Okei, mulla oli mun läppärillä photoshop cs 6 ja mulla oli photarissa kasoittain ladattuja brusheja. Nyt asensin photarin myös pöytäkoneelleni ja tahtoisin siirtää myös lataamani brushit tähän toiselle koneelle (muistitikku copy paste) mutta en löydä kannettavani kansioista ladattujani brusheja. löydän vain ns. oletusbrushit kansiosta "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes". Mutta ladattuja ei näy missään. Onko tietoja missä ne majailee? Molemmat koneeni ovat win 8 eikä kiinnostaisil lähteä uudestaan lataamaan kaikkia brushejani. yritin kyllä googlata mutten löytänyt apua ja meni hermo. auttakaa nyt joku
PHOTOSHOP CS6 ONGELMA
8
306
Vastaukset
Adoben keskustelufoorumin mukaan ne löytyy kansiosta
"C:\Users\[käyttäjänimi]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes"
https://forums.adobe.com/thread/979607?tstart=0- APpp
\AppData\Roaming\Adobe\ kansiosta löysin vaan Illustratorin. Mutta Photoshop kansiota sielä ei ollut.. en sitten tiedä
- Perus tavalla löytää
No etsi toiminnolla löydät ne oma tietokoneen kautta!
Laitat hakuun vain *.abr ja luulisi löytyvän osoite. Haku voi kestää jokusen minuutin, mutta löytää 100% varmuudella.- APpp
Kokeiltu on kaikki. en ole mikään saapas. ymmärrän tietokoneiden päälle
- Ohjeet on kyllä
Saitko tuossa kaksi lisenssiä ja kuinka raskit ostaa n.850€ ohjelmiston?
- hullu
Kuka hullu photoshopin ostaa. Piratebay on ainoa järkevä ratkaisu noille ylihinnoitetuille adoben ohjelmille jos kotikäyttöön hankkii.
- Piratismia.
Piratismi on laitonta.
Silloin jos ei ole varaa ostaa, on käytettävä korvaavia tuotteita.
- saapaskin tietää
koska ei etsi toiminnolla löydä *.abr tiedostoja muita , ei niitä silloin voi olla koneellasi enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662