että transmiehet voivat paljon helpommin hoitaa itseään omatoimisesti
On epätasa-arvoista..
13
275
Vastaukset
- Ai milleen
Keittelevät kotona hormoneja? Käyvät tosta vaan poistattamassa kohdun yms. ja teettävät falloplastian siinä samalla? Vastahan täällä on kirjoiteltu ettei rintakehäremppaakaan saa ainakaan ihan helposti.
- helppoa on
Joo, sehän on selvää. Kattilassa vaan keitellään aineet ja ruutataan suoneen. Sitten alkaakni parta kasvaa ja voidaan nostaa puntteja niin saa lihaksikkaan kropan.
- Kertoisitko
Miten transmiehet hoitavat itseään helpommin omatoimisesti?
- ...
mieshormoneja saa helposti kuntosalipiireistä eikä tarvitse käyttää hormoniblokkaajia
- pwkdkdjd
Jaa eipä ole tullut mieleenkään hankkia pimeitä hormoneita mistään bodaripiireistä ja meidän hormoniblokki on leikkaus (kohtu ja munasarjat) ja jos se susta on helpompi vaihtoehto niin olkoon niin. Enemmän leikkauksia on transmiehillä edessään. Itse läpikäynyt tähän mennessä 7 kpl eri leikkauksia ja vielä on ainakin yksi edessä. Isot näkyvät arvet myös rintakehässä sekä nivusissa että reisissä varmaan kelpais sullekin?
- 1+5
pwkdkdjd kirjoitti:
Jaa eipä ole tullut mieleenkään hankkia pimeitä hormoneita mistään bodaripiireistä ja meidän hormoniblokki on leikkaus (kohtu ja munasarjat) ja jos se susta on helpompi vaihtoehto niin olkoon niin. Enemmän leikkauksia on transmiehillä edessään. Itse läpikäynyt tähän mennessä 7 kpl eri leikkauksia ja vielä on ainakin yksi edessä. Isot näkyvät arvet myös rintakehässä sekä nivusissa että reisissä varmaan kelpais sullekin?
Naisille riittää pelkkä mieshormoonien käyttö.
Kun kattoo esim. jotai tiina jylhää nii sehä nykyää mieheltä mekossa, ku on lihaskasvun toivossa käyttäny testosteronia. - 1+5
1+5 kirjoitti:
Naisille riittää pelkkä mieshormoonien käyttö.
Kun kattoo esim. jotai tiina jylhää nii sehä nykyää mieheltä mekossa, ku on lihaskasvun toivossa käyttäny testosteronia.näyttää mieheltä mekossa*
- tasan
1+5 kirjoitti:
Naisille riittää pelkkä mieshormoonien käyttö.
Kun kattoo esim. jotai tiina jylhää nii sehä nykyää mieheltä mekossa, ku on lihaskasvun toivossa käyttäny testosteronia.Jos mielestäsi asia on niin että naisille riittää pelkkä mieshormonin käyttö näytääkseen miehekkäältä naiselta mekossa, niin vastaavasti miehille riittää sitten pelkkä naishormonin käyttö näyttääkseen mieheltä mekossa.
- Hoitoako?
Transmiehet = nainen miehen identiteetti on vähemmistöistä vähemmistö. Transnainen = "mies" jolla on naisen identinteetti, niitä löytyy jonkinverran. Loput on seksuaalivähemmistöä joillekka annettava sukupuolen korjaus pitäisi olla vähintäänkin kyseenalaista. Itse ihmettelen miksi pitää tulla kidutetuksi siihen asti, että hoitojärjestelmä miehen pölöyksineen jättää rauhaan?
- Pielessä!
Uusi Taneliko se siellä. Kannattaisi ottaa hieman selvää taustoista ennen kuin alkaa selittämään täällä jotain.
Ensinnäkin transsukupuolisten sukupuolijakauma on ollut jo pitkään suunnilleen tasan. Aivan viime vuosina Suomessa transmiehiä on hakeutunut transtutkimuksiin huomattavasti enemmän ja se on herättänyt kummastusta tutkijoissakin.
Seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset eivät halua eivätkä kaipaa mitään hoitoja, homo on homo ja lesbo on lesbo. Näille ihmisille ei ole tarpeen antaa sukupuolen korjaushoitoja. - pakkohoito
Pielessä! kirjoitti:
Uusi Taneliko se siellä. Kannattaisi ottaa hieman selvää taustoista ennen kuin alkaa selittämään täällä jotain.
Ensinnäkin transsukupuolisten sukupuolijakauma on ollut jo pitkään suunnilleen tasan. Aivan viime vuosina Suomessa transmiehiä on hakeutunut transtutkimuksiin huomattavasti enemmän ja se on herättänyt kummastusta tutkijoissakin.
Seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset eivät halua eivätkä kaipaa mitään hoitoja, homo on homo ja lesbo on lesbo. Näille ihmisille ei ole tarpeen antaa sukupuolen korjaushoitoja.Etelä-Afrikassa (siinä vanhassa "valkoisessa") armeija pakotti palveluksessaan olevia homoja ja lesboja sukupuolenkorjausleikkauksiin. Näin saatiin epänormaalius pois. Tästä mielipuolisuudesta on materiaalia ainakin englanniksi.
pakkohoito kirjoitti:
Etelä-Afrikassa (siinä vanhassa "valkoisessa") armeija pakotti palveluksessaan olevia homoja ja lesboja sukupuolenkorjausleikkauksiin. Näin saatiin epänormaalius pois. Tästä mielipuolisuudesta on materiaalia ainakin englanniksi.
Sama käytäntö myös Iranissa: Homous on ankara rikos, mutta siitä voi päästä "eroon" alistumalla sukupuolenkorjaukseen. Kiinni saaduille homoille painostus on kova.
Sama skitsofreenisuus ilmenee siinä, että monissa ääri-islamilaisissa maissa voi kyllä harrastaa miestenvälistä seksiä, kunhan toinen osapuoli on laittautunut naiseksi. Tästä ehkä järkyttävin esimerkki on Afganistanin tanssijapojat, jotka siis pakotetaan ensin naiseksi laitettuina (ei sentään leikattuina...) tanssimaan paikalllisille pomomiehille ja sen jälkeen alistumaan heidän kanssaan seksiin. Pojilla ei itsellään voi olla halua niin naisen rooliin kuin seksiin miesten kanssa. Itsemurha on heidän kohdallaan helvetiksi muodostuneen elämän mielekäs vaihtoehto eikä sitä ole jätetty käyttämättä.- kateeksi käy
pakkohoito kirjoitti:
Etelä-Afrikassa (siinä vanhassa "valkoisessa") armeija pakotti palveluksessaan olevia homoja ja lesboja sukupuolenkorjausleikkauksiin. Näin saatiin epänormaalius pois. Tästä mielipuolisuudesta on materiaalia ainakin englanniksi.
olispa täällä suomessakin sukupuolenkorjaus noin helppoa, että sulle määrätään hoidot jos ilmoittaa olevansa homo/lesbo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483