Luotsitapaaminen 9.6. - kommentointi

Kommentoi tämän aloituksen alle, niin kommenttisi huomataan paremmin ja nopeammin.

127

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jää nyt väliin tämä tapaaminen tätä kauttakin kai näitä voi myöhemminkin lukea.

      T. make-75

    • Täällä ollaan :)

    • paikalla :)

    • Paikall avaikka tiiä pitääkö ilmottautua. Yks paha juttu täs on. mulla ainakin videokuva katkeaa kun kirjoitan tänne. Jää hyvässä lykyssä joku tärkeä asia kuulematta.

    • siks mulla on foxis kaks ikkunaa auki, suosittelen kokeilla :)

      • Ahaa, pitääpä testata. Kiitti vinkistä. :)


    • Paikalla=)

    • Juups. Yritin siis olla mukana, mutta kuulokkeet sanoivat sopimuksen irti, enkä muutenkaan olisi koko aikaa ehtinyt... Käyn täällä jälkikäteen lukemassa...

      Anteeksi.

      • täällä sitä katsellaan ja kuunnellaan...


    • Täällä ollaan

      • Tuota, mikä on linkki siihen videofiidiin? Näköjään hukannut sen meilin tai jotain :)


      • PuujalkaOrava kirjoitti:

        Tuota, mikä on linkki siihen videofiidiin? Näköjään hukannut sen meilin tai jotain :)

        Videofeedin pitäisi näkyä ihan Luotsipalstan etusivulla.


    • Paikalla ollaan.
      Kuva (ääni) ei katkea, kun avaa tämän keskustelun toiseen välilehteen.
      kai joku parempikin keino voi olla. :)

      • Mahdollisesti tulevaisuudessa, tällä hetkellä mennään näillä työvälineillä. :)

        Kommentoimassa siis Saga. Hei kaikki!


    • Paikalla. Mistäs sitä videokuvaa?

      • Eikös se näy siinä Luotsipalstan etusivulla?


      • Aa, etusivulla.


    • Paikalla ollaan.

    • Matkalla pääkallopaikalle... myöhässä

      • Mihin aikaan kuvittelisit olevasi perillä? Emme välttämättä kuule ovikelloa ja ulko-ovikin saattaa olla kiinni.


    • javascript:in esto estää videokuvan näkymisen etusivulla, eli "salli kaikki" asetuksiin :)

    • Parempi myöhään kuin ei milloinkaan? ^^ elikä paikalla nyt! :9

    • cooll paikalla. Terkkuja mereltä nimim. ruskettunut ja punottunut =)

      • Miten paljon tällaista seksuaalista kaltoinkohtelua ilmenee?


    • Tuota.. mistä voin seurata tota tapaamista ja komentoida? :o

      • Täällä voi kommentoida, videofeedi löytyy Luotsipalstan etusivulta.


      • suomi24 kirjoitti:

        Täällä voi kommentoida, videofeedi löytyy Luotsipalstan etusivulta.

        kuuleppa eipä video aukee, vaikka mitä teen.


    • tuohon vastaan mitä äsken kuului, että pitääkö ottaa tosissaan, niin kyllä itse ainakin aina kuuntelen jos jollain on jotain murhetta ja aina lähden sillä matkaan, että saattaa olla oikeasti hätä.

    • näkyy, muttei kuulu mittään.

    • Tai joku voi myös verhota tapahtuneen käyneen kaverilleen, aluksi, ennenkuin uskaltaa paljastaa olevansa itse uhrina ja tunnustelee näin otetaanko hänet vakavasti.

    • Onkos muilla ääniongelmia? Meillä testattiin ääntä, että pitäisi kyllä löytyä ja muutama katsojakin on äänen saanut toimimaan.

      Oletko tarkistanut koneen ja soittimen ääniasetukset, että varmasti ei ole missään ääni poiskytkettynä?

      • Hyvin kuuluu. Kuulokkeilla kuuntelen.


      • Ei ole ja hyvin kuuluu.


    • Hyvin näkyy ja kuuluu täällä=)

    • Oletteko kohdanneet netissä seksuaalista kaltoinkohtelua?

    • ei ole kohdalleni onneksi tullut.

    • En itse mutta tyttäreni on, hän ei vielä vain itse ihan ymmärrä asian vakavuutta ja sen seuraamuksia.

    • mitenkäs se asia menee, jos on pariskunta, jossa jompikumpi on 15v ja toinen esim 16v, tuleeko siinä vaiheessa jotain tutkintaa tai jms, tarkoitan sitä niin, että jos he harrastavat seksiä, onko se rikos, kyllä?

    • Ei se maailma vaan ne ihmiset siinä maailmassa.

    • Tähänkin tiivistettynä: kun kaksi nuorta harrastaa keskenään seksiä, ei kyseessä ole rikos tai hyväksikäyttö, mutta jos toinen on 15 ja toinen 20, voidaan jo epäillä että kyseessä voisi olla hyväksikäyttö.

      Laki ei siis ole niin mustavalkoinen, että ikärajan mukaan olisi suojassa tai rikollinen vaan kyseessä on ikärajat, joita käytetään välineenä yksittäisten tilanteiden tulkinnassa.

    • okei.

    • mulla olis toive päästä kans vahtimaan seksi kategorian palstoja jos niihin on vielä tarvetta. Tällä hetkellä en ole palstoilla valvojana missään kategoriassa.

      • Laita meille sähköpostilla viestiä mikä palsta kiinnostaisi niin asia hoituu sitten huomenissa. :)


      • suomi24 kirjoitti:

        Laita meille sähköpostilla viestiä mikä palsta kiinnostaisi niin asia hoituu sitten huomenissa. :)

        minä laitan :)


    • Paikalla nyt :)

      • Seuraavaksi jutellaan sitten Suomi24:n uudistuksesta!


    • Otetaanko esille tämän hetken kuumaperuna, elikä tämä ikäryhmä huoneiden ikärajoiden valvonta!? koska nii kuin on esille tullut, nykyisellään se on mahdottomuus! :/

      • Otetaan kyllä, mutta ei vielä. Ensin puhutaan luotsien tulevaisuudesta, sitten nykyisyydestä.


    • Hieman on pienehkö fontti ainakin näin läppärillä pienestä ruudusta tihrustaen mutta toivottavasti te näette kuitenkin hyvin.

      • Kyllä tosta näkee sen layoutin :)


    • Miltä näyttää?

    • Velho ilmiintyy vihdoin. Onko tämä katsottavissa myöhemmin, siis jääkö tästä tallenne?

      • Nyt ei ole nauhoitettu striimiä mutta mahdollisesti on tarjottavissa materiaalia myöhemmin. Selvittelen asiaa myöhemmin.

        Saga


    • no ihan kivalta. Selkeältä näyttää (toivottavasti toimivanakin)

    • Selkeältä näyttää. Ja ehdottomasti se opastus ja ohjeet heti alkuun sinne pääsivulle. Siitä kysellään paljon ja sille selkeä paikka heti alkuun!

    • Nyt kannattaa heitellä kehitysideoita ja toiveita, kehitystiimi ottaa niitä erityisen mielellään vastaan. Ihan pelkät huomiotkin ovat tärkeitä.

    • se Chat ehdottomasti kunnolla näkyville.

    • ja moderointi on helpompaa kun näkyy uusimmat paremmin

    • Hienoa jos se puumalli tulee takasin. :)

    • Mä toivon Luotseille paremmat työkalut, just häiriköiden suhteen, joskus me nähtiin ip osoitteet, tämä vähän helpotti valvontaa,mutta.. eipä taida tänä päivänä enää toimia,kun on vaihtuvat ip:t

    • Heitän tuolta jo ennen ehdottamani: "Olisi muuten päheä uusi ominaisuus, jos luotsi näkisi keskustelualueen uudet postaukset eri ketjuihin yhtenä feedinä. Siis ei klikkaamalla auki kymmentä ketjua, selaamalla 176 viestiä ja sieltä poistamaan keskelle ketjua heitettyä spämmiä. Samoin näihin massapostauksiin olisi kiva saada sähköpostin kaltainen rasti ruutuun -poisto-ominaisuus useammalle viestille kerrallaan. "

    • Itse sexbarin luotsina kaipaisin kommenttien poistoa esmes maksullisista ilmoituksista tai muuten asiattomista kirjoitteluista . Aina ei banni tai mute auta.

      • Minna82 Samaa mieltä kanssasi SexBar2 samaa ongelmaa.


    • Me ei saada nähdä ip-numeroita laillisista syistä (tai jotain sellasta)...
      Jos sais lukittua viestiketjut, ois kiva se :)

    • Noita sexin myyjiä pyörii tuolla 40 myös, itse bannin heti 24h :/

    • Kannatetaan. Löytyy sananjulistajia, jotka käy luotsin kanssa copy-paste -kilpailuja viikko viikon perään. Olis hyvin tärkeää että luotsi voi vähällä vaivalla poistaa tällaiset. Voispa vaikka luopua siitä "vahvista" -välivaiheesta.

      Tämä kuulostaa pieneltä jutulta, mutta kun se toistuu 300 kertaa, se käy työstä.

    • Chattiin viivebanni mahdollisuus, toimiiko tänäpäivänä kun on läppäri ym yhteyksiä ja vaihtuvat ip,t on sitten toinen juttu. Tästä on vain puhuttu jo kauan. Työkalut chatissa ovat myös huonot.

    • Joo IP-osoitteita ei saa lakisyistä nähdä kuin työsuhteessa olevat, mutta luotsin työkalut tulevat parantumaan kuitenkin, kunhan sivuston rakennekin saadaan selkeytettyä muutoksen myötä.

      Sen vuoksi kannattaa nyt kysellä, toivoa, ehdottaa, kritisoida tai heittää villejä ideoita. Otamme kaikki huomioon.

    • Chat ei ole vielä uudistumassa, sillä tällä hetkellä työstetään pelkästään sivustorakenteen uudistamista. Työ on niin suuri, että mitään ylimääräistä ei voi siihen lisätä.

      Mutta Chattia ei silti olla unohtamassa.

    • Seksin yms. kauppaajat on joskus vaan niin vikkeliä ettei niille aina ehdi tekemään mitään vaikka olisi kuinka valppaana ja pyörivät ympäri chattia, itse törmännyt näihin myös mm. Kahvilassa ja sellasissa muutoin rauhallisemmissa huoneissa.

    • Myös olisi hyvä että edes osa luotseista saisi esim nuo maksullista seksiä myyjien nikit laitettua niinsanotusti lukkoon jotta niitä ei voisi käyttää.

    • Tuota noi niin.. itse olen valvonut noita ikäryhmä huoneita jo tosiaan kymmenisen vuotta, ikinä ei ole ollut ongelmia ikäasioiden suhteen ja kaikki olleet tyytyväisiä!? Tärkeintä mielestäni on edelleen se,että alle 16v eivät pääse chat huoneisiin?! Olenko väärässä? Tämä tosiaan minun mielipide.

      • Alle 16v lapsosiin olen törmännyt jopa Kinky Bar. ilmoittanut asiasta ylläpidolle ja he ovat poistaneet henkilöitä koko sivustoilta.


    • siis. että keskusteluissa luotsit voivat valvoa mitä tahansa keskustelualuetta?

    • Ollaan siis harkitsemassa mahdollisuutta, että keskusteluluotsi voisi poistaa asiattomuuksia muiltakin palstoilta.

    • hmm, keskutelijoille me olemme edelleen "Sefuja" ja mielstäni tuo olisi edelleen toimiva nimi :)

    • Jos keskustelupalstalla rupeaa selittämään poiston syytä saat yleensä pelkät haukkumiset niskaasi. Siksi en yleensä enää viitsi selitellä siellä mitään.

      • Niin ja keskustelujen siirtäminen toiselle palstalle on turhan hankalaa. Miksi ei ne palstat ole oikeesti aakkosjärjestyksessä. Aalla alkavat pitäis olla aassa olkoot mikä aihe hyvänsä jne.


    • Siitähän tulee riitaa :)

      • siis, että voi muokata toisen piilotuksia yms.


    • Entäpä muutoin täysin asiallinen keskusteluviesti, mutta viestiin on lisätty asiaton yhteystietolinkki tai jokin myyntilinkki? Siis voiko viestiä moderoida?

    • Onko mahdotonta ajatella että palstaluotsien nimimerkit eivät näkyisi käyttäjille? Näin toimien käyttäjät eivät pystyisi kohdistamaan mahdollista vihaansa kenenkään tiettyyn valvojaan. Olen itse valvonut piilossa aikanaan muutamia palstoja ja se sujui paremmin kuin hyvin.

    • Vanha kunnon Sefu on hyvä ja toimiva ainakin chattiin=) Moni käyttää tuota edelleen tottumuksesta.

    • Olisi mahdollista saada luotseille chattiin esmes työkaluksi sellainen mistä voisimme yhdellä klikkauksella laittaa logi asiattomuuksista suoraan yp:lle?

    • Yhteisöllisyys on hyvä ajatus, mutta tuplaa tai triplaa luotsin työn.

    • Kansanäänestys luotseista ei tule toimimaan, kaikki nk. häiriköt tekisivät todella paljon kiusaa tällä tyylillä.

    • Jos olen hiljaa niin se johtuu siitä että kerään näitä ajatuksia, kommentteja ja ehdotuksia ylös suoraan muistiinpanoiksi kehitystiimille.

    • Vaalivalittu luotsi pitäisi olla oikat vain siellä huoneessa, missä on valittu. Koska, entäs jos on jokin huone täynnä esim. uskonnollisia ja he tekevät vaalit, sitten on yksi uskonnollinen luotsi.

      2. Montako äänestäjää riittäisi luotsivaalissa?

      • Voisi olla esim. Illan luotsi. Chattaajat voisivat valita keskuudestaan illan ajaksi luotsin, jos vakiluotsia ei olisi paikalla.


    • Komppaan Zamiota. Ei tosiaan tulee onnistumaan vaaleilla, tunnen tuon 40 porukan ^^

    • Toivon että puhutaan tosta ikäryhmä asiasta? Ja ennen kaikkea millä me pystytään sitä valvomaan,mikäli se pidetään nykyisellään!? Piilotetut profiilit, ei ikää profiilissa.. eihän tuota kertakaikkiaan pysty valvomaan millään -.-

      • Ikärajoitusta on tosiaan vaikea valvoa, koska ikä on helppo väärentää profiilin luonnissa.. On tapauksia jossa äsken poistettu henkilö palaa takaisin hieman eri nimimerkillä ja ikä on laskettu/nostettu huoneeseen sopivaksi :/


    • Entäs Lesbo Cafee ja Gay Bar jos vaaleja aletaan pitämään.

    • ei missään nimessä mitään vaaleja. Oon samalla kannalla jos tähti lähtee niin, en kyllä laittaisi hakemusta uusiksi. Monta vuotta ollu sefuna ja nyt luotsina siihen on väriä mahtunut mutta tässä sitä edelleen ollaan. Tää koko Luotsi nimi on jotenkin vieras kun vertaa chättiin, Luotsi sanasta tulee mieleen joku purjehtia tjmv :)

      Lisää oikeuksia luotseille ja hakuja kun laitetaan huoneisiin jos joku hakee, olis kiva kun hyväksyttäisiinkin, koska me ne chattarin tunnemme melko hyvin.

    • No mites ne ikäryhmähuoneet? Säilyykö ne vai ei?

    • mielestäni 60-70v voisi yhdistää samaksi sivuksi, koska käviämäärä on vähäinen näillä sivuilla.

    • Siis ei haluta ikäryhmä huoneita missään tapauksessa pois ainoastaa halutaan selkeyttä siihen miten me pystymme valvomaan tuota ikärajaa!?

    • Käyttäjät 50 huoneessa ovat todella huolissaan poistuuko viiskymppisten huone. Mielestäni 10 vuotta ikäryhmiä valvoneena 60 ja 70 huoneita ei tarvita vaan yksi iso ikäryhmähuone tilalle. 50-100 nuoret saisivat chattailla omissa kategorioissaan joka voisi olla myös vaikka 22-50. Ihmisten ikää ei pysty millään todentamaan ja nämäkin olisivat kuitenkin viitteellisiä. Vanhemmat henkilöt eivät halua jutella pääasiassa seksiä vonkaavien nuorten kanssa. Vanhemmat haluavat jutella oman ikäryhmään kuuluvien kanssa.

      • Tuo menee kylläkin toisinkinpäin 22 huoneessa tapaa jopa 64v miehiä.


      • Huonekohtaisesti voisi kaikilta käyttäjltä vaikka äänestyksissä kysyä huoneen nimi. Se olisi tässä tapauksessa reilu veto ja saisi käyttäjät aktiiviseksi ja mahdollisesti iloisiksi, kun saavat itse vaikuttaa huoneen nimeen.


    • Onko luotsilla lupa poistaa chathuoneesta jos epäily alaikäisyydestä/ ei suostu näyttämään ikäänsä?

    • Vaalit voisi olla lisänä nykyisen systeemin lisäksi. Tämä kommentti megatykille.

    • Mites nuoret???

    • no mikä olisi sitten sopiva nimike nykyisille ikäryhmä huoneille?

    • Joo, mulle riitti tää keskustelu ja saman jauhaminen. Hyvää yötä.

    • tehkää chat huoneista hiemän värikkäämpiä :)

    • Jokos tää loppu? ;)

    • Nuoret
      Aikuiset
      Keski-ikäiset
      Eläkeläiset

      • Illanvirkut
        Aamutorkut
        Ikäloput
        teinihupakot


    • Kiitos s24 kokouksesta, uutta odotellessa. Hyvää illan jatkoa.

    • Toinen jalka haudassa-huone :D

      • Kiitos ylläpidolle tilaisuudesta.


      • Illanjatkoja..miettikää ehdotustani, että käyttäjät itse saisivat vaikuttaa huoneensa uuteen nimeen. :)


    • joo.. mun kanta tullut ilmeisesti selväksi, mä pitäisin noi ikäryhmät kuhan saataisiin se tunnistaminen kuntoon. ja poistun nyt, Tästä miitistä varmaan tulee jokin tiivistelmä jokaiselle luotsille?

    • Aivan älytön tuo teidän veivaus ikäryhmien kanssa.

      Ylläpidolta selkeä, linjaus. Jatketaan samalla linjalla kuten tähän saakka. Tai sitten poistetaan ikäryhmät.

      Muuten tätä saatte vatvoa maailman tappiin saakka.
      Kaikista muutoksista ei tarvitse pitää mutta niihin voi sopeutua. Tai ainakin yrittää sitä.

      • Varjoissa, tässä oli kysymys mielipiteistä, sitä ylläpito meiltä halusi. Tämä ei ole vatvomista vaan mielipiteitä..jos ei ole mielipiteitä, ei ole myös keskusteluakaan, näin kun ylläpito ottaa meidät mukaan suunnitteluun, se osoittaa että he kunnioittavat meidän kokemustamme. Muutokset eivät ole aina hyvästä, en tarkoita että tässä niin kävisi, mutta 10 vuotta chattailleena olen nähnyt myös huonoja muutoksia ja uudistuksia, siksi muutokset tulisi myös kyseenalaistaa.


    • Todellisuudessa ei tuo karsiminen lopu, koska alaikäisiä on aina Sex ja ikäryhmissäkin.

    • Kiitosta! Oli oikein avartava tilaisuus.

    • huh, loppuhan se ;)

    • Ikäryhmähuoneiden nimet siis muutetaan. Kirjoitetaan tiedote, jonka perusteella ihmiset löytävät oman huoneensa.

      Kiitoksia kaikille seuraamisesta ja kommenteista, oli oikein mukavaa! Nyt täytyy rientää kun kohta tulee siivooja.

      Terveisin,

      S24 Ylläpito, Saga

    • Jep. Minäkin poistun lenkille. Kiitos.

    • Kiitos!

    • Kiittää ja kaikkoutuu.

    • kurpizza

      Tämä on nyt tietenkin jo myöhäistä, mutta olisiko mahdollista joku raja aina tietyssä ip-osoitteessa aloitetetulle keskusteluille. Siis, niitä saisi aloittaa vain tietyn verran/päivä.

      Estäisi massapostaajiakin. Tai ainakin aloituksia...

    • Hei!

      Koskaan ei ole myöhäistä. :) Otin ideasi talteen, se tosin ei toimi ihan sellaisenaan koska monella käyttäjällä voi olla käytössään esimerkiksi sama mobiili-IP tai koulun tai kirjaston IP.

      Sitten kysymyksessä on toki sekin, että onko meillä oikeutta epäillä kaikkia mahdollisiksi massapostittajiksi ja sitä kautta rajoittaa ihmisten sananvapautta ja mahdollisuutta keskustella aiheesta kuin aiheesta. Tällainen säädös kun vaikuttaisi kaikkiin 1,5 miljoonaan viikkokäyttäjiin, eikä vain siihen ryhmään joka massapostittaa.

      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito / Saga

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe