Onko tarpeellinen? Tyttö välillä kellahtaa kyljelleen niin mietin pitäisikö varulta sellainen hommata.
Konttauskypärä
6
263
Vastaukset
- Turha kapine
Minusta turhake. Lasta ei tarvitse suojata jokaiselta kopsaukselta ja kolhulta. Äkkiä ne oppivat varomaan, kun muutaman kerran itsensä kolauttavat. Sitä paitsi loukkaantumisriski tuollaisessa on mitätön, lapsi ei kaadu korkealta ja vauhdilla.
- Ei tarvitse
Jos lapsi käyttää tuollaista kypärää niin ei opi kunnolla varomaan kun on oppinut ettei ikinä satu vaikka kopsahtaakin...
- hretg32
Ei ole käytetty. Sen ymmärsin, kun kaverini käytti, kun niiden lapsi hieman reilu 6kk päätti ottaa jalat alle ja lähti kävelemään, se oli niin päätöntä menoa, että kypärä oli kyllä tarpeellinen kapistus.
- hmmjoo
Varmaankin tarpeeton terveellä ja normaalilla lapsella. Ihan toinen juttu, jos löytyy terveydellinen syy ehkäistä: esim. kyvyttömyys tuntea kipua, joka on erittäin harvinainen
- kivastippa
Meillä on kokeiltu käyttää konttauskypärää, turha minustakin näin jälkeenpäin sanottuna. Hetken aikaa pysyi päässä, kun sitten poika päätti repiä sen päästään ja leikkiä sillä.. Jäi käytöstä melkein heti.
Monesti ollaan pää kolhittu ja tullaan varmaan kolhimaankin, mutta ei paljoa ole itkettänyt. Myös vanhempien suhtautuminen vaikuttaa lapsen itkuherkkyyteen, esim. jos itse säikähdät kun lapsi kaatuu, säikähtää myös lapsi ja itkee. - pumpulipennut
Joo, ja polvi- sekä kyynärsuojat. Jääkiekkomaskikin olisi ihan hyvä. Muista vielä muut ruuminosat kääriä tiukasti pumpuliin, ettei vahingossakaan tule pipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684