllä Eemelin isä saa mitään tolkkua.?????
Mistä nyt on kysymys ????? - Eemelin isä "kannukset...
Sini-vuokko kirjoitti:
älä käsitä väärin,en arvuuttele,ihmettelen vainKirjoittanut: StresslessCaptaiN 8.10.2004 klo 19.12
Luulen, että tuo nikkien arvuuttelu on ainoastaan täällä 60 ja 70 keskusteluissa.
Täällä ei oikein hyväksytä uutta kirjoittajaa suoralta kädeltä, pitää ensin hankkia "kannukset". - 60+
Eemelin isä kirjoitti:
Mistä nyt on kysymys ?????Tuossa kohtaa varmaan pilkuttaa peri suomalainen kateus. Tottahan tuomoinen tilastointi on ärsyttävää. Varsinkin niiden sättäilijöiden mielestä, jotka vetävät jopa vanhoja ketjujaan uusiksi. Vaikkakin avauksesta tehtäisiin kuinka leveä tahansa ei siihen aina tule viestejä varsinkaan jos teksi on lapsekasta. Ei ikä ihmisten tarvitse olla mitään hönttejä. Kyllä vanhatkin osaavat seurata heitä kiinnostavia kirjoituksia. Jopa rohkaistuvat joskus niihin itsekkin kirjoittamaan.Ei viestin ole tarvis miellyttää kaikkia.Hyvä jos jokukin saa niistä mielihyvää.
- caprioleN
Eemelin isä "kannukset... kirjoitti:
Kirjoittanut: StresslessCaptaiN 8.10.2004 klo 19.12
Luulen, että tuo nikkien arvuuttelu on ainoastaan täällä 60 ja 70 keskusteluissa.
Täällä ei oikein hyväksytä uutta kirjoittajaa suoralta kädeltä, pitää ensin hankkia "kannukset".miten ne keskustelun kannukset saavutetaan ja kukahan ne jakaa? Minä ainakin kirjoittelen ilman mitään tarvetta saada jotain epämääräistä kannuslisää.
Huumorin kukka on kaunein kukka, sitä olisi syytä kasvattaa lisää, niin rikkaruohot eivät pääse valtaamaan hyvää kasvualustaa. Sama se kuka kirjoittaa, kunhan kirjoittaa, että on lukemista, silloin kun "luetuttaa"!! - 60+
caprioleN kirjoitti:
miten ne keskustelun kannukset saavutetaan ja kukahan ne jakaa? Minä ainakin kirjoittelen ilman mitään tarvetta saada jotain epämääräistä kannuslisää.
Huumorin kukka on kaunein kukka, sitä olisi syytä kasvattaa lisää, niin rikkaruohot eivät pääse valtaamaan hyvää kasvualustaa. Sama se kuka kirjoittaa, kunhan kirjoittaa, että on lukemista, silloin kun "luetuttaa"!!oletpa aivan oikeassa kuomaseni. Onpas tuo pappa esittänytkin ettei tarvitse näitä lisä kannuksia. Piruuttaan on laatinut oikein tilastoa. Tämähän on aivan julkinen paikka kirjoitella tuntemuksiaan. Käsittämätöntä onkin kuinka jotkut pyrkivät omimaan koko sätin.Kyllä tänne mahtuu sysiä jos seppiäkin. Mukavaahan näitäkin juttuja on ajan kuluksi lueksia.
60+ kirjoitti:
Tuossa kohtaa varmaan pilkuttaa peri suomalainen kateus. Tottahan tuomoinen tilastointi on ärsyttävää. Varsinkin niiden sättäilijöiden mielestä, jotka vetävät jopa vanhoja ketjujaan uusiksi. Vaikkakin avauksesta tehtäisiin kuinka leveä tahansa ei siihen aina tule viestejä varsinkaan jos teksi on lapsekasta. Ei ikä ihmisten tarvitse olla mitään hönttejä. Kyllä vanhatkin osaavat seurata heitä kiinnostavia kirjoituksia. Jopa rohkaistuvat joskus niihin itsekkin kirjoittamaan.Ei viestin ole tarvis miellyttää kaikkia.Hyvä jos jokukin saa niistä mielihyvää.
nyt ottaa päähän,jos vanhat jutut uudelleen esiin tuodaan.
Tekstin leveyttä en ole edes huomannut ja vastauksia en juuri odotellut,ajattelin ,jos jäi kesken,voisi vielä purkaa tuntojaan.
Lapseksi tässä ollaan tulossa jälleen ,miksi teksti ei voisi kuvastaa sitä.
Toki "fiksummat" voivat valita luettavansa,ja hypätä yli,ainakin kyseisen nikin,sillä samaa lapsellisuutta tulee jatkossakin.
Tälläinen "hönttikin" voi joku olla,ja antaa aiheen vastata viisaammille,jutustelua ja mielipiteiden vaihtoa sekin.
Nyt jyrkästi kiellän olevani kateellinen ,kellekkään,ei ole suurta aihetta olla,tilastoja en itse tutki.
Uusi veri on tervetullut,tosin mitään radikaalia en ole vielä huomannut siltäkään taholta.
Kirjoittele vaan sujuvasti "viisaita" toivoo SkillaN.- Eemelin isä
60+ kirjoitti:
oletpa aivan oikeassa kuomaseni. Onpas tuo pappa esittänytkin ettei tarvitse näitä lisä kannuksia. Piruuttaan on laatinut oikein tilastoa. Tämähän on aivan julkinen paikka kirjoitella tuntemuksiaan. Käsittämätöntä onkin kuinka jotkut pyrkivät omimaan koko sätin.Kyllä tänne mahtuu sysiä jos seppiäkin. Mukavaahan näitäkin juttuja on ajan kuluksi lueksia.
Vakavasti otettava asiana olisin kovin kiinnostunut kyseisestä laihdutus lääkkeestä. Olisko sitä mahdollisesti, joku käyttänyt ja millaisin tuloksin. Ex presidentti Ahtisaaren väitetään sitä käyttäneen tuloksekkaasti. Lääkkeen hankinta on mutkikasta ja se on varsin kallista.Muukin konsti kiinnostaa. Ei enää viitsisi ostaa uusia vaatteita, kun vanhatkin on hyvät ja ehjät.
- Eemelin isä
Eemelin isä kirjoitti:
Vakavasti otettava asiana olisin kovin kiinnostunut kyseisestä laihdutus lääkkeestä. Olisko sitä mahdollisesti, joku käyttänyt ja millaisin tuloksin. Ex presidentti Ahtisaaren väitetään sitä käyttäneen tuloksekkaasti. Lääkkeen hankinta on mutkikasta ja se on varsin kallista.Muukin konsti kiinnostaa. Ei enää viitsisi ostaa uusia vaatteita, kun vanhatkin on hyvät ja ehjät.
Vanha konsti olisi tietysti parempi kuin uusi. Pidempi askel ja pienemmät perunat. Kaippa se on taas yritettävä päästä Terveyskeskuksen hoiturin puheille Joka tietäisi tästä uudesta lääkkeestä. Mitään käyttäjän tuloksia sieltä ei tietty saa. Lueksiipa taas kirjasta sivuoireista.
- Kirsikka
Eemelin isä kirjoitti:
Palaillessani palstalle näin tämäm rohdoksen nimen. Virosta sitä saa ainakin kylpylöiden apteekeista. Kokeiltuani valmistetta - paino putosi n 3kg, sivuoireita ei ollut. Tuote on melko arvokasta ja kaupan päälle paino palasi entisiin lukemiin.
Mielestäni ainoa oikea osoite painonhallinnassa on esim:Painonvartijat. Painon pudotus vaatii
elämänmuutosta ruokailutottumuksiin.
Jo rasvojen ja sokerin(makeiden)Käytön vähentäminen auttaa asiassa.
Onnea matkaan, painonhallintaan!!!!!!! - Kirsikka
Kirsikka kirjoitti:
Palaillessani palstalle näin tämäm rohdoksen nimen. Virosta sitä saa ainakin kylpylöiden apteekeista. Kokeiltuani valmistetta - paino putosi n 3kg, sivuoireita ei ollut. Tuote on melko arvokasta ja kaupan päälle paino palasi entisiin lukemiin.
Mielestäni ainoa oikea osoite painonhallinnassa on esim:Painonvartijat. Painon pudotus vaatii
elämänmuutosta ruokailutottumuksiin.
Jo rasvojen ja sokerin(makeiden)Käytön vähentäminen auttaa asiassa.
Onnea matkaan, painonhallintaan!!!!!!!Tuotteen oikea nimi on XENICAL. Vaikuttava aine siinä on Orlistaatti - lue Googlesta reklamaatio.
Muuten edellinen viesti on OK, nimestä jäi pois
I-IIIIIIIIIII. - Eemelin isä
Kirsikka kirjoitti:
Tuotteen oikea nimi on XENICAL. Vaikuttava aine siinä on Orlistaatti - lue Googlesta reklamaatio.
Muuten edellinen viesti on OK, nimestä jäi pois
I-IIIIIIIIIII.Sieltähän se löytyi Googlesta. Täytyykin poiketa terveyskeskukssa kysymässä lääkärin määräystä. Nähtäväksi jää miten helposti se saa, vai saako ollenkaan.Hyväpä, kun itsekkin tietää asiasta enempi. Yleensä positiiviset kokemukset ovat mainoksia. Jostain lehdestä minäkin luin artikkelin, en vaan muista mistä ja koska.
- Tomppeli
Eemelin isä kirjoitti:
Mistä nyt on kysymys ?????Tästä Skilanista ei kannata välitää se vouhottaa mitä sattuu.
- homppeli
Eemelin isä kirjoitti:
Mistä nyt on kysymys ?????Tästä Skilanista ei kannata välitää, se vouhottaa mitä sattuu.
homppeli kirjoitti:
Tästä Skilanista ei kannata välitää, se vouhottaa mitä sattuu.
olet oikeassa,kunhan sinut huomataan. Huomattu on.
- Eemeli isä
Eemelin isä kirjoitti:
Sieltähän se löytyi Googlesta. Täytyykin poiketa terveyskeskukssa kysymässä lääkärin määräystä. Nähtäväksi jää miten helposti se saa, vai saako ollenkaan.Hyväpä, kun itsekkin tietää asiasta enempi. Yleensä positiiviset kokemukset ovat mainoksia. Jostain lehdestä minäkin luin artikkelin, en vaan muista mistä ja koska.
Niinhän siinä kuin pelkäsinkin. Terveyskeskus oli täynänsä ulkomaalaisia vierailijoita jotka olivat jo viihtyneet kylässä jo pidempäänkin. Pers puolikkaan sai Eemelin pappakin tuolin syrjälle.Tuntuikin kuin olisi ollut ulkomaalla. Vaikkakin pappa on kotitekoisesti sivistynyt ja varsin kielitaitoinen niin ei pappa ymmärtänyt puhutusta kielestä hölyn pölyä. Hyvin mieluusti olisi pappa osallistunut tähän mekastukseen saadakseen osan tästä etnisestä sivistyksestä. Lääkäriin ei ollut mitään asiaa. Ainoastaan pää kainalossa olisi oikeuttanut lääkäriin pääsyyn.Seuraava aika olisi löytynt viikojen päästä.Eihän tässä enää kannata pitkiä suunnítelmia näillä kilometreillä tehdä. Vihdoin terveyden hoitaja sai kaikki koti ikävää potevat vieraat hoidetuksi. Rassaahan se, kun joutuu vuositolkulla olemaan vieraalla maalla ylläpidettävänä.Seuraava, kuului terveyden hoitajan ovelta. Tuli papan vuoro. Ripitys sai alkaa.
Kirjoitelkaa tähän jatkoa,
vai
jatkaako pappa rupattelua.
Voidaanhan tämä ketju tähän lopettaakkin. Onhan tässä tullu jo turistua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938