Google-kääntäjä

Riitta512

Miten tuo Google-kääntäjän saa toimimaan siten että se kääntää valmista tekstiä ilman että kopioi sen. Siirtää sen vasemmalla puolella olevaan tyhjään kenttään. Oikealle puolelle tulee käännös, Voiko kääntäjään laittaa johonkin linkki käännettävästä sivusta,

10

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta512
    • Riitta512

Löysin ratkaisun itse. Olin kirjautuneena Googleen, Kopioin vieraskielisen sivun osoitteen osoitepalkista sivun ylälaidasta ja siirsin sen Google-kääntäjään vasemmalle puolelle, jolloin tuli testi: Avaa uudessa ikkunassa, jota painoin. Teksti oli suomenkielinen. Google-kääntäjä on minulla Suosikeissa. josta se löytyy kätevästi.

• Riitta512

Google Cromissa on sisällä Google-kääntäjä. Se on siinä suhteessa helpompi käyttää.

• Riitta512

Hyvin on toiminut minulla

• Kyllä se tuolleenkin onnistuu. Itse käytän Chromea ja siinä on automaattinen käännös toiminto.

• Riitta512

Tuo hyvin on toiminut minulla ei ole minun laittamani viesti. Joku muu käytti samaa nimimerkkiä.

• Anonyymi

Luin Venäjän jääpalloliiton info-sivustoa.
      Google kääntää sanan " хоккей " väärin! хоккей = jääpallo ( ei jääkiekko!!! )
      Jääpallofani

• Anonyymi

Ei kannata käyttää venäläisiä selaimia. Eivät tunne edes omaa kieltään.

• Anonyymi

Minulla kääntää ihan oikein:

IPA: /xɐˈkʲːej/

Käännös
      Substantiivit
      1. hockey
      Muut/tuntemattomat
      2. jääkiekko
      3. kiekko
      4. lätkä

• Anonyymi

Yläkulma kolme pistettä> lisää työkaluja>laajennukset ja klikkaa sitä anna lupa tai kiinnitä chromeen, sitten kun luet jotain aukeaa osoiterivissä oikealle käännä ja klikkaa ja nauti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe