Olisin etsimässä noin 200-300€ budjetilla hyvällä laajakulmalla varustettua action kameraa GoPron rinnalle.
Kriteerit:
-ei putkikamera
-full hd
-mielellään kaukosäädin
-tripod mountti
-vedenpitävä kotelo tai valmiiksi vedenpitävä
-usb latausmahdollisuus
ja sitten vielä huonoiksi todetut kamerat joita on turha ehdottaa:
-Kaikki Vehon actioncamerat
-Rolleit
-ym. halppiskamerat
Olisi myös mukava jos pistäisitte ehdottamastanne kamerasta jonkinlaista arvostelua (hyvät ja huonot puolet jne.), jos kyseisen kameran omistatte :)
Toinen actionkamera, mutta mikä?
Actionkamerat autoon
3
190
Vastaukset
- Actionkamerat autoon
Huomasin vasta nyt että tuolla olisi ollut myös "videokamerat" osio, mutta meni jo :(
Pudjettia hieman lisäten tämä.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14804/drssb/Sony-AS100VR-Action-Cam- Actionkamerat autoon
Varmaan aika hyvä, mutta GoPro Hero 3 Black edition maksaa superkuvassa 369 joten olisi järkevämpää ostaa toinen kun saa kontrolloitua molempia puhelimesta jne. Kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146