Okei, mulla oli mun läppärillä photoshop cs 6 ja mulla oli photarissa kasoittain ladattuja brusheja. Nyt asensin photarin myös pöytäkoneelleni ja tahtoisin siirtää myös lataamani brushit tähän toiselle koneelle (muistitikku copy paste) mutta en löydä kannettavani kansioista ladattujani brusheja. löydän vain ns. oletusbrushit kansiosta "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes". Mutta ladattuja ei näy missään. Onko tietoja missä ne majailee? Molemmat koneeni ovat win 8 eikä kiinnostaisil lähteä uudestaan lataamaan kaikkia brushejani. yritin kyllä googlata mutten löytänyt apua ja meni hermo. auttakaa nyt joku
PHOTOSHOP CS6 ONGELMA
8
243
Vastaukset
Adoben keskustelufoorumin mukaan ne löytyy kansiosta
"C:\Users\[käyttäjänimi]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\Presets\Brushes"
https://forums.adobe.com/thread/979607?tstart=0- APpp
\AppData\Roaming\Adobe\ kansiosta löysin vaan Illustratorin. Mutta Photoshop kansiota sielä ei ollut.. en sitten tiedä
- Perus tavalla löytää
No etsi toiminnolla löydät ne oma tietokoneen kautta!
Laitat hakuun vain *.abr ja luulisi löytyvän osoite. Haku voi kestää jokusen minuutin, mutta löytää 100% varmuudella.- APpp
Kokeiltu on kaikki. en ole mikään saapas. ymmärrän tietokoneiden päälle
- Ohjeet on kyllä
Saitko tuossa kaksi lisenssiä ja kuinka raskit ostaa n.850€ ohjelmiston?
- hullu
Kuka hullu photoshopin ostaa. Piratebay on ainoa järkevä ratkaisu noille ylihinnoitetuille adoben ohjelmille jos kotikäyttöön hankkii.
- Piratismia.
Piratismi on laitonta.
Silloin jos ei ole varaa ostaa, on käytettävä korvaavia tuotteita.
- saapaskin tietää
koska ei etsi toiminnolla löydä *.abr tiedostoja muita , ei niitä silloin voi olla koneellasi enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456