Elikkä tarkoitus on muuttaa syksyllä 3kuukudeksi Yhdysvaltoihin ja alkaa ettimään sieltä töitä ! Jos nappaa niin jään sinne asumaan. Kuitenkin mulla on velkaa n about 6000e suomessa. Mietin mitenköhän niiden velkojen maksu siellä onnistuu ? Pitäisikö täällä mennä ennen muuttoa velkaneuvontaa ja siellä selvittää miten velkojen käy siellä ? Voiko velat vaikuttaa siihen saako Yhdysvalloista työlupaa?
Onko kellään kokemusta velkojen hoidosta siellä ja vaikuttaako velat siihen saako työlupaa jne ?
Velat
5
131
Vastaukset
- Rapupää
Jos Jenkkeihin asti pääset pysyvästi niin miksi edes haluaisit jotain Suomen velkoja maksaa?
- plan B
Toivottavasti menet Green Cardilla silla turistina tyonhaku on luvatonta.
- ei iisiä
velat voit maksaa poisjos haluat siihen löytyy neuvot kuinka ulkomailta maksuja maksetaan.
Jos pääset jenkkeihin niin en nyt tiedä kannattaako niitä ruveta edes makselemaan :) tosin velat pitä aina maksaa ;)
Velat ei vaikuta työlupiin.
Rikosrekisteri vaikuttaa mutta vain jos on törkeitä rikoksia tai tuomiot on pitkiä.
Suomessa rikokset kyllä vanhenee.
Työn hakeminen on todella vaikeaa siksi tärkein kysymys onkin mikä olet ammatiltasi??? - 680
Milta alalta etsit tyota?
- 980
Et kylla millaan keinolla 'jaa asumaan' ellei sinulla ole Green Cardia. 90 paivan jalkeen olet laiton maassaolija. Sitten kun tulee koti-ikava ja haluat lomalle Suomeen et enaa paase takaisin USAaan, rajalta kaannytetaan takaisin ja saat sen lisaksi porttikiellon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904