Palaute luotsitapaamisessa esitellystä uudistuksesta

Yleinen palaute uudistuksesta?
Työkalut?
Muut tarpeet?

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko tuosta uudistuksesta saada jonkinlaisen koosteen? Ei tuosta kommentointiaiheesta saanut kaikkea irti.

• Oli niin pitkä sessio et tarpeeseen olis se kooste.

• Kirjoitin eilen et jotain pitäis tehdä siihen keskustelualoituksien siirto lootaan, kun ne ei ole loogisessa järjestyksessä. Miksi ne aiheet ei ole siellä siis oikeesti aakkosjärjestyksessä. Eilenkin olisin yhden aloituksen halunnut siirtää maailman menoon, mutta en sitten millään löytänyt sitä joten poistin koko alotuksen. Jälkeenpäin menin kirjoittajille tarkoitettuun aakkos-sivulle niin se palsta löyty yhteiskunta osiosta.

Mun mielestä tossa ei ole mitään järkeä et pitää selata jokaikinen palsta läpi et löydät jonkun palstan jostain.
      Aalla alkavat aahan ja beellä beehen olkoon sit kysessä mikä aihe hyvänsä. Huuhaakin löytyy ajanvietteestä jos muistaa sinne katsoa.

• Onko mahdollista tehdä se pankkitunnistautuminen, tai kännykkätunnistautuminen? Muistaakseni siihen ei tullut vastausta, vai tulikos?

Pankki/mobiilitunnistautuminen auttais ehkä kans ikäasioissa. Ei nyt voi mitenkään tietää, minkäikäinen on joku vastaantulija. Turhaa työtä poliiseilla ja ylläpidolla ja luotseilla, kun emme tiedä, onko joku aikuinen vedättänyt jotakin nuorta vaiko ei.

Toinen vaihtoehto voisi ehkä olla valistus ja yhteistyö. Suomi24:n voisi ehkä satsata enemmän lasten ja nuorten vanhempien valistamiseen lisäämällä yhteistyötä poliisien ja koulujen kanssa. Kannattaisiko heiltäkin kysyä mielipiteitä suomi24-uudistuksessa?

Luotsien työkaluja voisi ehkä korjailla seuraavasti. Esim. mute-toiminto voisi olla hiiren oikealla napilla ja sitten ko. käyttäjäjä voisi puhua vain luotsille, tai kokonaan mute (nappi-toiminto ilman kirjoittelua!!!). Nyt käyttäjä ei siis voi pyytää anteeksi, tai kommentoida. Onhan hänellä periaatteessa mahdollisuus saada tulla kuulluksi jossain määrin?

Mute-toiminnon ohelle voisi tulla nappi "Varoitus"-nappi, jolloin käyttäjä saisi varoituksen. Tällä käyttäjä tietäsi, että hänet on huomattu. SEllainenkin jo rauhoittaa kummasti käyttäjää.

Voisiko luotsit päästä lukemaan chat-logia? Ikäänkuin historiaa taaksepäin esim. 1h. Näin luotsit pääsisivät näkemään chat-tekstiä tunti taaksepäin tms.

• Niin sitten vielä...

Voisiko tämän nimimerkkisysteemin ottaa pois. Nyt minun, luotsi-profiilin nimimerkki on joku saanut käyttöönsä? Onkos tässä mitään järkeä?

Tahdon oman nimimerkkini oman profiilini käyttöön?

Nythän muut eivät löydä mun profiiliani laisinka :D

Onkos muilla vastaavaa onkelmaa?

Niin. Älkää muut siis laittako muuta nimimerkkiä sinnekuin omanne, sillä profiilianne ei sen jälkeen löydy haulla, eikä chatissa valikosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      21
      4638
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3284
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3137
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2549
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      85
      1242
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      257
      1123
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1099
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1092
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      392
      1067
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      200
      966
    Aihe