Hei, onko täällä muita walk-in sieluja? Paljonkohan meitä on esim. täällä Suomessa?
Walk-in
6
1404
Vastaukset
- rv4v4
Siis 'walk-in sielu' tarkoittaa mitä?
- walkin3
No tässä vaikka yksi:
http://healing.about.com/od/spirituality/a/walk-in-souls.htm - vwvvwvw
Käveleesisään sielut eivät varasta tai sieppaa muiden kehoja pakolla. Sisäänkävely tapahtuu vain kun kaksi sielua sopii paikkojen vaihdosta.
Alkuperäinen sielu kehossa haluaa syystä jos toisesta takaisin taivaaseen ja pyytää siksi toista sielua jatkamaan kyseistä kehollista elämää.
Sisäänkävellyt sielu omii tuon kehon ja jatkaa persoonallisuutta joka on jo aijemmin perustettu.
Vaikuttaa kyllä vain vilkkaalta mielikuvitukselta, mutta eihän sitä koskaan tiedä? - MistäOnKyse
Tosi mielenkiintoista. Tuli vain mieleen,että onko kyse dissosiaatiosta. Dissosiaatiota potevat muistavat huonosti menneisyyttään ihan kuin joku toinen henkilö olisi sen kokenut. Amnesiaa on tyypillisttä myös Walk in kokemukselle. Minulla ei ole sellaista ilmennyt,mutta asia kiinnostaa. Suomenkielistä kirjallisuutta asiasta on vähän. Ensi kertaa törmäsin asiaan kuunnellesani youtubessa tähtitieto 2 ohjelman
- tolpatvälkkyy
Minulla on Drive-in -sielu. Se tulee kuvioihin aina autolla ajaessa. Sillä on Ruusperin kaasujalka. Kokemukseen liittyy monesti ihmeellistä salamointia tien varrella olevissa tolpissa, liekö sitten sitä aave-energiaa vai mitä, elmontulia?
Taitaa kuulua skitsofrenia-ilmiöiden mielenkiintoiseen seurakuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226