Hei, onko täällä muita walk-in sieluja? Paljonkohan meitä on esim. täällä Suomessa?
Walk-in
6
1588
Vastaukset
- rv4v4
Siis 'walk-in sielu' tarkoittaa mitä?
- walkin3
No tässä vaikka yksi:
http://healing.about.com/od/spirituality/a/walk-in-souls.htm - vwvvwvw
Käveleesisään sielut eivät varasta tai sieppaa muiden kehoja pakolla. Sisäänkävely tapahtuu vain kun kaksi sielua sopii paikkojen vaihdosta.
Alkuperäinen sielu kehossa haluaa syystä jos toisesta takaisin taivaaseen ja pyytää siksi toista sielua jatkamaan kyseistä kehollista elämää.
Sisäänkävellyt sielu omii tuon kehon ja jatkaa persoonallisuutta joka on jo aijemmin perustettu.
Vaikuttaa kyllä vain vilkkaalta mielikuvitukselta, mutta eihän sitä koskaan tiedä? - MistäOnKyse
Tosi mielenkiintoista. Tuli vain mieleen,että onko kyse dissosiaatiosta. Dissosiaatiota potevat muistavat huonosti menneisyyttään ihan kuin joku toinen henkilö olisi sen kokenut. Amnesiaa on tyypillisttä myös Walk in kokemukselle. Minulla ei ole sellaista ilmennyt,mutta asia kiinnostaa. Suomenkielistä kirjallisuutta asiasta on vähän. Ensi kertaa törmäsin asiaan kuunnellesani youtubessa tähtitieto 2 ohjelman
- tolpatvälkkyy
Minulla on Drive-in -sielu. Se tulee kuvioihin aina autolla ajaessa. Sillä on Ruusperin kaasujalka. Kokemukseen liittyy monesti ihmeellistä salamointia tien varrella olevissa tolpissa, liekö sitten sitä aave-energiaa vai mitä, elmontulia?
Taitaa kuulua skitsofrenia-ilmiöiden mielenkiintoiseen seurakuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455