Mopoilijat apuun!!

tunari ja tunturi

Hei kaikki ja toivottavasti autatte... mulla on meinaa aikamoinen ongelma! Ajoin veljen ikivanhal mopol ja se ei yhtäkkii enää toiminu ni päätin sitte sellasel pahhvisuikaleel kokeilla että onko siellä bensaa ni yllätys yllätys se putos sinne tankkii!:O Kertokaas nyt kaikki mopopojat et millee voisin saada sen sielt ulos?
(Olen siis 14 v tyttö joten en osaa kummempia)
Kiitos avusta

15

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinkatoionmahollista

      Jaa a... saattaa olla mennyttä mopoa..

      • tunari ja tunturi

        OMG! Eiks oikeesti oo mitään tehtävissä? ?? Äääk mä niin tuun kuolee


      • mopopoika 16 v
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        OMG! Eiks oikeesti oo mitään tehtävissä? ?? Äääk mä niin tuun kuolee

        Saattaa auttaa laittaa tankki täyteen ni se nousee pintaa?


    • Rx 50

      Entä jos vaikka valutat tankin tyhjäksi ja sitten otat sen pois sieltä? Ymmärsitkö nyt varmasti?

      • tunari ja tunturi

        No öööhhh... Een välttis koska se tankki on nii syvä tai sellane et se on varmaa siel pohjal... mut räjähtääkse tai jtn jos ajan sil? Ku jos se mopo kuumeenee kö se on sellai vanha paska ni jos se pahvi rupee palaa?:O


    • hm gn

      Ootko tosissas?
      Ei se siellä tankissa pala, jos palaisi, niin olisi isompiakin ongelmia, kuin palava pahvinpala.

      • tunari ja tunturi

        Jaaaa... mut hei eikai siitä hyötyykään voi olla, mut toimisko toi et täyttää tankin ni se nousee pintaa?


      • Rx 50
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        Jaaaa... mut hei eikai siitä hyötyykään voi olla, mut toimisko toi et täyttää tankin ni se nousee pintaa?

        EHKÄPÄ,ehkäpä


      • tunari ja tunturi
        Rx 50 kirjoitti:

        EHKÄPÄ,ehkäpä

        Hei pliis oikeesti vai leikisti? Ku veli tulee kohta lomille ja jos sen huomaa nii meitsi delaaa!


    • ...

      Mikäs tunturi mahtaa olla kyseessä?

      • tunari ja tunturi

        Super Sport, sellanen mis on vihree tankki


    • Poika 16-

      Pistä mopo kyljelleen ja valuta bensat ja pahvit pois sieltä, vähän järkeä saa käyttää :D. Vedät vaikka pihdeillä sitten ulos sen suikaleen kun mopo on kyljellään.

      • tunari ja tunturi

        Okei kiitos kokeilen♡ Ja juu järkeä on hyvä käyttää mutta mä en oikeestaa tiedä kauheesri näistä mopedeista mitää mut ehkä tollee onnistun! Kiitti


      • tunari ja tunturi
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        Okei kiitos kokeilen♡ Ja juu järkeä on hyvä käyttää mutta mä en oikeestaa tiedä kauheesri näistä mopedeista mitää mut ehkä tollee onnistun! Kiitti

        Sain sen ulos ja nyt voin turvallisin mielin palauttaa mopon omistajalleen. Eli kiitos sulle :*


    • järkikäteen

      ny sit vittu taas

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe