Hei, onko täällä muita walk-in sieluja? Paljonkohan meitä on esim. täällä Suomessa?
Walk-in
6
1568
Vastaukset
- rv4v4
Siis 'walk-in sielu' tarkoittaa mitä?
- walkin3
No tässä vaikka yksi:
http://healing.about.com/od/spirituality/a/walk-in-souls.htm - vwvvwvw
Käveleesisään sielut eivät varasta tai sieppaa muiden kehoja pakolla. Sisäänkävely tapahtuu vain kun kaksi sielua sopii paikkojen vaihdosta.
Alkuperäinen sielu kehossa haluaa syystä jos toisesta takaisin taivaaseen ja pyytää siksi toista sielua jatkamaan kyseistä kehollista elämää.
Sisäänkävellyt sielu omii tuon kehon ja jatkaa persoonallisuutta joka on jo aijemmin perustettu.
Vaikuttaa kyllä vain vilkkaalta mielikuvitukselta, mutta eihän sitä koskaan tiedä? - MistäOnKyse
Tosi mielenkiintoista. Tuli vain mieleen,että onko kyse dissosiaatiosta. Dissosiaatiota potevat muistavat huonosti menneisyyttään ihan kuin joku toinen henkilö olisi sen kokenut. Amnesiaa on tyypillisttä myös Walk in kokemukselle. Minulla ei ole sellaista ilmennyt,mutta asia kiinnostaa. Suomenkielistä kirjallisuutta asiasta on vähän. Ensi kertaa törmäsin asiaan kuunnellesani youtubessa tähtitieto 2 ohjelman
- tolpatvälkkyy
Minulla on Drive-in -sielu. Se tulee kuvioihin aina autolla ajaessa. Sillä on Ruusperin kaasujalka. Kokemukseen liittyy monesti ihmeellistä salamointia tien varrella olevissa tolpissa, liekö sitten sitä aave-energiaa vai mitä, elmontulia?
Taitaa kuulua skitsofrenia-ilmiöiden mielenkiintoiseen seurakuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283557Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142830Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212751Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182504Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162418Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431431- 1441334