Mistä tämä paikkaa löytyy Arlandan lentokentältä? Kartan mukaan 1.5 km kentästä, pitääkö paikkaansa vai tuovatko vuokratun auton lentokentälle?
vuokra-auto piste Europcar/Arlanda
2
490
Vastaukset
- golffari1
vuokrauspiste oli terminaalin ulkopuolella, mutta sinne onneksi kulki ilmainen bussi.
Ajaminen Tukholmassa oli helppoa, tosin muutama tietyömaa sotki navikaattoria mutta opasteiden avulla selvisi. Kaistan vaihto oli helppoa, tietä sai hyvin. Ongelmana oli enemmänkin jalankulkijat jotka kävelivät surutta päin punasia.
Myöskin parkkihallissa oli erilainen toimintamalli kuin täällä suomessa.
Ruuhkat oli aivan mahdottamat tukholman ympärillä niihin en ollut varautunut.
400 ajokilometrin keskituntinopeus oli alle 45 km/h. Siellä missä pystyi ajoimme rajoitusten mukaan, joten ei tahallista alinopeutta. Hotelli sijaitsi Tukholman keskustassa joten tietulli maksuja on vielä ilmeisesti tulossa. - Varoituksen_sana
Vaikka aloituksesta on jo vuosia, asia on yhä ajankohtainen,
Tarkistakaa vuokra-autosta myös pohja. Minä en kontannut lätäköissä. Mutta en myö törmännyt tai vahingoittanut autoa. Europcar räpsäytti Pääsiäisviikolla etuhelman alapuolen vanhasta nirhaumasta 15000 SEK laskun. Tuota ei edestä voinut huomata. Mikään puhe ei auttanut. No minua voi huijata vain kerran. En asioi enää Europcarin tiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911