Tuleeko tuohon nhl 15 peliin ps3 versioon autenttiset areenat kun ps4 versioon tulee? Mitä uudistuksia ei tule ps3 versioon?
Nhl 15 ps3
14
519
Vastaukset
- Teme123
Ei tule. PS3 version tulee vain uudet selostajatat ja uusi fysiikkamoottori.
- OstoRippuu
Uudistuuko fanit PS3:sen NHL15?
- Teme123
Ei.
- ihmettelijä
no teme mistäs tämän tiedät
- trollilolli32
On tullut monen monta uutista näistä ps3:n uusista ominaisuuksista. Käytäppä joskus sitä kuuluisaa googlea asioiden selvittamiseen.
- Tietäjä
PS3:n uuditukset:
- NBC selotustiimi
- Isompi ylivoima alue
-Fysiikka moottori
- uusinnat uudet- ps31
Nuo kaikki on siinä niinkuin ''Tietäjä'' sanoi.
Tietäjä on aina oikeessa.
- Mä kyl tiadan
Kaikki muut samat uudistukset tulevat Ps3:sen paitsi. Areena uudistukset, aijon ostaa NHL 15 kohta. Vain areena uudistus puuttuu. Mutta eise haittaa paljoakaan
- moimoi2
Guess what? I found a site that's giving PSN codes away for free! http://psn.freegiftcode.com
- prööä
Ja onhan sit vielä et pääsee lataa uusimmat kokoonpanot
- änäripelaaja1975
Tietääkö joku mitä tarkottaa se, että kun on ultimate teamis ja siin on sillee pelipaikkaa yks MV ketju 1 sopimus on umpeutunut ja mulla on veskareil sopimust jälel 9 ottelua?
Sorry, osaan vain suomea ja englantia eikä tuosta ota kummallakaan selvää. Lespaa jotain ymmärrettävää, vaikka ihan välimerkkien kanssa niin on tällaisen urvelon helpompi yrittää auttaa.
- Juhozii
Osaisko joku antaa vastausta et kun on voittanut divisioonan ja pitäisi saada kolikoita enemmän mut en mä vaan saanu ku voitin 8 divarin nii pitääkö ne lunastaa jostain?
- NHLPELAAJA
Haluisko jo ottaa matsin ps3 nhl 15 wager ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865