Ikävä koulua..

9lkn päättänyt

Moips..oon 15w jolta pä! ttyi peruskoulu äskettäin..

Koko kouluajan oon odottanu että milloin tää paska loppuisi mutta nyt viimein kun se loppui niin jostain syystä mulle on tullut ihan hirvee olo hirveellä ololla tarkotan nyt sitä että, olen katsellut meidän 7-9 luokka kuvia niin mulla valuu silmät..on oikeesti vaan mahoton ikävä luokkaamme ja opettajaamme sekä muit meitä opettaneita en ois ikinä voinu uskoo et tulee tällänen olo koulun loppumisesta kun sitä on 9:n ajan kovasti odotettu..en pysty katsomaan luokkakuvaamme ilman ettei kyyneleet valu..:( Oli kyllä upeet kolme vuotta jota sain siinä koulussa viettää ja juuri siinä luokassa. Kevätjuhlissa tuntu niin haikeelta ymmärtää että on viimenen kerta kun näkee luokkakaverinsa....välillä jopa toivon että koulu olisi viel jatkunut edes vähänaikaa...Onko muilla samanlaisia kokemuksia..? olisi kiva kuulla...:(

6

917

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9lkn päättänyt

päättyi*

• mä ja

Mä ja päätin peruskoulun. Mut oon ihan varma et tapaan luokkakavereita vielä monta monta kertaa. Eteen päin mennään ! I-ha-naa!!!

• gooooood bye!

Minä päätin peruskoulun, ja samalla perheemme muuttaa paikkakuntaa. Eipä tule ketään niistä koulun paskapäistä ikävä!

• 9lkn päättänyt

Toki meijänkin koulussa oli helvetin kusipäitä ja näin :) Mut lähinnä mulle jäi nii haikee olo kun tiesi etten ehkä nää enää KOSKAAN luokkalaisiani..kun hain kauas jatko-opiskeleen ja jos pääsen niin voin olla taas astetta varmempi etten nää enää 9lk kavereitani..Oli vaan ihan paras luokka parempaan luokkaan en ois voinu päästä 7lk:lla kai pitää yrittää takoo päähän et peruskoulu on kokonaan ohi eikä takasin ole tulemista..,tää tuntuu pahalta kun ei enää nää niitä tuttuja ja ihanii persoonia joita miedän koulussa oli...

• Anonyymi

Tiedän että tämä tulee 10 vuotta myöhässä mutta kirjoitan siltikin. Minulta loppu peruskoulu tänä vuonna ja vaikka on koulu ikävöin siltikin ylä-astetta ja haluisin kokea sen vielä kerran mutta en voi:( Mulla teki vaikeaa amiksen eka viikko kun ikävöin mun vanhaan koulua koska sielä oli oikeasti mukavia opettajia. Ja muutenkin ylä-asteella on erinlainen fiilis kun tämän jossain amiksessa/lukiossa uskoisin näin.

• Anonyymi

Mä pääsin peruskoulusta kans viime keväänä ja on ollu siitä asti ikävä takas sinne. Olin samassa koulussa eskarista asti ja osa ihmisistä oli samoja jo päiväkodista. Toivon et pääsisin ees päiväks takas ja voisin viel kokee sen tunnelman ja fiiliksen kerran sekä nähä kaikki luokkalaiset yhessä. Ois myös ihanaa jos ois viel vanha koulumatka ku ennen oli 200m ja nykyään 12km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      920
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      748
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      568
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      507
    8. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      26
      504
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe