Onko tarpeellinen? Tyttö välillä kellahtaa kyljelleen niin mietin pitäisikö varulta sellainen hommata.
Konttauskypärä
6
219
Vastaukset
- Turha kapine
Minusta turhake. Lasta ei tarvitse suojata jokaiselta kopsaukselta ja kolhulta. Äkkiä ne oppivat varomaan, kun muutaman kerran itsensä kolauttavat. Sitä paitsi loukkaantumisriski tuollaisessa on mitätön, lapsi ei kaadu korkealta ja vauhdilla.
- Ei tarvitse
Jos lapsi käyttää tuollaista kypärää niin ei opi kunnolla varomaan kun on oppinut ettei ikinä satu vaikka kopsahtaakin...
- hretg32
Ei ole käytetty. Sen ymmärsin, kun kaverini käytti, kun niiden lapsi hieman reilu 6kk päätti ottaa jalat alle ja lähti kävelemään, se oli niin päätöntä menoa, että kypärä oli kyllä tarpeellinen kapistus.
- hmmjoo
Varmaankin tarpeeton terveellä ja normaalilla lapsella. Ihan toinen juttu, jos löytyy terveydellinen syy ehkäistä: esim. kyvyttömyys tuntea kipua, joka on erittäin harvinainen
- kivastippa
Meillä on kokeiltu käyttää konttauskypärää, turha minustakin näin jälkeenpäin sanottuna. Hetken aikaa pysyi päässä, kun sitten poika päätti repiä sen päästään ja leikkiä sillä.. Jäi käytöstä melkein heti.
Monesti ollaan pää kolhittu ja tullaan varmaan kolhimaankin, mutta ei paljoa ole itkettänyt. Myös vanhempien suhtautuminen vaikuttaa lapsen itkuherkkyyteen, esim. jos itse säikähdät kun lapsi kaatuu, säikähtää myös lapsi ja itkee. - pumpulipennut
Joo, ja polvi- sekä kyynärsuojat. Jääkiekkomaskikin olisi ihan hyvä. Muista vielä muut ruuminosat kääriä tiukasti pumpuliin, ettei vahingossakaan tule pipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969