Ikävä koulua..

9lkn päättänyt

Moips..oon 15w jolta pä! ttyi peruskoulu äskettäin..

Koko kouluajan oon odottanu että milloin tää paska loppuisi mutta nyt viimein kun se loppui niin jostain syystä mulle on tullut ihan hirvee olo hirveellä ololla tarkotan nyt sitä että, olen katsellut meidän 7-9 luokka kuvia niin mulla valuu silmät..on oikeesti vaan mahoton ikävä luokkaamme ja opettajaamme sekä muit meitä opettaneita en ois ikinä voinu uskoo et tulee tällänen olo koulun loppumisesta kun sitä on 9:n ajan kovasti odotettu..en pysty katsomaan luokkakuvaamme ilman ettei kyyneleet valu..:( Oli kyllä upeet kolme vuotta jota sain siinä koulussa viettää ja juuri siinä luokassa. Kevätjuhlissa tuntu niin haikeelta ymmärtää että on viimenen kerta kun näkee luokkakaverinsa....välillä jopa toivon että koulu olisi viel jatkunut edes vähänaikaa...Onko muilla samanlaisia kokemuksia..? olisi kiva kuulla...:(

6

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9lkn päättänyt

päättyi*

• mä ja

Mä ja päätin peruskoulun. Mut oon ihan varma et tapaan luokkakavereita vielä monta monta kertaa. Eteen päin mennään ! I-ha-naa!!!

• gooooood bye!

Minä päätin peruskoulun, ja samalla perheemme muuttaa paikkakuntaa. Eipä tule ketään niistä koulun paskapäistä ikävä!

• 9lkn päättänyt

Toki meijänkin koulussa oli helvetin kusipäitä ja näin :) Mut lähinnä mulle jäi nii haikee olo kun tiesi etten ehkä nää enää KOSKAAN luokkalaisiani..kun hain kauas jatko-opiskeleen ja jos pääsen niin voin olla taas astetta varmempi etten nää enää 9lk kavereitani..Oli vaan ihan paras luokka parempaan luokkaan en ois voinu päästä 7lk:lla kai pitää yrittää takoo päähän et peruskoulu on kokonaan ohi eikä takasin ole tulemista..,tää tuntuu pahalta kun ei enää nää niitä tuttuja ja ihanii persoonia joita miedän koulussa oli...

• Anonyymi

Tiedän että tämä tulee 10 vuotta myöhässä mutta kirjoitan siltikin. Minulta loppu peruskoulu tänä vuonna ja vaikka on koulu ikävöin siltikin ylä-astetta ja haluisin kokea sen vielä kerran mutta en voi:( Mulla teki vaikeaa amiksen eka viikko kun ikävöin mun vanhaan koulua koska sielä oli oikeasti mukavia opettajia. Ja muutenkin ylä-asteella on erinlainen fiilis kun tämän jossain amiksessa/lukiossa uskoisin näin.

• Anonyymi

Mä pääsin peruskoulusta kans viime keväänä ja on ollu siitä asti ikävä takas sinne. Olin samassa koulussa eskarista asti ja osa ihmisistä oli samoja jo päiväkodista. Toivon et pääsisin ees päiväks takas ja voisin viel kokee sen tunnelman ja fiiliksen kerran sekä nähä kaikki luokkalaiset yhessä. Ois myös ihanaa jos ois viel vanha koulumatka ku ennen oli 200m ja nykyään 12km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2037
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1479
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1404
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      11
      1167
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1057
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      983
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      898
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      844
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe