Tuleeko tuohon nhl 15 peliin ps3 versioon autenttiset areenat kun ps4 versioon tulee? Mitä uudistuksia ei tule ps3 versioon?
Nhl 15 ps3
14
682
Vastaukset
- Teme123
Ei tule. PS3 version tulee vain uudet selostajatat ja uusi fysiikkamoottori.
- OstoRippuu
Uudistuuko fanit PS3:sen NHL15?
- Teme123
Ei.
- ihmettelijä
no teme mistäs tämän tiedät
- trollilolli32
On tullut monen monta uutista näistä ps3:n uusista ominaisuuksista. Käytäppä joskus sitä kuuluisaa googlea asioiden selvittamiseen.
- Tietäjä
PS3:n uuditukset:
- NBC selotustiimi
- Isompi ylivoima alue
-Fysiikka moottori
- uusinnat uudet- ps31
Nuo kaikki on siinä niinkuin ''Tietäjä'' sanoi.
Tietäjä on aina oikeessa.
- Mä kyl tiadan
Kaikki muut samat uudistukset tulevat Ps3:sen paitsi. Areena uudistukset, aijon ostaa NHL 15 kohta. Vain areena uudistus puuttuu. Mutta eise haittaa paljoakaan
- moimoi2
Guess what? I found a site that's giving PSN codes away for free! http://psn.freegiftcode.com
- prööä
Ja onhan sit vielä et pääsee lataa uusimmat kokoonpanot
- änäripelaaja1975
Tietääkö joku mitä tarkottaa se, että kun on ultimate teamis ja siin on sillee pelipaikkaa yks MV ketju 1 sopimus on umpeutunut ja mulla on veskareil sopimust jälel 9 ottelua?
Sorry, osaan vain suomea ja englantia eikä tuosta ota kummallakaan selvää. Lespaa jotain ymmärrettävää, vaikka ihan välimerkkien kanssa niin on tällaisen urvelon helpompi yrittää auttaa.
- Juhozii
Osaisko joku antaa vastausta et kun on voittanut divisioonan ja pitäisi saada kolikoita enemmän mut en mä vaan saanu ku voitin 8 divarin nii pitääkö ne lunastaa jostain?
- NHLPELAAJA
Haluisko jo ottaa matsin ps3 nhl 15 wager ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943859Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512742Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741300Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151250Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020931- 41847
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt212813Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56680