Mitä järkeä pelkissä tykkää-napeissa on, jos ei ole ei tykkää -nappia? Milloin ne palautetaan?
Itsellekin napit antoivat suuntaa ja sai muutenkin kuvan muiden keskustelijoiden mielipiteistä. Myöskin pystyi klikkailemaan vähemmäksi kommentoijan selvästi itse laittamia peukutuksia.
Veikkaisin monen muun olevan samaa mieltä.
Milloin dislike-napit palautetaan?
5
96
Vastaukset
- Weasel
Ainakin minä.
Ennen tosiaan viestit informoivat enemmän muiden mielipiteitä ja keskusteluihin osallistui ihan eri tavalla. Voisi sanoa että peukut olivat monia keskusteluja eteenpäin ajava voima ja ne sisältivät paljon piiloinformaatiota muiden mielipiteistä. - Näin luulen
Alapeukutuksen poistoa vaati varmaan muutama jatkuvia typeryyksiä kirjoittava, jotka itkivät, kun heidän jonninjoutavat idioottimaiset kommenttinsa saivat miinuksia.
Minä kans haluan disliken takas. - Weasel
Onhan se nähty uutissivustojen kommentoinneissakin, että kävijämäärät putoavat jos peukutus laitetaan esim. kirjautumisen taakse. Luetaan vain uutinen ja muu ei enää kiinnosta.
Jos unohdetaan vaikka asiakas ja mietitään mainostajankin näkökulmasta mitä tämä tarkoittaa... - keep it simple
Pelkkä pluspeukutus ei kerro yhtään mitään. Silloinhan ei tiedetä, moniko olisi antanut miinusta jos olisi voinut. Mutta ylipäänsä peukutus on huono ominaisuus, koska sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään ja trollit massapeukuttavat omia viestejään jollain kikoilla.
Suomi24 on usein ylikuormittunut, joten turhan sälän kuten peukkujen karsiminen tekisi hyvää.- indeeds
No peukutus on ylipäätään huono, mutta suomi24 se sopii kuin nyrkki silmään.
Suomi24 ylikuormittumisella ei voi perustella sivustolle oleellisen toiminnon poistamista. Ottaa sitten sen peukutuksen kokonaan pois, nyt se kuluttaa resursseja yhtä paljon kuin ennenkin.
Kun sivusto ylikuormittuu pitää ostaa myös laitteita ja kaistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810