Käytätkö kirpputorivaatteita?

Ei annettu nimeä

Kysymys kuuluikin jo otsikossa.
Käytättekö te nuoret kirppisvaatteita vai onko aina pakko mennä ostamaan IHQ:ja
vaatteita H&M:ltä tai Seppälästä.
Ja kuitenkin aina voi vähän huijata vaatteiden alkuperästä..;)

15

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kirppareilla käyn suhteellisen usein, koska en löydä juuri noista ihq-kaupoista mitään, mitä kehtaisin/haluaisin pitää päälläni. Ei sillä, että välttelisin H&M kuin ruttoa, mutta .. kuitenkin. Ihan ylpeänä voin sanoa ostaneeni jonkun vaatteen kirpparilta, jos joku kysyy :D

    • 13w tyttö

      No meidän perhe on köyhä, joten kaikki vaatteeni ovat kirppareilta. Asia ei ole minulle ongelma, sillä kaupassa oleva paita 30e, saadaan kirpparilta hyväkuntoisena 3e :) Ja en ymmärrä merkkivaatteiden puoleen :D

      • Anonyymi

        Mä luulin että kaikki tytöt erityisesti sun ikäiset ostaa merkkivaatteita pitää näyttää mulla on rahaa mulla on rahaa eikä mitään roska pili pali vaatteita mä oon aina käyttänyt vain halpoja vaatteita en kirpparilta osta eikä kirpparilta mitään väärää oo osta ei TODELLAKAAN oon mä kirppariltakin ostanut Kerran ostin hienot hyvänkuntoiset juhlahousut 2:lla €UROLLA!!! kaupasta ostan halvin paita, housut, hanskat, myssy, lippis, bokserit jne jne erityisesti ne bokserit miten joillakin on varaa ostaa kalliit björn borg alushousut siis ku niitä käyttää päivän pari sit pitää vaihtaa, farkut ymmärrän niitä voi käyttää kauemmin. Yhet björn borg bokserit maksaa mitä ne maksaa 20€ sillä hinnalla saa 5 kpl halpoja boksereita yhtä hyviä ku björn borgit


    • 445644

      No en itse suosi edes H&M:ää saati Seppälää kuin muutamien tuotteiden osalta. Laatu kun on mitä on.

      Kirpparilta voi löytää ihan hyviäkin vaatteita. Ei sillä oo mitään merkitystä, mistä vaatteet ostaa, kunhan ne ovat laadukkaita ja mukavia päällä. Enkä tarkoita laadukkalla kissankokoista DC:n logoa rinnuksissa, päin vastoin.

    • ...

      Itse etsin netistä vain jotain vaatteita, jotka näyttävät hienoilta. Hinnalla ei ole minulle kauheasti väliä.

    • wannabe-kootti

      UFF:ltä vaatteita, kirppareilta ei niinkään koska mieluisia ei löydy. Massakaupoissa en edes shoppaile vaan kamat on Morticiasta.

    • Siiliiiiih :33

      Pari laukkua ja yks ruutuhame on kirppareilt, pyörin niil, ja UFF:s mut ei niist kauheesti mitää löydy :33 Kyl mää jotakin ostelen tyylillä H&M/Seppälä sun muut, mut sillo yleensä niit peruskuteit kuten värillisiä toppeja ja hameita ja leggareit sun muuta pikkukamaa

    • niih

      Mielestäni H&M ei ole millään tavalla ihq?? Käyn siellä, käyn myös monissa muissa vaateliikkeissä. On mulla kirpparivaatteita, ehkä 6-7, mutta en siellä käy. Eikä tulisi ensimmäisenä mieleen, koska täälläpäin kirppparit ovat huonoja. Jotenkin kammoksun kirppareita, ahtaita ja täynnä krääsää. Jotkut kammoaa hissejä tai korkeita paikkoja, minä kirppareita :)

      • niih2

        Ja Seppälä on hirvee !!!!!


    • Käytän. Melkein mun kaikki vaatteet on käytettyjä, tuunattuja tai ite tehtyjä. Kirppari, UFF, sisarukset... Mitä väliä sillä on? Ei kaikista edes huomaa, ettei ne oo uusia.

    • Kirpparit on jees

      Kyllä ostelen kirpputorilta vaatteita. Säästyy paljon enemmän rahaa, kun välillä saattaa saada 1 € vaatteen josta joutuu pulittamaan 25 €.
      Kerran löysin kirppikseltä Core-tex pintaiset sirot nilkkurit vain 5 €, ne oli melkein uudet! Muutamaa päivää myöhemmin näin saman tapaiset kaupassa ja ne maksoivat yli 90 €.
      Kirpparit on kivoja, sieltä voi löytää vaikka mitä, vielä edullisestikin. Omasta mielestäni vaatteet ovat hirveän kalliita, joten ostan suurimmaksi osaksi niitä alennuksista. Monet vaatteeni ovat myös marketeista kuten tarjoustalo, cittari.
      Toki saan silloin tällöin veljen vaimon vanhoja vaatteita.
      Vaatteen alkuperällä ei oo välii, pääasia et ite tykkää!

    • 13v

      ei käytä ite käytän hollisterii desigualii ja kaikkee sellast on myös perus halpoi vaatteit hm cubus ja tällasi

    • natalia-anastasia

      Käytän! Yks parhaimpia paikkoja löytää halpoja vaatteita, koska sielä myydään oikeesti semmosiakin vaatteita missä on vielä hintalaput kiinni :D Mutta ei käytetyissäkään vaatteissa mitään pahaa oo.

    • sjlkd

      Itse ostan lähes jokaisen vaatteeni kirpparilta, koska sieltä löytyy enemmän minun "näköisiäni" kuin ne mitä jossain saakelin massa muodin kotipaikassa seppälässä, hm:ssä tai elloksella. Ainoastaan parit vaatteeni ovat ostettu halpa hallista. Ja halppiksesta sen takii, kun se on ainoa paikka täällä päin missä myydään normaaleita vaatteita. On täällä kyllä jo muoti kauppakin, mut mua se niin yliarvostettu "muoti" ei kiinnosta.

    • dcvf

      Kirppikset on ihan parhaita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe