ELISA PALSTATIIMI HOI!

odotan odotan,,,

Voisitteko sanoa miksi Discovery investigation kanava näkyy litistettynä ? On ollut vaikeuksia sen kanssa jo kauan. Sony pitää laittaa ihmeellisille ym. asetuksile jotta sitä voisi katsoa. Se on smart tilassa.
Jotkut ohjelmat näkyy ok. Useimmat sitten vähän niin ja näin. Teksitys on välillä jonkun itäeuroopan maan - Ruotsin ja herraties minkä. Ilmoitettu kauan aikaa jotain - ongelmat laajamittaisia ja asiaa korjataan. Milloinkas korjataan. ?

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei odotan odotan,

      olethan jo ollut yhteydessä vikapalveluumme numerossa 010190240 näistä kokemistasi ongelmista? Niin vikaa saadaan tutkittua tarkemmin.

      Tekstityksen saat valittua kyseisen kanavan ja ohjelman kohdalla toimintovalikkonäppäimellä (valkoinen digiboksi) tai Menu-näppäimellä (musta digiboksi).

      Susanna / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • en odota enää

        Joo jo 2 vuotta. En mitään enää odotakkaan. Näillä mennään. Unohtakaa koko juttu. Ei siitä mitään apua ole jos soittaa tai textaa. Vika on minun ja telkkuni. Näillä mennään.


      • Lerppa Fagerström
        en odota enää kirjoitti:

        Joo jo 2 vuotta. En mitään enää odotakkaan. Näillä mennään. Unohtakaa koko juttu. Ei siitä mitään apua ole jos soittaa tai textaa. Vika on minun ja telkkuni. Näillä mennään.

        I.D:n kuva on pääasiassa mustilla palkeilla joten pan/scan-toimintoa käytettäessä saa täyskuvan. Lähetykseen ei voi muut vaikuttaa kuin Discovery itse, se kun päättää miten lähetetään. Nytkin kun katsoo Disappeared-ohjelmaa niin kuvassa on palkit joka suunnassa ja 16:9 suhteella oleva kuva on keskellä ruutua. Näin toimittiin joskus muinoin kun ihmisillä ei vielä ollut laajakuvatelevisioita. Käytä siis pan/scania jos haluat täyskuvan ruutuun.

        Tekstiasetukset myös kohdalleen niin tulee automaattisesti suomi tai kakkosvaihtoehto jos suomea ei ole.


      • halpa ja hyvä?
        Lerppa Fagerström kirjoitti:

        I.D:n kuva on pääasiassa mustilla palkeilla joten pan/scan-toimintoa käytettäessä saa täyskuvan. Lähetykseen ei voi muut vaikuttaa kuin Discovery itse, se kun päättää miten lähetetään. Nytkin kun katsoo Disappeared-ohjelmaa niin kuvassa on palkit joka suunnassa ja 16:9 suhteella oleva kuva on keskellä ruutua. Näin toimittiin joskus muinoin kun ihmisillä ei vielä ollut laajakuvatelevisioita. Käytä siis pan/scania jos haluat täyskuvan ruutuun.

        Tekstiasetukset myös kohdalleen niin tulee automaattisesti suomi tai kakkosvaihtoehto jos suomea ei ole.

        Nuo taitavat olla niitä elisa viihteen ongelmia?
        Ktv puolella kanavat näkyvät moitteetta ja oikein skaalattuna eikä tekstityksissä ole ongelmia.
        Tosin mitkään laitteet eivät ole Elisan toimittamia vaan hankittu vapailta markkinoilta.
        Elisan boxit alkoivat oireilemaan 6kk jälkeen ja parin vaihdon jälkeen lemppasin ne serv-lavalle ja ostin kunnolliset. Siihen loppui ongelmat kaapeli-tv:n kanssa.
        Nyt on toiminut jo 3v ongelmitta, kun aikaisemmin vikaväli oli pahimmillaan 3pv.


    • Hei,

      tosiaan eipä tuossa oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin säätää television kaukosäätimestä kuvasuhde itseä miellyttäväksi. Jos ei automaattinen asetus osaa kuvaa säätää koko ruudun kokoiseksi.

      Susanna / Elisan Palstatiimi

      • odotan,,, yhä

        Se on vähän milloin tahansa erilailla. Esim. välimainokset ovat täysikuva ja oikein. Jotkin ohjelmamainokset ohjelmien välissä ylä-alaosat mustat palkit ja itse ohjelma taas litteä. Minun sony ei millään kuvasuhteella saa siitä täyskuvaa.
        Lerpan pan/scan-toimintoa ei minulla ole tai ainakaan en löydä ja en tiedä edes mitä hän tarkoittaa.
        Tv on digi ilman elisan viihdettä - paitsi minulla on kaapelimode muutta digiboxi joutui kellariin häpeämään. Kerkesitte kuitenkin syöttämään minulle viihteeseen kuuluvan eurospoetin korttilinkityksessä. Palautiin tv:n ja kaiken tehnyt mutta tuon ka´navan oikkuja en ymmärrä.


      • odotan,,,,,,,
        odotan,,, yhä kirjoitti:

        Se on vähän milloin tahansa erilailla. Esim. välimainokset ovat täysikuva ja oikein. Jotkin ohjelmamainokset ohjelmien välissä ylä-alaosat mustat palkit ja itse ohjelma taas litteä. Minun sony ei millään kuvasuhteella saa siitä täyskuvaa.
        Lerpan pan/scan-toimintoa ei minulla ole tai ainakaan en löydä ja en tiedä edes mitä hän tarkoittaa.
        Tv on digi ilman elisan viihdettä - paitsi minulla on kaapelimode muutta digiboxi joutui kellariin häpeämään. Kerkesitte kuitenkin syöttämään minulle viihteeseen kuuluvan eurospoetin korttilinkityksessä. Palautiin tv:n ja kaiken tehnyt mutta tuon ka´navan oikkuja en ymmärrä.

        Siis Eurosport kanavan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      364
      11977
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2482
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2412
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2017
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1920
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1898
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      85
      1552
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1420
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe