PHOTOSHOP CS6 ONGELMA

kärsimätönPS

Okei, mulla oli mun läppärillä photoshop cs 6 ja mulla oli photarissa kasoittain ladattuja brusheja. Nyt asensin photarin myös pöytäkoneelleni ja tahtoisin siirtää myös lataamani brushit tähän toiselle koneelle (muistitikku copy paste) mutta en löydä kannettavani kansioista ladattujani brusheja. löydän vain ns. oletusbrushit kansiosta "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes". Mutta ladattuja ei näy missään. Onko tietoja missä ne majailee? Molemmat koneeni ovat win 8 eikä kiinnostaisil lähteä uudestaan lataamaan kaikkia brushejani. yritin kyllä googlata mutten löytänyt apua ja meni hermo. auttakaa nyt joku

8

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APpp

\AppData\Roaming\Adobe\ kansiosta löysin vaan Illustratorin. Mutta Photoshop kansiota sielä ei ollut.. en sitten tiedä

• Perus tavalla löytää

No etsi toiminnolla löydät ne oma tietokoneen kautta!

Laitat hakuun vain *.abr ja luulisi löytyvän osoite. Haku voi kestää jokusen minuutin, mutta löytää 100% varmuudella.

• APpp

Kokeiltu on kaikki. en ole mikään saapas. ymmärrän tietokoneiden päälle

• Ohjeet on kyllä

Saitko tuossa kaksi lisenssiä ja kuinka raskit ostaa n.850€ ohjelmiston?

• hullu

Kuka hullu photoshopin ostaa. Piratebay on ainoa järkevä ratkaisu noille ylihinnoitetuille adoben ohjelmille jos kotikäyttöön hankkii.

• Piratismia.

Piratismi on laitonta.
        Silloin jos ei ole varaa ostaa, on käytettävä korvaavia tuotteita.

• saapaskin tietää

koska ei etsi toiminnolla löydä *.abr tiedostoja muita , ei niitä silloin voi olla koneellasi enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      282
      7314
    2. Vanhuksille kielitaidoton hoitaja. Purra: "Irvokasta"

Kielitaidoton kotiavustaja on vanhuksen painajainen, "Pyysin päästä vessaan, hoitaja toi lasin vettä" Ruotsissa kielitaidottomat hoitajat ovat jo suu
      Maailman menoa
      393
      5511
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      4515
    4. Seiska: Onko Marja Hintikka seuraava TTK-juontaja? Näin suosikkijuontaja vastaa huhuihin

Olisiko Hintikka mielestäsi hyvä valinta uudeksi TTK-juontajaksi? Jos ei, niin kuka olisi? Perustele vastauksesi. https://www.suomi24.fi/viihde/seiska
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1704
    5. Mistä se jäi kiinni

Miksi et halunnut edetä pidemmälle kanssani? Johtuiko se mun ulkonäöstä, luonteesta vai onko sinulla joku elämässäsi? Olisiko se ollut väärin viettää
      Ikävä
      48
      1274
    6. Pikkarainen pääsi taas Seiskaan

Heitettiin pihalle Helsinki liikkuu kampanjasta raiskaussyytteen takia. Voi voi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1167
    7. Joskus olen ollut

susta huolissaan. Pärjäilethän. En voi sanoa sen muuta kuin tänne.
      Ikävä
      33
      1055
    8. Niin se on

Et ollut se jota etsin. Annoin vielä mahdollisuudenkin ja menit tyrimään senkin. Osoitit olevasi taakka ja ongelma, jota ei kukaan haluaisi. Onnekseni
      Ikävä
      77
      1002
    9. Rakastan sua mies

Onhan kaikki hyvin?
      Ikävä
      82
      964
    Aihe