Juu eli mul ois ylihuomenna käsittelykoe ja vähän mietityttää muutamat asiat, toivottavasti antasitte asianmukaisia vastauksia. :) Eka haluisin tietää, että kuinka tiukkoja ne kokeen pitäjät on esim. ajovarusteiden ja mopon ajokunnon tarkistamisen suhteen? Itse ajattelin laittaa lasketteluhanskat, takin, pitkät normaalit housut (farkut tms), kypärän ja tukevat kengät. Ajattelin moposta tarkistaa valot, peilit ja jarrun. Sitten myös mietityttää tuo, että jos nyt hidasajossa nopeus vaihtelee, porteissa nopeus vaihtelee esim. 30-34km/h tai hätäjarrutuksessa takapyörä lukkiutuu, mutta jarrutusmatka alle 9m (teen siis omalla enduro-mallilla) niin miten nämä kokeen pitäjät suhtautuvat? Kiitän asianmukaisista vastauksista :)
Mopon käsittelykoe
8
6688
Vastaukset
- mopo7655
Kajaanissa ei ainakaan tarkisteltu varusteita. Eikä nopeuden vaihtelut tai muut haitannu yhtään.
- meigä
mul oli viime kesänä toi, ja meil oli autokoulun puolest varusteet et en sit siitä sen enempää tiiä, varmaa pitkät hihat pää asia ja jotku hanskat :) ja meit oli sillee kolme samaa aikaa tekee sitä koetta, ni tää pitäjä kyseli kaikilta vähä kaikkea siinä mopon ajokunto tarkistukses :) hidasajossa jos nopeus vaihtelee ni en osaa sanoo, meil se käveli siin vieres ja siin vauhis piti about pysyy. mut ei ny pieni vauhdin vaihtelu vrm haittaa :D eikä siin pujottelussa katota ku se et se menee sillai sujuvasti eikä töksähtele uknow :) ei ne millää mittaril kato sun nopeutta ni kuha se on about sen verran ku tarvii ni hyvä :) ja jarrutukses jos saat sen luotettavan olosesti pysäytettyy ni läpi menee :)) tsemppii!
- keskustelun aloittaj
Kiitos tosi paljon molemmille :) jotain tämmöstä oon kuullu kanssa, pääasia varmaan että se on hallittu suoritus :) Kiitos!
- keskustelun aloittaj
Ihan vaan jos jompaakumpaa/jotakuta kiinnostaa niin koe hyväksyttiin :) kiitos rohkaisusta!
- Sgui
Onnea vaan
- ÆS658402
ite olin vuos sitte kokeessa ja yritin suorittaa omalla mopolla jossa oli vaan toisella puolella peili. kokeenvastaanottaja soitti poliisit paikalle ja sain 6kk vankeutta toisen peilin puuttumisesta. vankilakäynnin jälkeen en ole enää uskaltanut koittaa uudestaan ja istunkin nykyään vain himassa koneella ja tyydytän itseäni työntämällä porkkanaa perseeseen. :)
- perskarvatonperskarva
ÆS658402 kerrko kikkis ni kikkaan sulle ;) kuulostaa perin kiihottavalta tuo porkkana kohta ;) Sitte seuraava vaihe on video chatti. Mä näytän sulle mun lego ukko kokoelkäman ja sä sun mopon peilin ;)
- BOY_98
Kaverilla meni jarrutuksessa rengas lukkoon eikä sitä hyväksytty, mutta hän sai koittaa uudestaan ja sillon onnistu ja kaikki kolme päästiin läpi ja kortti tuli :) pyörä ja varusteet oli autokoululta hoidettu joten niistä en sen enempää osaa sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738