Tuleeko tuohon nhl 15 peliin ps3 versioon autenttiset areenat kun ps4 versioon tulee? Mitä uudistuksia ei tule ps3 versioon?
Nhl 15 ps3
14
542
Vastaukset
- Teme123
Ei tule. PS3 version tulee vain uudet selostajatat ja uusi fysiikkamoottori.
- OstoRippuu
Uudistuuko fanit PS3:sen NHL15?
- Teme123
Ei.
- ihmettelijä
no teme mistäs tämän tiedät
- trollilolli32
On tullut monen monta uutista näistä ps3:n uusista ominaisuuksista. Käytäppä joskus sitä kuuluisaa googlea asioiden selvittamiseen.
- Tietäjä
PS3:n uuditukset:
- NBC selotustiimi
- Isompi ylivoima alue
-Fysiikka moottori
- uusinnat uudet- ps31
Nuo kaikki on siinä niinkuin ''Tietäjä'' sanoi.
Tietäjä on aina oikeessa.
- Mä kyl tiadan
Kaikki muut samat uudistukset tulevat Ps3:sen paitsi. Areena uudistukset, aijon ostaa NHL 15 kohta. Vain areena uudistus puuttuu. Mutta eise haittaa paljoakaan
- moimoi2
Guess what? I found a site that's giving PSN codes away for free! http://psn.freegiftcode.com
- prööä
Ja onhan sit vielä et pääsee lataa uusimmat kokoonpanot
- änäripelaaja1975
Tietääkö joku mitä tarkottaa se, että kun on ultimate teamis ja siin on sillee pelipaikkaa yks MV ketju 1 sopimus on umpeutunut ja mulla on veskareil sopimust jälel 9 ottelua?
Sorry, osaan vain suomea ja englantia eikä tuosta ota kummallakaan selvää. Lespaa jotain ymmärrettävää, vaikka ihan välimerkkien kanssa niin on tällaisen urvelon helpompi yrittää auttaa.
- Juhozii
Osaisko joku antaa vastausta et kun on voittanut divisioonan ja pitäisi saada kolikoita enemmän mut en mä vaan saanu ku voitin 8 divarin nii pitääkö ne lunastaa jostain?
- NHLPELAAJA
Haluisko jo ottaa matsin ps3 nhl 15 wager ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337