Ikävä koulua..

9lkn päättänyt

Moips..oon 15w jolta pä! ttyi peruskoulu äskettäin..

Koko kouluajan oon odottanu että milloin tää paska loppuisi mutta nyt viimein kun se loppui niin jostain syystä mulle on tullut ihan hirvee olo hirveellä ololla tarkotan nyt sitä että, olen katsellut meidän 7-9 luokka kuvia niin mulla valuu silmät..on oikeesti vaan mahoton ikävä luokkaamme ja opettajaamme sekä muit meitä opettaneita en ois ikinä voinu uskoo et tulee tällänen olo koulun loppumisesta kun sitä on 9:n ajan kovasti odotettu..en pysty katsomaan luokkakuvaamme ilman ettei kyyneleet valu..:( Oli kyllä upeet kolme vuotta jota sain siinä koulussa viettää ja juuri siinä luokassa. Kevätjuhlissa tuntu niin haikeelta ymmärtää että on viimenen kerta kun näkee luokkakaverinsa....välillä jopa toivon että koulu olisi viel jatkunut edes vähänaikaa...Onko muilla samanlaisia kokemuksia..? olisi kiva kuulla...:(

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9lkn päättänyt

päättyi*

• mä ja

Mä ja päätin peruskoulun. Mut oon ihan varma et tapaan luokkakavereita vielä monta monta kertaa. Eteen päin mennään ! I-ha-naa!!!

• gooooood bye!

Minä päätin peruskoulun, ja samalla perheemme muuttaa paikkakuntaa. Eipä tule ketään niistä koulun paskapäistä ikävä!

• 9lkn päättänyt

Toki meijänkin koulussa oli helvetin kusipäitä ja näin :) Mut lähinnä mulle jäi nii haikee olo kun tiesi etten ehkä nää enää KOSKAAN luokkalaisiani..kun hain kauas jatko-opiskeleen ja jos pääsen niin voin olla taas astetta varmempi etten nää enää 9lk kavereitani..Oli vaan ihan paras luokka parempaan luokkaan en ois voinu päästä 7lk:lla kai pitää yrittää takoo päähän et peruskoulu on kokonaan ohi eikä takasin ole tulemista..,tää tuntuu pahalta kun ei enää nää niitä tuttuja ja ihanii persoonia joita miedän koulussa oli...

• Anonyymi

Tiedän että tämä tulee 10 vuotta myöhässä mutta kirjoitan siltikin. Minulta loppu peruskoulu tänä vuonna ja vaikka on koulu ikävöin siltikin ylä-astetta ja haluisin kokea sen vielä kerran mutta en voi:( Mulla teki vaikeaa amiksen eka viikko kun ikävöin mun vanhaan koulua koska sielä oli oikeasti mukavia opettajia. Ja muutenkin ylä-asteella on erinlainen fiilis kun tämän jossain amiksessa/lukiossa uskoisin näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe